50 frikandellen naar binnen schuiven in één minuut.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 14:05 schreef freaky40 het volgende:
Wat een rare zin trouwens...stagiaire genot...:
[ afbeelding ]
Bewoners die in elkaar geslagen worden, door medebewoners, sex op elk minuut van de dag, bewoners die niet slapen, maar ook in de nacht wakker blijven. Tien opdrachten per dag. Denk dat dat de verwachtingen waren. Tja, dan kan ik mij voorstellen dat het vies tegenvaltquote:Op dinsdag 14 maart 2023 14:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af wat de verwachtingen waren als ik hier constant lees dat het zo saai is.
Bij Jeff in zijn ootje?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 14:08 schreef patat het volgende:
[..]
50 frikandellen naar binnen schuiven in één minuut.
En Bern...quote:Op dinsdag 14 maart 2023 14:08 schreef spapaars het volgende:
[..]
Biljarttafel, voetbalspel, en tennistafel binnen 5 minuten verwerken tot brandhout.
Ja ze hing een armbandje om dat spijkertje heen oidquote:Op dinsdag 14 maart 2023 14:12 schreef spapaars het volgende:
Kwam van buiten en hing een mededeling aan de muur, was maar heel even close-up in beeld, maar leek op aanwijzingen bij brand en ongevallen
[ afbeelding ]
Hangt er al een poosje.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 14:12 schreef spapaars het volgende:
Kwam van buiten en hing een mededeling aan de muur, was maar heel even close-up in beeld, maar leek op aanwijzingen bij brand en ongevallen
[ afbeelding ]
En doet consequent haar ding, net als Janet, Er zijn er maar een paar die echt lekker bezig zijn en het spel in de gaten houdenquote:Op dinsdag 14 maart 2023 14:04 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die praat tenminste nog over nuttige zaken, luister eens naar Babette
Zal dat het zijn geweestquote:Op dinsdag 14 maart 2023 14:13 schreef patat het volgende:
[..]
Ja ze hing een armbandje om dat spijkertje heen oid
Die zoete ranja die ze daar drinken, lijkt me ook niet echt goed voor de lijnquote:Op dinsdag 14 maart 2023 14:28 schreef freaky40 het volgende:
Zoe krijgt echt weer een dik hoofd. Ging een tijdje goed maar het vreet blijkbaar weer erg veel.
Ze zijn op een suikerdieet, is geldbesparingquote:Op dinsdag 14 maart 2023 14:28 schreef freaky40 het volgende:
Zoe krijgt echt weer een dik hoofd. Ging een tijdje goed maar het vreet blijkbaar weer erg veel.
quote:Op dinsdag 14 maart 2023 14:43 schreef freaky40 het volgende:
Heeft Zoe nou in LLDL gezeten zegt ze net?
Met haar presentatie vertelde ze dat ze bijna met alles zich had aangemeld, ook BB.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 14:48 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Kaartenbak gevalletje dus net als GJ...
Yup! En zo waren er meer al op TV te zien. GJ ook in First Dates, net als Tommy-Lee en Kenzy (die ook figureerde in Judas)...quote:Op dinsdag 14 maart 2023 14:48 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Kaartenbak gevalletje dus net als GJ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |