Zou in dat geval absoluut niet snappen dat febo zulke berichten/chantage dan doorspeelt aan deelnemers. Totale waanzin en onverantwoord ook.quote:Op woensdag 15 maart 2023 14:58 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Misschien heeft ze wel soort van gedreigd dat ze zichzelf iets aan gaat doen want daar leek Martin namelijk wel op te doelen
Zodra ze begint te praten erger ik mij er al kapot aanquote:
Hieraan zie je al hoeveel Martin om haar geeftquote:Op woensdag 15 maart 2023 15:01 schreef Chanel5 het volgende:
Ze gaan toch geen opvang spelen voor die Mexx hè? ja je weet het niet...
Verplicht door de Febo, ook allemaal naar buiten. Dit zou normaal toch niemand doen voor de lol.quote:
Ben allergisch voor Brabo's dus dat speelt ook mee...quote:Op woensdag 15 maart 2023 15:01 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zodra ze begint te praten erger ik mij er al kapot aan
Nee,quote:Op woensdag 15 maart 2023 15:03 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Verplicht door de Febo, ook allemaal naar buiten. Dit zou normaal toch niemand doen voor de lol.
Vind het ook maar raar.quote:Op woensdag 15 maart 2023 15:04 schreef Dotteke het volgende:
Nou Martin staat er al weer breed lachend bij hoor
Ja best veel nog maar een aantal lukt het niet dus die gaan niet meedoen met het record.quote:
Gewoon weer een vuig script...quote:Op woensdag 15 maart 2023 15:05 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Vind het ook maar raar.
Zeker omdat dit weer allemaal kan, mag en in beeld is.
Zo vreselijk is het allemaal blijkbaar niet.quote:Op woensdag 15 maart 2023 15:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja best veel nog maar een aantal lukt het niet dus die gaan niet meedoen met het record.
En daar is Martin weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |