Die muggenpoten van Zoe vallen eerstdaags nog in haar etenquote:Op dinsdag 14 maart 2023 17:43 schreef schizolientje het volgende:
wat een enorme wimpers heeft Zoey of lijkt dat maar zo. Het lijkt wel zonwering
Dat is wel wat onrustiger.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 17:30 schreef cinsan het volgende:
[..]
was gewoon slapen meer niet , zoals jasper bij wendy ligt
Ik denk dat het met die fillers te maken heeft. Ook bij Kim.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 17:50 schreef Ebinas het volgende:
Ik heb altijd het idee bij Zoe of haar tong te dik en/of te groot is.
Weet niet wat ze er altijd meedoet maar ze drukt hem vaak naar voren of zo als ze niets zegt.
Zou goed kunnen.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 17:53 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ik denk dat het met die fillers te maken heeft. Ook bij Kim.
Zij is altijd zo lelijk en dik opgemaakt zonde van zo jonge grietquote:Op dinsdag 14 maart 2023 17:43 schreef schizolientje het volgende:
wat een enorme wimpers heeft Zoey of lijkt dat maar zo. Het lijkt wel zonwering
Denk dat ze dat "sexy vindt"quote:Op dinsdag 14 maart 2023 17:53 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ik denk dat het met die fillers te maken heeft. Ook bij Kim.
Past prima bij haar. Mij doet het ook wel aan andere dingen denken, haar hele voorkomen dan. Iets met ongelofelijk ordinair en tippelzones.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 18:07 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Oei, het staat een beetje, tja kweet het eik niet.
Onnozel of zo
Het staat ordinair. En ze zegt ook van zichzelf dat ze dat is, dus da's de 'goede' lookquote:Op dinsdag 14 maart 2023 18:07 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Oei, het staat een beetje, tja kweet het eik niet.
Onnozel of zo
quote:Op dinsdag 14 maart 2023 18:13 schreef Snensie het volgende:
[..]
Past prima bij haar. Mij doet het ook wel aan andere dingen denken, haar hele voorkomen dan. Iets met ongelofelijk ordinair en tippelzones.
Ordinair???quote:Op dinsdag 14 maart 2023 18:13 schreef D. het volgende:
[..]
Het staat ordinair. En ze zegt ook van zichzelf dat ze dat is, dus da's de 'goede' look
Waarom zouden medebewoners niet mogen wetenquote:Op dinsdag 14 maart 2023 18:16 schreef KinKiJan het volgende:
Nog steeds in de hottub
Zoe ziet iets in de richting van het rookgedeelte (K5)
Zoe: "Wanda ...."
Jeff zegt iets onverstaanbaar
Zoe: "Ja ik zei vandaag al, 'wat doet die meid de hele tijd achter'.. 'ja daar mogen we geen uitspraken over doen'"
Zoe Kim en Jeff zeggen wat dingen die door omgevingsgeluiden slecht/niet te horen zijn, vervolgens:
Jef: "Nee ze gaat nu op tijden dat we het niet doorhebben"
Zoe: "Hahaha, ja ze gaat nu 's nachts als wij slapen"
Isaac: "Hahaha ja! Zij ..." Soundlock gevolgd door een streamwissel
Genoeg want ze blijven maar verhaallijnen volgen ook op losse streamdagen zoals deze.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 18:03 schreef Ebinas het volgende:
Helaas weer een dag zonder actie van betekenis.
Hopelijk wordt het wel opgevoerd naarmate het einde meer in zich komt.
Of liefst nog eerder als de uitzendingen langer worden.
Want online loopt er geen enkel verhaallijntje meer.
Haha lees het nu net nu ik wil gaan eten. Maar ff mijn gedachtes verzetten dan.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 18:17 schreef Ebinas het volgende:
[..]
[..]
Ordinair???
Ik begrijp de "beweging" die daar bij zou kunnen horen, maar dan blijf ik erbij dat haar tong te dik is![]()
Zie gewoon een nietssexy een naar buitendrukkende roze boltong tegen haar lippen drukken.
Heb het idee dat ze bedoelde dat ze nu op andere tijden daarheen ging dan normaal en daar vervolgens lacherig die opmerkingen over 'tijden waarop zij het niet doorhebben' bij maakten, maar er was helaas verder niet veel van te maken.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 18:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom zouden medebewoners niet mogen weten
quote:Op dinsdag 14 maart 2023 18:25 schreef Snensie het volgende:
[..]
Haha lees het nu net nu ik wil gaan eten. Maar ff mijn gedachtes verzetten dan.
Dan wil iedereen met het thuisfront bellen ...quote:Op dinsdag 14 maart 2023 18:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom zouden medebewoners niet mogen weten
Geen contact met de buitenwereld my ass! Wat een scam!quote:Op dinsdag 14 maart 2023 18:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan wil iedereen met het thuisfront bellen ...
Er is nergens gezegd dat er iemand gebeld heeft.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 18:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan wil iedereen met het thuisfront bellen ...
Nee maar dat ze de hele tijd met een psych praat lijkt me ook wat oveerdrevenquote:Op dinsdag 14 maart 2023 18:32 schreef engine het volgende:
[..]
Er is nergens gezegd dat er iemand gebeld heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |