abonnement Unibet Coolblue
pi_208384066
Heb iemand gesommeerd met een aangetekende brief om een actie uit te voeren, wil niet perse uit de doeken doen welke. Heb deze persoon er een tijdsperiode van 6 weken voor gegeven, waar ik wettelijk in mijn recht sta.

Heb op de laatste dag van mijn aangegeven tijd een brief retour ontvangen, met daarin dat deze persoon zich gaat richten op zijn juridische rechten en plichten, wat in mijn ogen bullshit is omdat ik sowieso in mijn recht sta. (Duidelijk in burgerlijk wetboek)

Nu sommeert deze persoon mij, mijn eigen gegevens voor zijn rechtsbijstand. Ben niet van plan dit te geven, omdat het dan verdergaat dan een vaststaand juridisch punt, en ik nu in mijn recht sta die actie zelf persoonlijk uit te voeren.

Wat moet ik hiermee? Ik wil zelf niet verder in contact komen met deze persoon, en deze heeft naar mijn inzien ook geen recht op mijn eigen gegevens.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-03-2023 12:29:21 ]
pi_208384091
Gegevens niet geven en verder gaan zoals je gepland hebt.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_208384592
Ik zou wel actie ondernemen, TS.
pi_208386377
Blijkbaar is hij van mening dat hij ook in zijn recht staat.

Je ingebrekestelling/sommatie is nu dus verlopen. Dat betekend dat je verdere stappen moet gaan nemen om je gelijk te halen. En hij heeft ook het recht om verdere stappen te ondernemen als hij denkt in zijn recht te staan.

Je kunt nu twee dingen gaan doen. Daadwerkelijk dus naar de rechter stappen/een deurwaarder inschakelen (of wat er nog meer aan rechtsmiddelen openstaat, moeilijk te zeggen zonder meer informatie) of afwachten tot hij de volgende stap gaat zetten. (met de kans dat er helemaal niks gaat gebeuren, en er dus geen schot in de zaak komt).

Jij hoeft voor zover ik weet geen persoonlijke gegevens aan hem door te geven. Als hij stappen gaat ondernemen dan zijn daar andere wegen voor te bewandelen afhankelijk van de situatie.
  woensdag 15 maart 2023 @ 14:56:55 #5
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_208386604
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2023 14:42 schreef Delenlill het volgende:
Blijkbaar is hij van mening dat hij ook in zijn recht staat.
Daar twijfel ik sterk aan. Als hij echt dacht in zijn recht te staan had hij eerder gereageerd op de sommatie van TS. Dat hij pas op de allerlaatste dag reageert suggereert dat hij weet dat hij aan het langste eind gaan trekken, maar probeert het onvermijdelijk zo lang mogelijk uit te stellen. TS hoeft ook geen gegevens te verstrekken, dat is het probleem van de andere partij. Gewoon doorgaan met het plan zoals TS dat getrokken heeft.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
pi_208386734
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2023 14:56 schreef mvdejong het volgende:

[..]
Daar twijfel ik sterk aan. Als hij echt dacht in zijn recht te staan had hij eerder gereageerd op de sommatie van TS. Dat hij pas op de allerlaatste dag reageert suggereert dat hij weet dat hij aan het langste eind gaan trekken, maar probeert het onvermijdelijk zo lang mogelijk uit te stellen. TS hoeft ook geen gegevens te verstrekken, dat is het probleem van de andere partij. Gewoon doorgaan met het plan zoals TS dat getrokken heeft.
Dat is zo, Maar TS kan ook een grote zeur zijn, en altijd wat aan te merken hebben, of het ergens niet mee eens te zijn. Dat dit soort sommaties een vaste weg voor hem zijn. (bijvoorbeeld bij een buren conflict) Dan zou ik uiteindelijk ook gaan traineren. Zonder meer informatie is alles mogelijk.
pi_208387019
Jij hebt niets te maken met zijn rechtsbijstand. Laat die 't zuur krijgen. Leuk dat ze om info vragen, maar ik denk niet dat je verplicht bent om ook maar iets te geven. Waarom zou je de rechtsbijstand van de tegenpartij helpen? :?
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_208387099
Geacht heer X,

U kunt zich met al uw verdere vragen richten tot mijn advocaat, Dhr. mr. Y.
Mocht ik opvolgende correspondentie ontvangen welke niet aan mijn advocaat gericht is, dan kan ik deze enkel ter kennisgeving aannemen.

Aannemende u voldoende geïnformeerd te hebben,

Dhr. Z
pi_208387945
Ik snap niet waarom je zo moeilijk doet. Als jij je recht wil halen zul je of je gegevens moeten verstrekken aan zijn jurist om te zien of je er minnelijk uit kunt komen. Zo niet dan dien je een rechtszaak te starten waar hij of via de dagvaarding of via het verzoekschrift alsnog aan jouw gegevens gaat komen.

Ik neem aan dat het gaat om je naam en adres?
pi_208388001
quote:
1s.gif Op woensdag 15 maart 2023 16:17 schreef Jaeger85 het volgende:
Ik snap niet waarom je zo moeilijk doet. Als jij je recht wil halen zul je of je gegevens moeten verstrekken aan zijn jurist om te zien of je er minnelijk uit kunt komen. Zo niet dan dien je een rechtszaak te starten waar hij of via de dagvaarding of via het verzoekschrift alsnog aan jouw gegevens gaat komen.

Ik neem aan dat het gaat om je naam en adres?
precies dit.
Hij gaat jou je zin niet geven blijkt.
Dus klaag hem aan, kan hij z'n rechtsbijstand inschakelen.
Of je geeft hem nu gegevens en gaat in contact met zijn rechtsbijstand, dan kunnen jullie het wellicht zonder rechtbank afwenden.
pi_208388291
Zolang we niet weten wat de afspraak was die niet na is gekomen en om welke gegevens het gaan, kunnen we weinig met dit topic.
pi_208388342
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2023 12:28 schreef streamjohan het volgende:
wil niet perse uit de doeken doen welke.
Maar dit is zo belangrijk.
pi_208388387
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2023 16:33 schreef rival het volgende:

[..]
Maar dit is zo belangrijk.
Zal wel weer een één of ander lulverhaal zijn, TS kennende. Aandachtszoeker met zijn pens.
  woensdag 15 maart 2023 @ 16:52:04 #14
3542 Gia
User under construction
pi_208388828
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2023 12:28 schreef streamjohan het volgende:
Heb iemand gesommeerd met een aangetekende brief om een actie uit te voeren, wil niet perse uit de doeken doen welke. Heb deze persoon er een tijdsperiode van 6 weken voor gegeven, waar ik wettelijk in mijn recht sta.

Heb op de laatste dag van mijn aangegeven tijd een brief retour ontvangen, met daarin dat deze persoon zich gaat richten op zijn juridische rechten en plichten, wat in mijn ogen bullshit is omdat ik sowieso in mijn recht sta. (Duidelijk in burgerlijk wetboek)

Nu sommeert deze persoon mij, mijn eigen gegevens voor zijn rechtsbijstand. Ben niet van plan dit te geven, omdat het dan verdergaat dan een vaststaand juridisch punt, en ik nu in mijn recht sta die actie zelf persoonlijk uit te voeren.

Wat moet ik hiermee? Ik wil zelf niet verder in contact komen met deze persoon, en deze heeft naar mijn inzien ook geen recht op mijn eigen gegevens.
Hoe heb je die brief retour ontvangen? Dus, je adres heeft hij? Om welke gegevens gaat het dan? Laat de advocaten het lekker samen uitzoeken.
pi_208389679
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2023 16:34 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]
Zal wel weer een één of ander lulverhaal zijn, TS kennende. Aandachtszoeker met zijn pens.
Waar slaat deze reactie op, klotskop? Ik heb me niet schuldig gemaakt aan informatie van onschuldige mensen bij te houden in ieder geval. Achterlijke. Je ging toch weg hier?
pi_208389701
Het betreft overhangende bomen/takken en een verzakt dak van een tuinhuisje van de achterburen over mijn perceel.
pi_208389791
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2023 17:27 schreef streamjohan het volgende:

[..]
Waar slaat deze reactie op, klotskop? Ik heb me niet schuldig gemaakt aan informatie van onschuldige mensen bij te houden in ieder geval. Achterlijke. Je ging toch weg hier?
Klotskop. Ha ha, die kende ik nog niet! Ik hoop dat je je sommatie anders hebt geformuleerd, echohoofd.
pi_208389799
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2023 17:28 schreef streamjohan het volgende:
Het betreft overhangende bomen/takken en een verzakt dak van een tuinhuisje van de achterburen over mijn perceel.
Zijn er afspraken over gemaakt?
  woensdag 15 maart 2023 @ 17:54:21 #19
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_208390208
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2023 17:28 schreef streamjohan het volgende:
Het betreft overhangende bomen/takken en een verzakt dak van een tuinhuisje van de achterburen over mijn perceel.
Je achterburen weten toch wel hoe je heet en waar je woont?
The love you take is equal to the love you make.
pi_208390497
quote:
1s.gif Op woensdag 15 maart 2023 17:54 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Je achterburen weten toch wel hoe je heet en waar je woont?
Heb geen contact mee en ruzie mee sinds eerste ontmoeting al vele jaren geleden. Het is gewoon tegenwerken, ik sta in mijn recht.
pi_208390512
Maar mag slotje op, sigaartje geeft het weer goed verpest voor mij. Waar kan ik deze vent blocken?
pi_208391054
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2023 18:14 schreef streamjohan het volgende:
Maar mag slotje op, sigaartje geeft het weer goed verpest voor mij. Waar kan ik deze vent blocken?
Kom dit is fok, als je hier wilt posten dan moet je daar tegen kunnen,
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_208391160
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2023 18:14 schreef streamjohan het volgende:
Maar mag slotje op, sigaartje geeft het weer goed verpest voor mij. Waar kan ik deze vent blocken?
Stuur een sommatie, fijne knul.
pi_208391177
Mag ik dan wel even je gegevens?
  woensdag 15 maart 2023 @ 18:52:59 #25
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_208391193
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2023 18:13 schreef streamjohan het volgende:

[..]
Heb geen contact mee en ruzie mee sinds eerste ontmoeting al vele jaren geleden. Het is gewoon tegenwerken, ik sta in mijn recht.
Zij mogen toch juridische hulp inschakelen?
The love you take is equal to the love you make.
pi_208391911
Bel meester Frank Visser en ga lekker koffie drinken met Victor O+
Alius aliud dicit
pi_208391979
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2023 19:29 schreef Mrmime het volgende:
Bel meester Frank Visser en ga lekker koffie drinken met Victor O+
  woensdag 15 maart 2023 @ 20:54:38 #28
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_208394198
quote:
Ja, zo'n figuur lijk jij me wel.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_208402194
quote:
De ondertitels doen het niet bij meneer Dave.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_208481127
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2023 17:28 schreef streamjohan het volgende:
Het betreft overhangende bomen/takken en een verzakt dak van een tuinhuisje van de achterburen over mijn perceel.
Overhangende takken mag je op elk moment weg halen/zagen als ze jouw perceel raken. Gewoon de kniptang/zaag/kettingzaag er even tegen aan en weg er mee. Alles wat je afknipt boven jouw grond, is jouw eigendom.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
  dinsdag 21 maart 2023 @ 16:26:06 #31
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_208481248
Overhangende taken mag je snoeien

Schade door blad ed (doorgezakt tuinhuisdak) is niet verhaalbaar. Vallende blaadjes zijn geen onrechtmatige daad natuurlijk (en hoeveel moet erop vallen voor het verzakt? Pleeg je geen onderhoud? Zie 1e zin). Als dat dak van de buren op jou grond komt kan je ze sommeren het weg te halen. Niet helemaal duidelijk wat nu het probleem is.

Inhoudelijk, je hebt X gesteld, nu moet je ook X gaan doen.

En welke gegevens moeten ze nog meer hebben van je behalve je naam en adres?

Verder idd een hoog mr visser gehalte gok ik.
Dum de dum
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')