Het gaat niet geheel soepel.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 17:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee of ze het verwerkt heeft en of het er is.
Het blijft gissen gokken
Moraima probeert het drummen onder de knie te krijgen
vanavond in de tv uitzending zegt tegen jasper dat ze spijt heeft en niet weet wat haar buiten te wachten staatquote:Op dinsdag 14 maart 2023 17:13 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Het gaat niet geheel soepel.
Zou het ook niet kunnen.
Mijn armen willen altijd het zelfde doen
was om wanda uit te wind te houdenquote:Op dinsdag 14 maart 2023 17:14 schreef Snensie het volgende:
Als Jasper en Wanda zo’n geweldige vriendschapsband hadden dan had hij haar niet genaaid. (letterlijk en figuurlijk)Om vervolgens ook nog eens bij Sascha in bed te kruipen. Ook een leuke vriendin trouwens die dat doet.
Mss maar weer even kijken.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 17:15 schreef cinsan het volgende:
[..]
vanavond in de tv uitzending zegt tegen jasper dat ze spijt heeft en niet weet wat haar buiten te wachten staat
Tja, er waren er 2.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 17:14 schreef Snensie het volgende:
Als Jasper en Wanda zo’n geweldige vriendschapsband hadden dan had hij haar niet genaaid. (letterlijk en figuurlijk)Om vervolgens ook nog eens bij Sascha in bed te kruipen. Ook een leuke vriendin trouwens die dat doet.
Jappie zag gewoon z'n kans schoon want die gozer loopt niet voor niets al vier maanden kwispelend achter Wanda aan. Je kunt het dan wel hebben over vriendschap maar beiden wilden uiteraard meer. Maar wat hen tegenhield waren de camera's. Wat je ook niet moet vergeten is dat in een normale setting die band tussen hen nooit zo extreem close had kunnen worden.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 17:14 schreef Snensie het volgende:
En dit natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 17:25 schreef Judiwi het volgende:
Snap niet wat die vrouwen in die Jasper zien. Schijnt alleen naar drank te ruiken, poetst zijn tanden niet. Douchen doet hij amper. Maar zal wel iets speciaals hebben. Ik zie het niet
was gewoon slapen meer niet , zoals jasper bij wendy ligtquote:Op dinsdag 14 maart 2023 17:29 schreef Kakadylo het volgende:
Bern is geen echte kerel en Sasha een hypocriete feeks. Want je hebt een relatie maar er slaapt een andere kerel bij je in bed gedurende de nacht. In dit geval sporen beiden gewoonweg niet. Datzelfde geldt voor het moreel kompas van slappe Jappie.
Echte liefde. Verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 17:19 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Tja, er waren er 2.
En dat hij met Sas en Wendy ook in bed ligt weet ze.
Accepteerd ze ook.
Ze doet dan wel even heel lullig tegenhem, maar ze kruipt toch ook weer tegen hem aan op banken en stoelen
In dat geval kan Jappie ook gewoon bij Kim gaan liggen en ik denk dat Jeff dat helemaal prima vindtquote:Op dinsdag 14 maart 2023 17:30 schreef cinsan het volgende:
[..]
was gewoon slapen meer niet , zoals jasper bij wendy ligt
Zijn beide volwassen mensen vrije keuze van beidequote:Op dinsdag 14 maart 2023 17:27 schreef Snensie het volgende:
Ze hebben natuurlijk ook beide schuld maar zoals Japie haar achterna zit/ zat lijkt haast wel op temptation Island. Ik bedoel niet dat Wanda in deze geen schuld heeft hoor want ze ging er zelf constant mee door. Ik hoop ook dat zij eruit vliegt.
Hij schijnt bij Wendy meer gedaan te hebben.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 17:30 schreef cinsan het volgende:
[..]
was gewoon slapen meer niet , zoals jasper bij wendy ligt
Ja zij is ook nogal een gewillig type maar wel vrijgezel. Ik weet niet maar als mijn partner samen met iemand in een éénpersoonsbed zou gaan liggen zou ik dat zeker niet leuk vinden. Toch best wel intiem zeg maar.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 17:36 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Hij schijnt bij Wendy meer gedaan te hebben.
Ja ejvjl in de loods, normen en waarden vervagen.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 17:40 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ja zij is ook nogal een gewillig type maar wel vrijgezel. Ik weet niet maar als mijn partner samen met iemand in een éénpersoonsbed zou gaan liggen zou ik dat zeker niet leuk vinden. Toch best wel intiem zeg maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |