Ik denk eerlijk niet dat Babs gaatquote:
Tegen wie moet ie anders de ganse dag mopperen waarna diegene telkens instemmend blijft meeknikken?quote:Op zondag 12 maart 2023 13:43 schreef Dotteke het volgende:
Dat JW Esther weer vertrouwd en haar dingen verteld ben ik verbaasd over
Babs gaat!quote:Op zondag 12 maart 2023 13:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk niet dat Babs gaat
Eerder een Esther en Wanda
Wil het niet wederom hebben over de inmenging van FEBO maar dat het programma dolblij is met Babs is een understatementquote:Op zondag 12 maart 2023 13:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk niet dat Babs gaat
Eerder een Esther en Wanda
Ze mag natuurlijk wel aangeven als ze iets niet lekker vind. Dat is geen misdrijf.quote:Op zondag 12 maart 2023 13:58 schreef Judiwi het volgende:
Ach Kenzey geen fan van het eten. Over een uurtje heb je weer honger na het eten van die frituur hapjes.
Nou Kenzey vreet altijd ge god ganzen dag.
Sorry alsof zij zulk gezond eten had tijdens haar management. Was pasta, pasta wat de klok sloeg.
Weten ze nu alweer die allereerste eliminatieopdracht niet meer?quote:Op zondag 12 maart 2023 14:03 schreef KinKiJan het volgende:
Zoe: "Waar woont zij eigenlijk, Eindhoven?"
Babs: "Drunen"
Zoe: "Nee, das Esther"
Babs: "Nee zij woont in eh.. ik weet het wel... is een dorp naast Eindhoven"
Zoe: "Nunspeet!"
Babs: "Nee Nunspeet ligt bij Nijmegen..."man man man
Blijkbaar niet! Maar aan de andere kant hoor ik Babs net tegen Isaac zeggen dat ze daar niet zit om iets te lerenquote:Op zondag 12 maart 2023 14:05 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Weten ze nu alweer die allereerste eliminatieopdracht niet meer?
Over wie hadden ze het eigenlijk?quote:Op zondag 12 maart 2023 14:07 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Blijkbaar niet! Maar aan de andere kant hoor ik Babs net tegen Isaac zeggen dat ze daar niet zit om iets te leren
Wie had er dan op Moraima gestemd, toch Jeffrey? Wat JW beweertquote:Op zondag 12 maart 2023 13:48 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Martin, was in de uitzending te zien. Hij en GJ stemde op Esther.
Jesus,quote:Op zondag 12 maart 2023 14:08 schreef Aggie46 het volgende:
Esther tegen JW:"Kijk, mijn Ruud was Ingenieur, goede baan. Maar mensen vroegen zich af wat hij nou in mij zag.
Daar kon ik zo kwaad om worden, en dan antwoordde ik: misschien kan ik wel goed neuken."
JW kon er bijna niet om lachen.
Het mens maakt zich met de dag belachelijker.quote:Op zondag 12 maart 2023 14:08 schreef Aggie46 het volgende:
Esther tegen JW:"Kijk, mijn Ruud was Ingenieur, goede baan. Maar mensen vroegen zich af wat hij nou in mij zag.
Daar kon ik zo kwaad om worden, en dan antwoordde ik: misschien kan ik wel goed neuken."
JW kon er bijna niet om lachen.
Als programmamaker vullen ze uitzendingen zich op deze manier vanzelf terwijl je ondertussen naar een voetbalwedstrijd kijktquote:Op zondag 12 maart 2023 14:10 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Het mens maakt zich met de dag belachelijker.
quote:Op zondag 12 maart 2023 14:12 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als programmamaker vullen ze uitzendingen zich op deze manier vanzelf terwijl je ondertussen naar een voetbalwedstrijd kijkt
Volgens mij vroeg Zoe het toen iemand langs kwam die niet in beeld was. Als ik dan kijk naar de bewoners die dicht bij Eindhoven zouden kunnen wonen, komt Eunice (Geldrop) het dichtst in de buurt.quote:
O nee. Eunice. Laat trouwens maar zitten. Is geweest en vergeten hahaquote:Op zondag 12 maart 2023 14:08 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Wie had er dan op Moraima gestemd, toch Jeffrey? Wat JW beweert
Nee die stemde op Sasha. Martin was de enige van die groep die niet op Sasha stemde (maar op Esther zoals te zien is in het begin van aflevering 131).quote:Op zondag 12 maart 2023 14:08 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Wie had er dan op Moraima gestemd, toch Jeffrey? Wat JW beweert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |