abonnement Unibet Coolblue
  Moderator zaterdag 11 maart 2023 @ 22:07:12 #1
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_208335537
Lieve vrienden, mensen die mij niet als vriend zien en verder iedereen :)

Ik neem een gigantische stap terug hier op BNW, zal af en toe bij springen maar officieel gezien stop ik in dit sub forum. De laatste tijd is het mij opgevallen dat ik hier echt niet meer thuis hoor, ooit was BNW een plek waar discussies plaats vonden en er gelachen werd. Nu is er een giftige aura van welles/nietes, en een normaal gesprek is niet meer mogelijk. Jammer genoeg komt dit van beide kanten en ik wil hier niet tussen staan. Daarom heb ik besloten te stoppen als actief mod in BNW.

Het ga jullie allemaal goed, en hoop dat jullie samen de dialoog weer gaan vinden. Ik wil hierbij iedereen bedanken voor de leuke berichten die ik kreeg, en ook de boze berichten als iemand het ergens niet mee eens was.

Het enige wat ik nog wil zeggen is, denk even na voor je iets post. Jullie kunnen het samen oplossen als je even de tijd neemt :*
Lach met een schone bips
pi_208335773
Het gaat je goed buddy :7
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_208336039
-

[ Bericht 100% gewijzigd door PSVCL op 11-03-2023 23:06:56 (tot snel) ]
pi_208336564
Jammer dat je stopt, bedankt voor de moeite! 14.gif.

En goed nieuws voor alle MSM-georiënteerde progressieven hier in BNW, ik ga het van loveyoulongtime overnemen. Ik zal jullie vele TRs zeker serieus nemen! Hihi.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_208337755
Begrijpelijke keuze.
pi_208337985
Ik kan het best begrijpen nadat alles wat politiek ongewenst is maar hier gedumpt wordt.

Veel succes verder.
pi_208339104
Another one bites the dust. :{

quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 22:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
De laatste tijd is het mij opgevallen dat ik hier echt niet meer thuis hoor, ooit was BNW een plek waar discussies plaats vonden en er gelachen werd. Nu is er een giftige aura van welles/nietes, en een normaal gesprek is niet meer mogelijk. Jammer genoeg komt dit van beide kanten
Duidelijke omschrijving van het probleem…alweer.
Dus ze beseffen het wel hogerop. Bloemblaadjes blijven strooien biedt echter geen soelaas.
En vind je het raar dat de giftige aura van beide kanten komt? Als wij hier in BNW continu moeten opboksen tegen users die de boel gewoon bewust komen verzieken, alles belachelijk willen maken of missionarissen die ons koste wat kost willen komen bekeren om hun licht te zien?
Zolang ze niet persoonlijk schelden is het een speeltuin voor elkeen.
En BNWers moeten dat allemaal met liefde en respectvol opvangen, want … de discussie. :')

Anyway bedankt voor je inzet
Alle begrip voor je beslissing
:Y)
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_208339111
Jammer dat de trollen het weer moeten verpesten. Bedankt voor je inzet.
pi_208339256
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 22:53 schreef HowardRoark het volgende:
Jammer dat je stopt, bedankt voor de moeite! 14.gif.

En goed nieuws voor alle MSM-georiënteerde progressieven hier in BNW, ik ga het van loveyoulongtime overnemen. Ik zal jullie vele TRs zeker serieus nemen! Hihi.
Serieus?
pi_208339269
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 22:53 schreef HowardRoark het volgende:
Jammer dat je stopt, bedankt voor de moeite! 14.gif.

En goed nieuws voor alle MSM-georiënteerde progressieven hier in BNW, ik ga het van loveyoulongtime overnemen. Ik zal jullie vele TRs zeker serieus nemen! Hihi.
Klinkt wel als een veelbelovende start zo!
pi_208339813
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 22:53 schreef HowardRoark het volgende:
Jammer dat je stopt, bedankt voor de moeite! 14.gif.

En goed nieuws voor alle MSM-georiënteerde progressieven hier in BNW, ik ga het van loveyoulongtime overnemen. Ik zal jullie vele TRs zeker serieus nemen! Hihi.
Aha, BNW was niet - Knip- genoeg :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Jippie op 13-03-2023 13:03:12 ]
pi_208339935
Die giftige aura/sfeer is (bijna) altijd al geweest.

Ooit was BNW een plek waar je over van alles en nog wat kon praten.

Nu moet je als je iets post jezelf verdedigen omdat hier users komen die eigenlijk niks met BNW hebben hier komen laten zien dat ze het wel bij het rechte eind hebben.

BNW was ooit een leuke verzamelplek waar je theorieën posten over bijvoorbeeld reptilians, timetravelers, blacknight satelite ect ect.

Nu gaat het alleen over of je wakker bent of niet.
Of nogmaals mensen die niets met BNW hebben maar denken te moeten vertellen hoe het wel zit.

Waar is de tijd van leuke theorieën waar je samen naar speurt.

En nee ik geloof niet in al die bovengenoemd theorieën, maar ik vermaak(te) mij er wel mee als in het las.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  Moderator zondag 12 maart 2023 @ 09:26:46 #13
225562 crew  Speedfight
pi_208340375
*;
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
pi_208340458
RIP
Ali weer terug?
pi_208340466
Jammer dat je stopt, maar begrijpelijk.

Ik zit hier te weinig om alles mee te krijgen, maar een neutraal persoon zijn tussen de kampen is lastig.

Je voelde je zeker een greppel waar van beide kanten de stront in stroomt in plaats van een dijk die de boel gescheiden houdt?
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
  zondag 12 maart 2023 @ 12:14:07 #16
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_208342112
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 22:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
Lieve vrienden, mensen die mij niet als vriend zien en verder iedereen :)

Ik neem een gigantische stap terug hier op BNW, zal af en toe bij springen maar officieel gezien stop ik in dit sub forum. De laatste tijd is het mij opgevallen dat ik hier echt niet meer thuis hoor, ooit was BNW een plek waar discussies plaats vonden en er gelachen werd. Nu is er een giftige aura van welles/nietes, en een normaal gesprek is niet meer mogelijk. Jammer genoeg komt dit van beide kanten en ik wil hier niet tussen staan. Daarom heb ik besloten te stoppen als actief mod in BNW.

Het ga jullie allemaal goed, en hoop dat jullie samen de dialoog weer gaan vinden. Ik wil hierbij iedereen bedanken voor de leuke berichten die ik kreeg, en ook de boze berichten als iemand het ergens niet mee eens was.

Het enige wat ik nog wil zeggen is, denk even na voor je iets post. Jullie kunnen het samen oplossen als je even de tijd neemt :*
Begrijpelijk, steeds meer mensen voelen zich hier niet meer thuis en haken af, dankjewel voor het modden.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_208342210
Ik snap heus dat je een voorbeeldfunctie hebt en dat je niet altijd vrij bent om te zeggen wat je echt wilt
Wanneer iemand begint te schelden/beledigen is de eerste intuïtie om de bal keihard terug te kaatsen
Maar dat mag uiteraard niet en je bent min of meer verplicht om die persoon vriendelijk te woord te staan
Dat kan je een paar keer doen maar vroeg of laat zal het zijn tol eisen

Alle pogingen tot verzoening voor niets zijn geweest. Men gaat gewoon door. En je kan niet anders dan toekijken
Snap heel goed dat de maat een keer vol is

Punt dat ik wil maken? Ik mis de oude loveyoulongtime. Weet ook wel dat je de visite kaartje van fok bent maar je hebt je zo moeten aanpassen dat ik je nauwelijks meer herken

Hoop oprecht dat je je plezier en jezelf weet terug te vinden in de nieuwe functie
En nogmaals bedankt voor het invallen hier in bnw :Y)
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_208342230
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 22:53 schreef HowardRoark het volgende:
Jammer dat je stopt, bedankt voor de moeite! 14.gif.

En goed nieuws voor alle MSM-georiënteerde progressieven hier in BNW, ik ga het van loveyoulongtime overnemen. Ik zal jullie vele TRs zeker serieus nemen! Hihi.
No freaking way :D
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_208342269
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2023 09:31 schreef weetjewel5 het volgende:
RIP
Ali weer terug?
Moet er niet aan denken , ze vinden maar een andere gek :+
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zondag 12 maart 2023 @ 14:12:15 #20
485843 crew  Jippie
pi_208343547
Ik vind het ontzettend jammer dat @loveyoulongtime stopt op BNW en ik voel er dan ook veel voor om een aantal topics te sluiten/ te verplaatsen zodat het gebekvecht uit BNW verdwijnt en er weer fatsoenlijk met elkaar gediscussieerd kan worden.
pi_208344722
Wat jammer @loveyoulongtime, je bent een tof mens, spijtig dat het hier soms zo moeilijk modereren is.
Knap dat je het hebt geprobeerd in elk geval. Ik zal je missen als mod hier :* Ookal post ik zelden hier, ik lees het meeste wel mee en jouw moderatie was gewoon fijn O+
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_208345807
:'(
Dat is helemaal lekker, ik ga m'n verdriet maar verdrinken.
pi_208346963
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2023 16:58 schreef Candymannetje het volgende:
:'(
Dat is helemaal lekker, ik ga m'n verdriet maar verdrinken.
Ik drink met je mee , proost!
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_208347191
quote:
9s.gif Op zondag 12 maart 2023 18:15 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Ik drink met je mee , proost!
Geef me die wodka :9
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Moderator zondag 12 maart 2023 @ 18:35:10 #25
249559 crew  Lavenderr
pi_208347342
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2023 06:55 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Serieus?
Zou wel tof zijn hé? ;)
Maar heel jammer dat loveyoulongtime er mee stopt .
  Moderator zondag 12 maart 2023 @ 18:40:33 #26
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_208347438
Dank jullie allemaal voor de aardige woorden, ik heb mezelf ook echt wel vermaakt met jullie allemaal :) Dat meen ik serieus. Maar ik pas hier niet meer als mod, liep er al een aantal dagen mee rond en dat is gewoon geen fijn gevoel. Daarom de knoop doorgehakt, maar zal jullie allemaal zeker nog wel zien en spreken hier :*
Lach met een schone bips
pi_208351135
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2023 18:27 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Geef me die wodka :9
Drink alleen maar dit spul



En natuurlijk een glaasje voor @loveyoulongtime voor zijn tomeloze inzet c_/
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  maandag 13 maart 2023 @ 06:12:25 #28
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_208353407
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 22:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
Lieve vrienden, mensen die mij niet als vriend zien en verder iedereen :)

Ik neem een gigantische stap terug hier op BNW, zal af en toe bij springen maar officieel gezien stop ik in dit sub forum. De laatste tijd is het mij opgevallen dat ik hier echt niet meer thuis hoor, ooit was BNW een plek waar discussies plaats vonden en er gelachen werd. Nu is er een giftige aura van welles/nietes, en een normaal gesprek is niet meer mogelijk. Jammer genoeg komt dit van beide kanten en ik wil hier niet tussen staan. Daarom heb ik besloten te stoppen als actief mod in BNW.

Het ga jullie allemaal goed, en hoop dat jullie samen de dialoog weer gaan vinden. Ik wil hierbij iedereen bedanken voor de leuke berichten die ik kreeg, en ook de boze berichten als iemand het ergens niet mee eens was.

Het enige wat ik nog wil zeggen is, denk even na voor je iets post. Jullie kunnen het samen oplossen als je even de tijd neemt :*
Jammer man, maar bnw is ook gewoon een ontzettend lastig forum vraag maar aan je voorgangers.

En ja wellus niets is dat niet overal zo op een discussie forum?
Bedoel VBL heb ik van gehoord dat dat het in verleden compleet moord en brand was. :D

Maar het ga je goed kerel, jammer dat je stapje terug doet, je deed het meer dan prima.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 13 maart 2023 @ 06:13:50 #29
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_208353408
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2023 18:40 schreef loveyoulongtime het volgende:
Dank jullie allemaal voor de aardige woorden, ik heb mezelf ook echt wel vermaakt met jullie allemaal :) Dat meen ik serieus. Maar ik pas hier niet meer als mod, liep er al een aantal dagen mee rond en dat is gewoon geen fijn gevoel. Daarom de knoop doorgehakt, maar zal jullie allemaal zeker nog wel zien en spreken hier :*
Jammer man.
Succes en thx.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 13 maart 2023 @ 09:10:46 #30
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_208354336
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2023 18:40 schreef loveyoulongtime het volgende:
Dank jullie allemaal voor de aardige woorden, ik heb mezelf ook echt wel vermaakt met jullie allemaal :) Dat meen ik serieus. Maar ik pas hier niet meer als mod, liep er al een aantal dagen mee rond en dat is gewoon geen fijn gevoel. Daarom de knoop doorgehakt, maar zal jullie allemaal zeker nog wel zien en spreken hier :*
Spijtig om te horen, maar ook begrijpelijk. Vond dat je het hier heel goed deed. Veel plezier terug in het zwart :)
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 13 maart 2023 @ 10:55:37 #31
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_208355376
Jammer hoor maar begrijpelijk.
To BG or not to BG!
  maandag 13 maart 2023 @ 12:33:14 #32
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_208356528
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2023 18:40 schreef loveyoulongtime het volgende:
Dank jullie allemaal voor de aardige woorden, ik heb mezelf ook echt wel vermaakt met jullie allemaal :) Dat meen ik serieus. Maar ik pas hier niet meer als mod, liep er al een aantal dagen mee rond en dat is gewoon geen fijn gevoel. Daarom de knoop doorgehakt, maar zal jullie allemaal zeker nog wel zien en spreken hier :*
Geen woorden voor
-O-
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  maandag 13 maart 2023 @ 12:38:54 #33
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_208356610
quote:
2s.gif Op zondag 12 maart 2023 14:12 schreef Jippie het volgende:
Ik vind het ontzettend jammer dat @:loveyoulongtime stopt op BNW en ik voel er dan ook veel voor om een aantal topics te sluiten/ te verplaatsen zodat het gebekvecht uit BNW verdwijnt en er weer fatsoenlijk met elkaar gediscussieerd kan worden.
Deze snap ik echt niet
Een mod kondigt aan te vertrekken en dit is je reactie.
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter maandag 13 maart 2023 @ 13:01:17 #34
485843 crew  Jippie
pi_208356894
quote:
99s.gif Op maandag 13 maart 2023 12:38 schreef greysbones het volgende:

[..]
Deze snap ik echt niet
Een mod kondigt aan te vertrekken en dit is je reactie.
Snap je het echt niet? Lees de OP nog eens

quote:
Ik neem een gigantische stap terug hier op BNW, zal af en toe bij springen maar officieel gezien stop ik in dit sub forum. De laatste tijd is het mij opgevallen dat ik hier echt niet meer thuis hoor, ooit was BNW een plek waar discussies plaats vonden en er gelachen werd. Nu is er een giftige aura van welles/nietes, en een normaal gesprek is niet meer mogelijk. Jammer genoeg komt dit van beide kanten en ik wil hier niet tussen staan. Daarom heb ik besloten te stoppen als actief mod in BNW.
  maandag 13 maart 2023 @ 13:56:00 #35
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_208357621
quote:
2s.gif Op maandag 13 maart 2023 13:01 schreef Jippie het volgende:

[..]
Snap je het echt niet? Lees de OP nog eens
[..]

Ik zou er voor kiezen dit dan niet in een afscheidstopic te posten
Soit
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter maandag 13 maart 2023 @ 14:10:32 #36
485843 crew  Jippie
pi_208357808
quote:
99s.gif Op maandag 13 maart 2023 13:56 schreef greysbones het volgende:

[..]
Ik zou er voor kiezen dit dan niet in een afscheidstopic te posten
Soit
Ik dus wel.
  Moderator maandag 13 maart 2023 @ 20:20:19 #37
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_208363507
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 09:10 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Spijtig om te horen, maar ook begrijpelijk. Vond dat je het hier heel goed deed. Veel plezier terug in het zwart :)
Niks gezegd over weer zwart te worden :) Maar bedankt voor je aardige woorden :)
Lach met een schone bips
  Moderator maandag 13 maart 2023 @ 20:23:43 #38
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_208363591
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2023 06:12 schreef theguyver het volgende:

[..]
Jammer man, maar bnw is ook gewoon een ontzettend lastig forum vraag maar aan je voorgangers.

En ja wellus niets is dat niet overal zo op een discussie forum?
Bedoel VBL heb ik van gehoord dat dat het in verleden compleet moord en brand was. :D

Maar het ga je goed kerel, jammer dat je stapje terug doet, je deed het meer dan prima.

Het gaat mij er meer om dat in sommige topics de haat richting anderen zo diepgeworteld is dat er vaak weinig ruimte blijft voor een discussie. En daar wil ik niet tussen staan :) En hierbij zouden sommige mensen uit beide kampen zichzelf wel eens een spiegel mogen voorhouden. Ook ik. Maar wil er niet meer tussen staan. Moet zeggen dat ik sinds ik hier ben begonnen met modden ik wel steeds meer ben gaan open staan voor andere meningen. Dus voor mij is de afgelopen tijd ook een heel goeie leerschool geweest. En we komen elkaar nog wel tegen kerel, ik verdwijn niet helemaal :)
Lach met een schone bips
  Moderator maandag 13 maart 2023 @ 20:26:09 #39
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_208363633
quote:
99s.gif Op maandag 13 maart 2023 13:56 schreef greysbones het volgende:

[..]
Ik zou er voor kiezen dit dan niet in een afscheidstopic te posten
Soit
quote:
2s.gif Op maandag 13 maart 2023 14:10 schreef Jippie het volgende:

[..]
Ik dus wel.
Van mij mag het :) Het is mooi geweest en als de reden waarom ik stop ook maar 1 of 2 mensen doet inzien dat we echt nog wel op een normale manier kunnen omgaan met elkaar is mijn missie geslaagd :)
Lach met een schone bips
  maandag 13 maart 2023 @ 20:26:58 #40
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_208363655
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 20:26 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
[..]
Van mij mag het :) Het is mooi geweest en als de reden waarom ik stop ook maar 1 of 2 mensen doet inzien dat we echt nog wel op een normale manier kunnen omgaan met elkaar is mijn missie geslaagd :)
:* O+
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_208367363
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2023 18:40 schreef loveyoulongtime het volgende:
Dank jullie allemaal voor de aardige woorden, ik heb mezelf ook echt wel vermaakt met jullie allemaal :) Dat meen ik serieus. Maar ik pas hier niet meer als mod, liep er al een aantal dagen mee rond en dat is gewoon geen fijn gevoel. Daarom de knoop doorgehakt, maar zal jullie allemaal zeker nog wel zien en spreken hier :*
Ah wat lees ik nu. Ik kwam hier eigenlijk ook niet meer moet ik bekennen, maar vond jou echt wel een mod die in BNW voor discussie open stond. Dat waardeerde ik zeer. Jammer om te lezen dat je je hier niet meer op je plaats voelt. Maar top dat je de uitdaging wilde aangaan, want je kwam zeer zeker niet in een gespreid bedje.
pi_208395819
@loveyoulongtime Jammer dat je stopt, maar hoop je wel te blijven zien, bedankt voor je tijd .
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  Moderator donderdag 16 maart 2023 @ 00:56:09 #43
54278 crew  Tijger_m
42
pi_208400504
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2023 21:34 schreef JediMasterLucia het volgende:
@:loveyoulongtime Jammer dat je stopt, maar hoop je wel te blijven zien, bedankt voor je tijd .
Hij blijft gewoon als mod maar wel bij de buren van TRU wat nu SNW heet ;)
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  vrijdag 17 maart 2023 @ 10:54:06 #44
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_208419794
Bedankt voor je harde werk hier, je zal gemist worden!
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  Moderator vrijdag 17 maart 2023 @ 20:07:26 #45
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_208427109
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2023 12:26 schreef Ali_boo het volgende:
Ik snap heus dat je een voorbeeldfunctie hebt en dat je niet altijd vrij bent om te zeggen wat je echt wilt
Wanneer iemand begint te schelden/beledigen is de eerste intuïtie om de bal keihard terug te kaatsen
Maar dat mag uiteraard niet en je bent min of meer verplicht om die persoon vriendelijk te woord te staan
Dat kan je een paar keer doen maar vroeg of laat zal het zijn tol eisen

Alle pogingen tot verzoening voor niets zijn geweest. Men gaat gewoon door. En je kan niet anders dan toekijken
Snap heel goed dat de maat een keer vol is

Punt dat ik wil maken? Ik mis de oude loveyoulongtime. Weet ook wel dat je de visite kaartje van fok bent maar je hebt je zo moeten aanpassen dat ik je nauwelijks meer herken

Hoop oprecht dat je je plezier en jezelf weet terug te vinden in de nieuwe functie
En nogmaals bedankt voor het invallen hier in bnw :Y)
Nee Ali, jij kent mijn standpunten maar al te goed. En het probleem waar ik mee rondgelopen heb is niet het feit dat ik als Mod niet kon zeggen wat ik wilde, want die vrijheid heb ik altijd gehad. Het punt is dat we geen normale discussie met elkaar meer aan kunnen gaan. Dit werkt beide kanten op, en dan kan iedereen wel zeggen dit is BNW dus hier mag dat. Maar dat is niet de manier hoe ik discussies zie. We zijn van alle kanten het respect richting andere meningen verloren. En dat doet mij wel pijn vriend. En de manier waarop soms die discussies gevoerd worden gaat alle perken te buiten.

En ik geef hier niemand de schuld van, het is schijnbaar de tijdsgeest waar we in leven dat er geen middenweg mogelijk is bij "sommige" mensen. Want ik geloof en weet dat het merendeel hier in BNW juist meer normale discussie zou zien van alle kanten.
Lach met een schone bips
pi_208427878
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2023 20:07 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Nee Ali, jij kent mijn standpunten maar al te goed. En het probleem waar ik mee rondgelopen heb is niet het feit dat ik als Mod niet kon zeggen wat ik wilde, want die vrijheid heb ik altijd gehad. Het punt is dat we geen normale discussie met elkaar meer aan kunnen gaan. Dit werkt beide kanten op, en dan kan iedereen wel zeggen dit is BNW dus hier mag dat. Maar dat is niet de manier hoe ik discussies zie. We zijn van alle kanten het respect richting andere meningen verloren. En dat doet mij wel pijn vriend. En de manier waarop soms die discussies gevoerd worden gaat alle perken te buiten.

En ik geef hier niemand de schuld van, het is schijnbaar de tijdsgeest waar we in leven dat er geen middenweg mogelijk is bij "sommige" mensen. Want ik geloof en weet dat het merendeel hier in BNW juist meer normale discussie zou zien van alle kanten.
Kan me wel vinden in je betoog eerlijk gezegd. Natuurlijk gaat het in bnw niet al te vriendelijk aan toe, en is er genoeg aan te merken aan beide kanten. Alleen is de haat en onverdraagzaamheid zo groot geworden, dat het heel het forum heeft besmet. Ik zie nog maar weinig subfora waarbij het echt goed gaat. De overgrote meerderheid is besmet met haat en het is net een olievlek die zich nu door heel het forum verspreid

Helaas is de schade niet alleen beperkt tot dit forum, maar je ziet het ook terug in de maatschappij als geheel
Gevoed door de onzekere tijden waarin we leven en niet te vergeten die twijfelachtige rol van de media in dit geheel
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  Moderator vrijdag 17 maart 2023 @ 20:54:52 #47
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_208427912
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 maart 2023 20:53 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Kan me wel vinden in je betoog eerlijk gezegd. Natuurlijk gaat het in bnw niet al te vriendelijk aan toe, en is er genoeg aan te merken aan beide kanten. Alleen is de haat en onverdraagzaamheid zo groot geworden, dat het heel het forum heeft besmet. Ik zie nog maar weinig subfora waarbij het echt goed gaat. De overgrote meerderheid is besmet met haat en het is net een olievlek die zich nu door heel het forum verspreid

Helaas is de schade niet alleen beperkt tot dit forum, maar je ziet het ook terug in de maatschappij als geheel
Gevoed door de onzekere tijden waarin we leven en niet te vergeten die twijfelachtige rol van de media in dit geheel
Weet je Ali, het enige wat je eraan kan doen is. Reageer netjes terug en ga niet mee in die negativiteit. It's nice to be nice.
Lach met een schone bips
pi_208428063
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2023 20:54 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Weet je Ali, het enige wat je eraan kan doen is. Reageer netjes terug en ga niet mee in die negativiteit. It's nice to be nice.
Yep, lead by example hoe lastig het ook is om soms die bal niet flink terug te kaatsen :@
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  Moderator vrijdag 17 maart 2023 @ 21:05:16 #49
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_208428099
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 maart 2023 21:03 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Yep, lead by example hoe lastig het ook is om soms die bal niet flink terug te kaatsen :@
Denk even 2x na voor je een overhaaste reactie plaatst, en dat zou iedereen moeten doen.
Lach met een schone bips
pi_208428286
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2023 21:05 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Denk even 2x na voor je een overhaaste reactie plaatst, en dat zou iedereen moeten doen.
Ik ben misschien een botte hark in hart en nieren post zelden iets om een ander te kwetsen of te denigreren :*
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  Moderator vrijdag 17 maart 2023 @ 21:21:20 #51
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_208428384
quote:
12s.gif Op vrijdag 17 maart 2023 21:14 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Ik ben misschien een botte hark in hart en nieren post zelden iets om een ander te kwetsen of te denigreren :*
En toch doen we het toch Ali, ik ook. Daarom elkaar weer eerst als mens zien voor we elkaar aanvallen zou zoveel schelen. Internet is inmiddels ook real life, laten we gewoon weer elkaar als mens gaan zien voor we elkaar voor rotte vis gaan uitmaken.
Lach met een schone bips
  Moderator zaterdag 18 maart 2023 @ 23:49:22 #52
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_208444980
Wat mij betreft mag dit topic wel dicht, hoop dat sommige mensen er iets van meegenomen hebben.

Mijn laatste woorden voor hier zijn. Laten we elkaar weer eens begrijpen. That's it.
Lach met een schone bips
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zaterdag 18 maart 2023 @ 23:56:20 #53
485843 crew  Jippie
pi_208445105
Op verzoek een slotje ^O^
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')