abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208340159
Dit is een oudere maar hele goede TV serie over Nederlanders die als nep-media crew gratis de wereld rond reizen. Ik heb deze serie in 2005 op TV gezien en wil het graag nog een keer bekijken.

De Youtube trailer:
Helaas lijkt de serie erg moeilijk/niet meer te vinden online of waar dan ook. Als iemand weet hoe ik hier aan kan komen laat het me aub weten. Zou erg graag nog eens een keer kijken.

quote:
Nieuw op MTV is Big Shots: lekkere feel-good reality tv waarin vier bijdehante vrienden met veel lef en humor onderzoeken hoever je als televisieteam kan komen in de wereld van de rich and famous.
quote:
Toen we tijdens een avond stappen in Parijs 22 euro moesten betalen voor een biertje vroegen we ons met zijn vieren af of dat niet anders kon.

Zou je als TV team overal naar binnen kunnen komen zonder te betalen? Vier maanden later vertrokken we naar de Côte d’Azur met een geleende camera, een nagemaakte perskaart en een bestikkerde microfoon. Het idee bleek te werken, van gratis vier sterren hotel tot complete vip behandeling. We beleefden als makers van het exclusieve tv programma Big Shots een complete jet set droomvakantie.

10 Maanden later pakten we weer de camera. We probeerden ons programma te verkopen. Die zomer vertrokken we echter weer zonder uitzendgarantie naar Dubai met het doel om als tv team te integreren in het leven van rijke oliesjeiks. Lukt het om gratis te vliegen in helikopters, racen in sportwagens en feesten op privé jachten? Wat daarna in ieder geval lukte was de verkoop van ons programma aan MTV. We vertelde de zender wel dat we nog een keer naar het buitenland wilde gaan we hadden namelijk weer wat nieuws bedacht....
bron: http://www.bigshots.nl/
pi_208374892
Niemand?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')