O dat zegt heel wat. Wat een saai zooitje is dat deze bb zeg.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 21:49 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik ben meer uit bed dan de bewoners van BB in ieder geval, dat zegt al wat toch?![]()
Ik vind het echt dramatisch slecht. Ik ben klaar met dit seizoen en dat zegt echt wel wat, want ik vind het altijd heel jammer als het voorbij is.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 21:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat zegt heel wat. Wat een saai zooitje is dat deze bb zeg.
Ja veel zijn er klaar mee. Ik zelf ook hoor zal blij zijn als het volgende week is.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 21:59 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik vind het echt dramatisch slecht. Ik ben klaar met dit seizoen en dat zegt echt wel wat, want ik vind het altijd heel jammer als het voorbij is.
Kunnen we weer mooi terug naar Jaar van je levenquote:Op vrijdag 24 maart 2023 22:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja veel zijn er klaar mee. Ik zelf ook hoor zal blij zijn als het volgende week is.
Daar COS ik niet (meer)quote:Op vrijdag 24 maart 2023 22:01 schreef B00STER het volgende:
[..]
Kunnen we weer mooi terug naar Jaar van je leven
Daar zit ik nog steeds. Is nu van alles te doen. Alleen ben ik net mijn bed ingestapt morgen is er een nepbruiloft twee bewoonsters gaan trouwen 🤣🤣quote:Op vrijdag 24 maart 2023 22:01 schreef B00STER het volgende:
[..]
Kunnen we weer mooi terug naar Jaar van je leven
Slaap lekker! En veel plezier!quote:Op vrijdag 24 maart 2023 22:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar zit ik nog steeds. Is nu van alles te doen. Alleen ben ik net mijn bed ingestapt morgen is er een nepbruiloft twee bewoonsters gaan trouwen 🤣🤣
Dat klonk achteraf gezien wat suggestief, maar ik registreerde het half alsof je morgen een bruiloft had hahaha. Sorry! Slaap 'gewoon' lekker dus.quote:
Nee sorry, dan heb ik binnen een paar dagen een perm-ban voor de rest van mijn leven dankzij/door bepaalde COSsersquote:Op vrijdag 24 maart 2023 22:03 schreef B00STER het volgende:
[..]
Jij gaat gewoon met mij mee ja! Klaar!
Dank je wel. Jij ook voor straks 😘quote:
SC dan? Kan ik je daar wel mee naartoe krijgen?quote:Op vrijdag 24 maart 2023 22:05 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nee sorry, dan heb ik binnen een paar dagen een perm-ban voor de rest van mijn leven dankzij/door bepaalde COSsers
Als je tr zet en er niet op reageert krijg jij geen ban.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 22:05 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nee sorry, dan heb ik binnen een paar dagen een perm-ban voor de rest van mijn leven dankzij/door bepaalde COSsers
Dank je wel Rinardo, voor al je inzetquote:Op zaterdag 25 maart 2023 08:35 schreef rinardo het volgende:
[..]
Als er iets belangrijks is, zal ik het in SV zetten , werkze
Nou vooral dat!!!quote:Op zaterdag 25 maart 2023 08:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je wel Rinardo, voor al je inzet
Fijn dat je deze BB ook weer mocht meemaken en hopelijk ben je er bij een volgende er ook weer bij
Ik vergat keerquote:
Ik had het sommigen verteld, Er was een medicijn, nog niet geregistreerd, maar in de testen zeer goed bevonden, ik heb me als proefkonijn opgegeven, onder het mom van, kan enkel beter zijn/worden. En dat is goed aangeslagen. Heb verlenging van het leven gekregen. verder praat ik er niet graag over.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 08:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vergat keer![]()
Ja is wel te hopen, fijn al dat hij er ondanks de verwachtingen dit jaar ook bij kon zjin
Dat is gewoon een klein feestje waard!!quote:Op zaterdag 25 maart 2023 08:55 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ik had het sommigen verteld, Er was een medicijn, nog niet geregistreerd, maar in de testen zeer goed bevonden, ik heb me als proefkonijn opgegeven, onder het mom van, kan enkel beter zijn/worden. En dat is goed aangeslagen. Heb verlenging van het leven gekregen. verder praat ik er niet graag over.
[ link | afbeelding ]
Wat ontzettend fijn dat deze medicijnen goed zijn voor jou.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 08:55 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ik had het sommigen verteld, Er was een medicijn, nog niet geregistreerd, maar in de testen zeer goed bevonden, ik heb me als proefkonijn opgegeven, onder het mom van, kan enkel beter zijn/worden. En dat is goed aangeslagen. Heb verlenging van het leven gekregen. verder praat ik er niet graag over.
[ link | afbeelding ]
Krijg er een beetje kippenvel van, inderdaad mooi mensquote:Op zaterdag 25 maart 2023 08:55 schreef rinardo het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Meen je niet hè ! Een droom met haar er in ?quote:Op zaterdag 25 maart 2023 20:02 schreef PunkieePie het volgende:
Ik heb een droom gehad over Lindsey.
Althans, ze kwam erin voor.
We studeerden samen en ze had 2 knotjes op d'r hoofd. En tijdens een tussenuur wilde ze roti eten maar ze was d'r portemonnee vergeten. Of ik haar even een tikkie wilde sturen.. die betaalde ze alleen niet terwijl ze potverdorie toch voor 25 euro naar binnen had zitten werken!
Wat zou dit betekenen? Zit er een Charlotte op dit forum?
Niet oké he?quote:Op zaterdag 25 maart 2023 20:05 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Meen je niet hè ! Een droom met haar er in ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |