Toen onze kat tegen de ballen begon te rammen heb ik hem een keer een rot schop verkocht en sinds dien is de boom niet meer interessantquote:Op maandag 25 september 2023 08:16 schreef Seeburg54 het volgende:
Vorig jaar na kerst in de sale een boom gekocht die niet van echt is te onderscheiden.
Stiekem al zin om hem straks neer te zetten.
Een echte boom vind ik wel altijd mooier, maar door de houtkachel hier is een echte boom binnen 1,5 week kaal.
En ja, katten met kerst.![]()
Van alles hier al meegemaakt. Kat in de boom, kat plast in de kluit, kat vreet slingers uit de boom, en natuurlijk wordt er elk jaar een bal of 2 uit de boom gemept. Maar het maakt allemaal niet uit, want katten.
Even mopperen is hier genoeg.quote:Op maandag 25 september 2023 10:46 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Toen onze kat tegen de ballen begon te rammen heb ik hem een keer een rot schop verkocht en sinds dien is de boom niet meer interessant
Jaaaaa! Nog even en de kerstboom mag opquote:Op woensdag 25 oktober 2023 08:16 schreef TLC het volgende:
Oh het gaat toch best snel, over 2 maanden is het al Kerst![]()
Eerste advent, dusquote:Op woensdag 25 oktober 2023 16:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jaaaa ik wil ook 3-12 ivm Sinterklaas vieren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |