Waar stem jij op?quote:Op woensdag 15 maart 2023 13:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
JA21 is gewoon BruinRechts, alleen niet zo hijgerig als Baudet/Wilders. Dan lijkt het al snel meer salonfahig.
Bali?quote:Op woensdag 15 maart 2023 09:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je dan toch naar de dieren moet, is dit wel heel leuk. Losse aapjes.
fok is doodquote:Op woensdag 15 maart 2023 13:07 schreef 3rr0r het volgende:
Veel posts vandaag opeens door de verkiezingen
Veel mensen inderdaad die denken leuk schattig alsof het hun huiskat is en dan zie je de trek en bijtincidenten.quote:
SPquote:Op woensdag 15 maart 2023 12:47 schreef onlogisch het volgende:
Benieuwd waar iedereen op stemt.
Caland PvdA
Onlogisch VVD
DombohetOlifantje1 PvdD
VUL AAN
Gele boekje in orde hebben en niet alles eten daar.quote:
Zelfs dan is het niet verstandig om niks te doen als een aap je pakt.quote:Op woensdag 15 maart 2023 13:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gele boekje in orde hebben en niet alles eten daar.
Welk stappenplan adviseer je?quote:Op woensdag 15 maart 2023 13:14 schreef Sked het volgende:
[..]
Zelfs dan is het niet verstandig om niks te doen als een aap je pakt.
Als je niet stemt geef je geen blijk van waardering dat je in een democratie leeft. Je kunt desnoods blanco stemmen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 13:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
@:Sked zal je overtuigen van hoe belangrijk dit is.
@onlogisch schrijft ook mee voor z’n droomreisquote:Op woensdag 15 maart 2023 13:14 schreef Sked het volgende:
[..]
Zelfs dan is het niet verstandig om niks te doen als een aap je pakt.
Die komt met prikken en je gele boekje.quote:Op woensdag 15 maart 2023 13:17 schreef Sked het volgende:
[..]
Geen idee, dat weet het RIVM vast wel.
Volgens mij moet je nog een behandeling met diezelfde prikken nemen als je gebeten wordt, althans, dat is wat er bijstaat in mijn geheugen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 13:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die komt met prikken en je gele boekje.
Oh ja, ik bedoelde voorbereid zijn. Ja, dan krijg je vast extra's tegen hondsdolheid.quote:Op woensdag 15 maart 2023 13:22 schreef Sked het volgende:
[..]
Volgens mij moet je nog een behandeling met diezelfde prikken nemen als je gebeten wordt, althans, dat is wat er bijstaat in mijn geheugen.
Al besproken.quote:Op woensdag 15 maart 2023 13:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Was jij dat ook niet van Ongehoord Nederland?
(lol)
Mag ik Pim zeggen?quote:Op woensdag 15 maart 2023 13:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Was jij dat ook niet van Ongehoord Nederland?
(lol)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |