Babette heeft het al genoemd vanmiddagquote:Op zondag 12 maart 2023 16:02 schreef Ebinas het volgende:
[..]![]()
En dan mogen letters dubbel gebruikt worden.
Maar vind het knap gevonden
Spannend wel of er eentje aan gekoppeld isquote:Op zondag 12 maart 2023 16:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Babette heeft het al genoemd vanmiddag
Ze zei alleen eliminatieronde ik kon die S niet plaatsen maar nu wel
Ja of iemand die het woord raad mag twee mensen nominerenquote:Op zondag 12 maart 2023 16:07 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Spannend wel of er eentje aan gekoppeld is
Zou leuk zijn als ze het op gaan voeren de actie.quote:Op zondag 12 maart 2023 16:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja of iemand die het woord raad mag twee mensen nomineren
quote:Op zondag 12 maart 2023 16:09 schreef KinKiJan het volgende:
Maar het moet een vraag zijn. De opdracht was:
"Jullie moeten over een aantal dagen een vraag beantwoorden, maar de letters in deze vraag moeten eerst worden verdiend."
Hmmmm letters zijn dan nu nog niet het antwoord.quote:Op zondag 12 maart 2023 16:09 schreef KinKiJan het volgende:
Maar het moet een vraag zijn. De opdracht was:
"Jullie moeten over een aantal dagen een vraag beantwoorden, maar de letters in deze vraag moeten eerst worden verdiend."
Zal wel meevallen, ze kunnen altijd gewoon vrijwillig vertrekken, of 2 gele kaarten halen.quote:Op zondag 12 maart 2023 16:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar ik denk de meeste niet daar
Het is meer een hoe overleef ik een jaar met niets doen.
Slappe spelletje, geen spanning, geen uitdaging
JW gaat even zitten, hij wordt duizelig van het bukken
Het is net of het bloed niet meer in het hoofd zit
Esther maakt van de gelegenheid gebruik om hem uit te nodigen om te gaan wandelen
Ja het is weer reuze spannend allemaal op de streamsquote:Op zondag 12 maart 2023 16:10 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als ze het op gaan voeren de actie.
JW en Esther zitten weer te miepen op het bankje.
En nageltjes gedoe met kim is nu de actie
quote:Op zondag 12 maart 2023 16:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zal wel meevallen, ze kunnen altijd gewoon vrijwillig vertrekken, of 2 gele kaarten halen.
Vast, maar eerst moeten ze de letters zoeken die samen de vraag vormen.quote:
Ik meende dat we al hadden bepaald dat Isaac onderdeel is van de productie.quote:Op zondag 12 maart 2023 15:59 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Durf wel te stellen dat Isaac en Jeff zich nooit zouden hebben opgeven als ze dit allemaal op voorhand hadden geweten
Dat is wel raar, nu weten ze toch niet welke letters wel goed waren en welke nietquote:
Jaaa daar krijg ik echt jeuk van hoor. Ze doet het toch allemaal zelf. Naar mensquote:
Als ik haar nu zo zie, vind ik haar echt zielig.quote:Op zondag 12 maart 2023 16:23 schreef patat het volgende:
[..]
Jaaa daar krijg ik echt jeuk van hoor. Ze doet het toch allemaal zelf. Naar mens
Morgen weer jankie omdat ze weer gevoelens heeft
quote:Op zondag 12 maart 2023 16:16 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Vast, maar eerst moeten ze de letters zoeken die samen de vraag vormen.
Kijk anders het filmpje even terug in het filmpjes topic.
"Alleen een gevangen bal geeft jou de kans om een letter op te noemen. Dit doe je bij het spelscherm en daar krijg je direct te horen of jouw letter in de vraag zit."
Dat weten ze toch?quote:Op zondag 12 maart 2023 16:20 schreef Loveable het volgende:
[..]
Dat is wel raar, nu weten ze toch niet welke letters wel goed waren en welke niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |