Het is ook toch alleen maar grootspraak wat ze zeggenquote:Op zondag 12 maart 2023 15:39 schreef Harry het volgende:
[..]
Onzin, van beiden.
Als ze werkelijk zouden denken dat ze dit niet gaan winnen zouden ze er nu uitstappen.
Nou duidelijk dan JW en GJ hebben op Moraima gestemd en geen Jeffrey, zoals JW beweert.quote:Op zondag 12 maart 2023 14:30 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Meen dat ik hier las dat JW het verkeerd begreep en op Mora heeft gedrukt
Al is Eunice er eentje die haar eigen spel speelt en waar je nooit op kunt bouwen
Zondagsrust, hebben ze ook op maandag dinsdag woensdag enzquote:Op zondag 12 maart 2023 15:44 schreef Dotteke het volgende:
Ik kan die Rupert niet aanhoren, niet langer dan 2 zinnen![]()
ANdere optie is de andere stream waar Kenzy en Mirthe in een boek zitten te kijken
Het is weer niet erg spannend allemaal
Heb ik al sinds het begin. Vind die maniertjes van hem echt vreselijk en vind er totaal niks grappigs aan.quote:Op zondag 12 maart 2023 15:44 schreef Dotteke het volgende:
Ik kan die Rupert niet aanhoren, niet langer dan 2 zinnen![]()
ANdere optie is de andere stream waar Kenzy en Mirthe in een boek zitten te kijken
Het is weer niet erg spannend allemaal
Ja hoe ze hier nog afleveringen mee moeten gaan vullen is mij een raadselquote:Op zondag 12 maart 2023 15:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zondagsrust, hebben ze ook op maandag dinsdag woensdag enz
Ik ook hoor, maar hij is nu hij manager is zo vaak aan het woordquote:Op zondag 12 maart 2023 15:48 schreef engine het volgende:
[..]
Heb ik al sinds het begin. Vind die maniertjes van hem echt vreselijk en vind er totaal niks grappigs aan.
Ik begrijp daar ook niets van.quote:
ik denk vaker dat ze "gespoten" lippen heeftquote:Op zondag 12 maart 2023 15:52 schreef Dotteke het volgende:
Babette heeft echt een eendebekkie als ze zo vanaf de zijkant te zien iskwek kwek kwek doet ze ook al
Rupert noemde de letters net op:quote:Op zondag 12 maart 2023 15:54 schreef Ebinas het volgende:
I
[..]
Ik begrijp daar ook niets van.
Waarom alles doorstrepen? En maar een paar overhouden?
Onoverzichtelijk zo
En in april gaat het naar 3 kwartier.quote:Op zondag 12 maart 2023 15:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hoe ze hier nog afleveringen mee moeten gaan vullen is mij een raadsel
Oh top!quote:Op zondag 12 maart 2023 15:55 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Rupert noemde de letters net op:
AEION RTLSM
Ja ze wilde het programma naar een hoger level brengen zeiden Heleen Hendriks vrijdagavond. Ik moest lachenquote:Op zondag 12 maart 2023 15:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
En in april gaat het naar 3 kwartier.
Durf wel te stellen dat Isaac en Jeff zich nooit zouden hebben opgeven als ze dit allemaal op voorhand hadden gewetenquote:Op zondag 12 maart 2023 15:41 schreef Dotteke het volgende:
Volgens Jeff rollen Imadiddin en Wendy er zo door
Je hoort ze niet en je ziet ze niet
Alleen de D nog, Eliminatierondesquote:Op zondag 12 maart 2023 15:55 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Rupert noemde de letters net op:
AEION RTLSM
Of er gaat wat veranderen tegen die tijd, verwacht ook wel wat meer nominaties.quote:Op zondag 12 maart 2023 15:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ze wilde het programma naar een hoger level brengen zeiden Heleen Hendriks vrijdagavond. Ik moest lachen
Dank je, nee hoor zag het ineens staan.quote:Op zondag 12 maart 2023 16:01 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dat heb je snel gedaan. Je puzzelt veel?
Maar ik denk de meeste niet daarquote:Op zondag 12 maart 2023 15:59 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Durf wel te stellen dat Isaac en Jeff zich nooit zouden hebben opgeven als ze dit allemaal op voorhand hadden geweten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |