Welk patroon, ben wel benieuwd. ik zie bij haar aantrekken en afstotenquote:Op maandag 13 maart 2023 12:14 schreef utopia2.0 het volgende:
Sasha weer bot tegen Bern. Valt mij op, dat ze vooral bot tegen Bern is. Vreemd kind blijft het. Zie patronen bij haar, maar wil het niet benoemen
Een sjagrijnig kutwijf.quote:Op maandag 13 maart 2023 12:14 schreef utopia2.0 het volgende:
Sasha weer bot tegen Bern. Valt mij op, dat ze vooral bot tegen Bern is. Vreemd kind blijft het. Zie patronen bij haar, maar wil het niet benoemen
Er zijn mensen die dat doen, klopte ook zei Moraima, maar zij doet het met knipjesquote:Op maandag 13 maart 2023 12:18 schreef ChocoFan het volgende:
Mora's pruik waait bijna weg buiten, kim dacht dat het vast gelijmd zat.
Ik heb er helemaal geen verstand van blijkt wel. En met knipjes of wat voor dingetjes dan ook lijkt me veel handiger omdat tja lijmquote:Op maandag 13 maart 2023 12:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Er zijn mensen die dat doen, klopte ook zei Moraima, maar zij doet het met knipjes
Ik zat weer ff bij die sjagrijn en dat zou wel heel leuk zijn als eliminatiequote:Op maandag 13 maart 2023 12:22 schreef Harry het volgende:
Er staat een enorme kraan naast de Loods.
Kim vD: misschien gaan we bungee jumpen?
Maar dan krijg je toch een pruik op maat gemaakt en hoeft ie niet vast gemaakt te worden.quote:Op maandag 13 maart 2023 12:22 schreef woxxel het volgende:
Als je geen haar meer hebt kan t niet met knipjes en lijmen ze t.
Waait ook veel te hard voor een bungeejump vermoed ik.quote:Op maandag 13 maart 2023 12:25 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Staat achter de bomenrij dus zal wel niet voor hun zijn.
quote:Op maandag 13 maart 2023 12:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Met een groot spandoek eraan waarop staat, WANDA HET IS UIT.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |