Niet doen!quote:Op dinsdag 14 maart 2023 15:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En met een contract to 2027 zul je er ook nog flink voor moeten aftikken
De Zeeuw was ook wel goed totdat een Uruguayaan zijn gebit eruit schopte .quote:Op dinsdag 14 maart 2023 14:57 schreef marcb1974 het volgende:
Weer iemand die gaat falen
Op Moisander na nog niet 1 van AZ die echt overtuigd heeft geloof ik
Moisander was ook maar een Blind light.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 14:57 schreef marcb1974 het volgende:
Is er überhaupt ooit iemand van az uitgegroeid tot topspeler?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 14:57 schreef marcb1974 het volgende:
Moussa Dembele, natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 19:08 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Is er überhaupt ooit iemand van az uitgegroeid tot topspeler?
jullie spelen wel echt slechtquote:Op dinsdag 14 maart 2023 20:47 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik ben mentaal voorbereid op een vierde plek nog na verlies
het is een beetje de boer voetbal aan de start van elke wedstrijdquote:
ja maar denk dat je daa tegen Ajax uit niet mee weg komquote:Op dinsdag 14 maart 2023 20:52 schreef aTypisch het volgende:
[..]
het is een beetje de boer voetbal aan de start van elke wedstrijd
achterin en op het middenveld is het prima meestal, maar voorin echt te weinig toptalent
dus wat slotGOD dan goed doet is gewoon inzetten op wat je kunt trainen: afjagen, positionering bij balverlies en een soort rondo spelen net voor het blok van de tegenstander
en als het dan niet lukt gooit hij er tegenwoordig gewoon extra aanvallers bij
achteraf ben ik erg blij dat ten hag nog een jaartje langer bleef bij jullie, want diep in zijn hart zou slot graag bij ajax zitten
quote:Op dinsdag 14 maart 2023 20:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja maar denk dat je daa tegen Ajax uit niet mee weg kom
Bergwijn en Kudus gaan jullie slopen. Denk dat HeitinGOD drie maanden vast moet zitten want hij neukt Arne zeker niet met condoom
Mazraoui heeft in het 1e ook amper op het middenveld gespeeld toch? Volgens mij verhuisde die al snel naar de rechtsbackpositiequote:Op dinsdag 14 maart 2023 18:28 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Moisander was ook maar een Blind light.
Ben benieuwd wat ze met Taylor gaan doen als Reijnders komt. Misschien de Mazraoui route volgen? Dat was ook geen ster ook het middenveld namelijk.
Kees Kist Europees topscorer. Jan Peters aanvoerder Oranje. John Metgod speler van Real Madrid en Nottingham Forrest. Hugo Hovenkamp 50 interlands. Ronald Spelbos vaste international als speler van AZ67 en Ajax.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 19:08 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Is er überhaupt ooit iemand van az uitgegroeid tot topspeler?
quote:Op dinsdag 14 maart 2023 20:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja maar denk dat je daa tegen Ajax uit niet mee weg kom
Bergwijn en Kudus gaan jullie slopen. Denk dat HeitinGOD drie maanden vast moet zitten want hij neukt Arne zeker niet met condoom
teelor is ook veel te traag voor de backpositiequote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:11 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Mazraoui heeft in het 1e ook amper op het middenveld gespeeld toch? Volgens mij verhuisde die al snel naar de rechtsbackpositie
Wat de fuck staat hierquote:Op woensdag 15 maart 2023 10:24 schreef StevenHyde het volgende:
Die Feyenoord-Ajax werd toch mega gehyped oa door fc afkicken met van die lange voorbeschouwingen podcasten al ver van tevoren. Deze match is voor de competitie toch veel interessanter en belangrijker. Spelen nu om plek 1. Vorige keer was Ajax het lamme schaap en was de overtuiging tuurlijk enorm in Rotterdam, dat ze bij oa FC Afkicken wel ff zin in al die voorpret hadden (Bruce, Nicky vd Gijp), maar nu stiekem toch wel broekpoepen.
Als ik het goed herinner was dat vlak voor of vlak na het "steek je hand op als je geen vertrouwen hebt in de technische staf" incident en midden in een flinke crisis idd. Dachten ze even te winnen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 10:24 schreef StevenHyde het volgende:
Die Feyenoord-Ajax werd toch mega gehyped oa door fc afkicken met van die lange voorbeschouwingen podcasten al ver van tevoren. Deze match is voor de competitie toch veel interessanter en belangrijker. Spelen nu om plek 1. Vorige keer was Ajax het lamme schaap en was de overtuiging tuurlijk enorm in Rotterdam, dat ze bij oa FC Afkicken wel ff zin in al die voorpret hadden (Bruce, Nicky vd Gijp), maar nu stiekem toch wel broekpoepen.
Gelukkig maar, als Ajax maar wint.quote:Op woensdag 15 maart 2023 11:13 schreef Houniet het volgende:
Ik vind het allemaal maar moeilijk inschatten wat de eindstand gaat worden zondag.
Vorig jaar op papier veel sterker, en maar met de hakken over de sloot. Nu is Feyenoord sterker.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |