Een wirwar, geen idee welke goed zijn.quote:Op zondag 12 maart 2023 12:37 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Oh ja wanda was ook fout idd. Dus 10x opgeroepen en 7 letters
quote:Op zondag 12 maart 2023 12:37 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Oh ja wanda was ook fout idd. Dus 10x opgeroepen en 7 lettersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja jammer, vond het ook een leuk gesprekquote:Op zondag 12 maart 2023 12:39 schreef Hoempah het volgende:
Eens een normaal gesprek met Jeffrey over schaatsen en wielrennen maar we moeten naar de keuken
Testquote:Op zondag 12 maart 2023 12:47 schreef Dotteke het volgende:
Er is een storing wordt vanmiddag opgelost
FB / Fout na posten
Hij heeft het bedeltje wat ie van haar gekregen had kwijt gemaaktquote:Op zondag 12 maart 2023 12:55 schreef Ebinas het volgende:
Esther schakelt er heel makelijk in, je blijft een goeie vriend zegt ze tegen JW.
Geen idee wat haar dwars zit is me nog niet duidelijk
Ow da's wel slordig.quote:Op zondag 12 maart 2023 12:56 schreef D. het volgende:
[..]
Hij heeft het bedeltje wat ie van haar gekregen had kwijt gemaakt
Niets terug verwachten van wat?quote:Op zondag 12 maart 2023 12:59 schreef Ebinas het volgende:
Esther verwacht niets meer van mensen, ze verwacht niets terug.
Ze is daar heel makkelijk in
Dat begreep ik al, maar dat iets doen voor een ander heb nog niet gezien.quote:Op zondag 12 maart 2023 13:01 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Als je iets doet voor een ander (mijn woorden, in die strekking)
quote:Op zondag 12 maart 2023 12:58 schreef Ebinas het volgende:
Euniccccccccccceeeeeeeeeeeeeeeee tijd voor actie
Op die fiets.quote:Op zondag 12 maart 2023 13:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat begreep ik al, maar dat iets doen voor een ander heb nog niet gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |