Moet je nagaan hoe makkelijk hij mensen meekrijgtquote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:51 schreef greysbones het volgende:
Jeff heeft degene in de loods waren keihard Zoe laten roepen
terwijl er geen muziekje te horen was![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier staan de andere drie van vandaag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
babs heeft een dipjequote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:54 schreef HappyCharly het volgende:
ik vind dat wel echt heel grappig, even een vrolijk momentje
en daarbij zou ik het wel een idee vinden als Babs heeeeeeeel ff haar mond houdt...
ik weet het, vind ik ook sneuquote:
ze heeft eigenlijk last van zichzelfquote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:56 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik weet het, vind ik ook sneu
maar ik schakel in en ze praat weer... die vrouw praat echt nonstop, maar echt..
ogen open? mond open.
ja voor de opdracht ligt hij op de plek van Kimquote:
en maar denken en malen en bedenken en malen en denken en observeren en malen en denkenquote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze heeft eigenlijk last van zichzelf
ze kan geen rust vinden maar dat komt omdat ze zelf elke keer met iemand zit te praten
ze moet leren nee zeggenquote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:59 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
en maar denken en malen en bedenken en malen en denken en observeren en malen en denken
lijkt me ook kut in de loods hoor, maar je zou zeggen... ga lekker even in je uppie een uurtje in bad, met een boekje op de bank oid. De hele tijd in interactie met mensen zorgt er voor dat haar hoofd in overdrive gaat.. my 2 cents..
of iemand moet dat een keer tegen haar zeggenquote:Op zaterdag 11 maart 2023 23:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze moet leren nee zeggen
nu even niet
laat me even alleen
vooral omdat je eigenlijk niet weet wie oprecht is en wie nietquote:Op zaterdag 11 maart 2023 23:02 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
of iemand moet dat een keer tegen haar zeggen
want Babs is iemand die die gedachtengang dus weer heeeeeeelemaaaaaaal gaat delen met iemand anders
Denken helpt niet, even rust wel
maar de loods lijkt me dan ook de hel
lijkt me de helquote:Op zaterdag 11 maart 2023 23:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
vooral omdat je eigenlijk niet weet wie oprecht is en wie niet
Jeff had voor zover ik weet fans die langs kwamenquote:Op zaterdag 11 maart 2023 23:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik heb denk ik alleen Jeff gemist ....![]()
Verdienopdracht tot nu toe: DGK_Tegengas in JAA / [Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes] JAA #4
Ja, dat las ik ook, dus geen opdracht voor hem ...quote:Op zaterdag 11 maart 2023 23:15 schreef greysbones het volgende:
Jeff had voor zover ik weet fans die langs kwamen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |