Dat rokje van Kenzi ook weerquote:
Maar het is Babette...quote:Op zondag 12 maart 2023 14:50 schreef Dotteke het volgende:
Eliminatieopdracht kan niet eens want er zit een S in
Ze mag nu isaac welquote:Op zondag 12 maart 2023 14:52 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Toeval of niet ik mocht GJ wel want een prima peer
Nee ze moeten gezamenlijk een naam formuleren van degene die ze willen eliminerenquote:Op zondag 12 maart 2023 14:53 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Maar het is Babette...
Als Voedselelbank kan en Nunspeet bij Nijmegen ligt dan is het nu gewoon Eliminatiesopdracht
'Wat gaat door de helft?'quote:Op zondag 12 maart 2023 14:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze mag nu isaac wel![]()
Prijzenpot, zegt Marciano
Dat viel mij ook al een paar keer op. Dat is haar ook een paar keer ingefluisterd door haar 'vriendinnen'quote:Op zondag 12 maart 2023 15:01 schreef Kakadylo het volgende:
Wat mij opvalt is dat Babs het telkens heel makkelijk op GJ afschuift alsof ze bij hem onder de plak zat en moest gehoorzamen
Deels komt het haar natuurlijk goed uit omdat ze zo haar straatje probeert schoon te vegen om zo weer aansluiting te zoekenquote:Op zondag 12 maart 2023 15:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat viel mij ook al een paar keer op. Dat is haar ook een paar keer ingefluisterd door haar 'vriendinnen'
Is het ook, alleen heeft ze niet in de gaten dat ze haar in de gaten hebbenquote:Op zondag 12 maart 2023 15:09 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Deels komt het haar natuurlijk goed uit omdat ze zo haar straatje probeert schoon te vegen om zo weer aansluiting te zoeken
Zolang je niet heel erg close (lees: vertrouweling) met haar bent moet je maximaal op je hoede zijn voor de streken van Babsquote:Op zondag 12 maart 2023 15:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is het ook, alleen heeft ze niet in de gaten dat ze haar in de gaten hebben
Ja het is een achterbakse dame.quote:Op zondag 12 maart 2023 15:20 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zolang je niet heel erg close (lees: vertrouweling) met haar bent moet je maximaal op je hoedde zijn voor de streken van Babs
Terwijl ik het intikte dacht ik er ook meteen aan jaquote:Op zondag 12 maart 2023 15:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het is een achterbakse dame.
Maar ook als je dat wel bent moet je oppassen ze gooit ze zo voor de bus.
Onzin, van beiden.quote:Op zondag 12 maart 2023 15:36 schreef Dotteke het volgende:
Jeff denkt steeds ik kan die niet verliezen behalve tegen jou zegt hij tegen Isaac
Isaac zegt wij gaan dit niet winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |