Ook dat is nergens gezegd. Ze gaat naar achter.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 18:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee maar dat ze de hele tijd met een psych praat lijkt me ook wat oveerdreven
als het klopt dat haar relatie is afgelopen na die bedscene, dan zal ze daar bericht over hebben gehad. Gezien ook haar houding de dagen ernaquote:Op dinsdag 14 maart 2023 18:32 schreef engine het volgende:
[..]
Er is nergens gezegd dat er iemand gebeld heeft.
Om een stuk vlaai te eten dan?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 18:35 schreef engine het volgende:
[..]
Ook dat is nergens gezegd. Ze gaat naar achter.
Dus mogelijk heeft ze contact op welke manier dan ook ...quote:Op dinsdag 14 maart 2023 18:36 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
als het klopt dat haar relatie is afgelopen na die bedscene, dan zal ze daar bericht over hebben gehad. Gezien ook haar houding de dagen erna
Mogelijk.....quote:Op dinsdag 14 maart 2023 18:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus mogelijk heeft ze contact op welke manier dan ook ...
Man man man ik geef het op.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 18:36 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
als het klopt dat haar relatie is afgelopen na die bedscene, dan zal ze daar bericht over hebben gehad. Gezien ook haar houding de dagen erna
verstandigquote:Op dinsdag 14 maart 2023 18:38 schreef engine het volgende:
[..]
Man man man ik geef het op.
Fantaseren jullie er maar lekker op los hier![]()
Ik heb begrepen dat Wanda de winst beloofd is als ze nu zou blijven. Lijkt me duidelijk als je de streams kijkt.
er was ook ergens een uitspraak van haar , na haar woorden dat ze alles verneukt had, dat ze niet wist waar ze naar toe moest gaan ( als ze uit de loods kwam)quote:Op dinsdag 14 maart 2023 18:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus mogelijk heeft ze contact op welke manier dan ook ...
Ze wilde toch naar huis na dat hele half jaarsfeest-gedoe? En K5 had toch op haar ingepraat niet te gaan?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 18:38 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat Wanda de winst beloofd is als ze nu zou blijven. Lijkt me duidelijk als je de streams kijkt.
Mag ze willen!quote:Op dinsdag 14 maart 2023 18:38 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat Wanda de winst beloofd is als ze nu zou blijven.
Ik zit ook te kijken. Zag er ook goed uit.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 18:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zit nu de aflevering te kijken dat ze Kip eten en hoor meerdere zeggen dat ze goed eten hebben en beter dan ze in de tijd met Kenzy hebben gehad. Dus het eten onder manager Ruppie is zo slecht nog niet.
quote:Op dinsdag 14 maart 2023 18:38 schreef engine het volgende:
[..]
De zgn invloed van kamer 5 is in de ene cos nog verzonnen en in de volgende cos de waarheid. Ik probeer er ook overheen te scrollen wat behoorlijk lastig is aangezien er steeds meer fantasie verhalen die later een feit zijn bijkomen.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 18:38 schreef engine het volgende:
[..]
Ze zei letterlijk: "Ik weet niet waar ik naar toe ga als ik naar huis ga. Wat ik thuis aantref, ik heb geen idee. Ik durf niet eens naar huis op dit moment"quote:Op dinsdag 14 maart 2023 18:39 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
er was ook ergens een uitspraak van haar , na haar woorden dat ze alles verneukt had, dat ze niet wist waar ze naar toe moest gaan ( als ze uit de loods kwam)
Ik bedoel boven de fantasieën van de mensen hierquote:
thee???quote:Op dinsdag 14 maart 2023 18:51 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Hier verdween iets in de zak van Ima
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |