Dat moet Bep ook hebben gedacht bij GJquote:Op maandag 13 maart 2023 17:05 schreef Kakadylo het volgende:
Als je op Wanda wil dan zou je ook nog kunnen switchen naar Mirthe want beiden zouden Jeff wegstemmen dus win/win
Neeee vanaf ergens in april is dat pasquote:Op maandag 13 maart 2023 17:05 schreef Seattle het volgende:
Mensen, ik zit al klaar voor de uitzending! Of is dat nu pas om half 8?
Zowat iedere keer als ik kijk dan brabbelt Rupi vooral en is ie communicatief helemaal niet duidelijkquote:Op maandag 13 maart 2023 17:13 schreef D. het volgende:
Teruggelezen
Ze hebben de vraag niet goed geïnterpreteerd en weer gefaald?
quote:Op maandag 13 maart 2023 17:13 schreef D. het volgende:
Teruggelezen
Weet niet in hoeverre Rupi de schuldige is, iedereen kon de vraag lezen en meebeslissen toch?quote:Op maandag 13 maart 2023 17:15 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Iedere keer als ik kijk dan brabbelt Rupi vooral en is ie communicatief helemaal niet duidelijk
Dat is weer een hele andere discussiequote:Op maandag 13 maart 2023 17:16 schreef D. het volgende:
[..]
Weet niet in hoeverre Rupi de schuldige is, iedereen kon de vraag lezen en meebeslissen toch?
Iemand had het nagevraagd bij de scheidsrechter of Manuela meetelde maar die gaf geen antwoord. Martin schreeuwde vervolgens dat het was nagevraagd en dat ze er wél bij zou horen. Rupert is niet de schuldige dus.quote:Op maandag 13 maart 2023 17:16 schreef D. het volgende:
[..]
Weet niet in hoeverre Rupi de schuldige is, iedereen kon de vraag lezen en meebeslissen toch?
Dan vind ik Martin de hoofdschuldigequote:Op maandag 13 maart 2023 17:19 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Iemand had het nagevraagd bij de scheidsrechter of Manuela meetelde maar die gaf geen antwoord. Martin schreeuwde vervolgens dat het was nagevraagd en dat ze er wél bij zou horen. Rupert is niet de schuldige dus.
Kunnen ze bij seizoen 2 rekening mee houdenquote:Op maandag 13 maart 2023 17:20 schreef Kakadylo het volgende:
Even iets heel anders maar bij iedere vrijwillige vertrekker hadden ze imo 25k van de prijzenpot moeten halen
Als die scheids jou geen antwoord teruggeeft dan weet je dus dat ie 'het' niet mag zeggen omdat je hiermee de kern raaktquote:Op maandag 13 maart 2023 17:19 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Iemand had het nagevraagd bij de scheidsrechter of Manuela meetelde maar die gaf geen antwoord. Martin schreeuwde vervolgens dat het was nagevraagd en dat ze er wél bij zou horen. Rupert is niet de schuldige dus.
Minder geld verdiendquote:Op maandag 13 maart 2023 17:13 schreef D. het volgende:
Teruggelezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |