Ja ze heeft toestemming van achter dat ze daar mag slapen. En iedereen weet dat ze de kas heeft gekaapt ook Raponsel weet dat 🤣quote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:00 schreef schizolientje het volgende:
Heeft ze dit ook overlegd met de groep? Weet iedereen nu dat ze in de kas ligt? Belachelijk ook dat ze zo vroeg naar bed gaat
is ze terug?quote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:22 schreef patat het volgende:
Er is vast weer iets niet goed aan de kas straks, te koud ofzo
Hoeft ze ook geen bal te pakken? Als voor haar het alarm gaat?quote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:22 schreef patat het volgende:
Er is vast weer iets niet goed aan de kas straks, te koud ofzo
ik zag gisteren in de uitzending Mirthe in het donker naar de keuken lopen en gigantische scheppen pindakaas, een hand hagelslag en nog meer pindakaas uit de pot eten en deze snel weer wegzetten..... ze liep weer terug naar de slaapkamerquote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat ze allemaal wel op 1 of ander punt iets hebben gegeten of gedronken wat niet de bedoeling was
quote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:58 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik zag gisteren in de uitzending Mirthe in het donker naar de keuken lopen en gigantische scheppen pindakaas, een hand hagelslag en nog meer pindakaas uit de pot eten en deze snel weer wegzetten..... ze liep weer terug naar de slaapkamer
Dat ze je dan maar eens betalen voor het kijken van die streamsquote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:19 schreef greysbones het volgende:
ik heb de naam Alicia nu al 20 x gehoord vandaag
ik heb eigenlijk vanmorgen vanmiddag amper gekekenquote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:25 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dat ze je dan maar eens betalen voor het kijken van die streams
Als zij geen vriendje had gehad en daar op haar plek zat dan zou zij een serieuze kanshebber zijn geweest voor de winstquote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb eigenlijk vanmorgen vanmiddag amper gekeken
en nu slechts als achtergrond
en dan nog zo vaak die naam gehoord
ik denk van nietquote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:31 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als zij geen vriendje had gehad en daar op haar plek zat dan zou zij een serieuze kanshebber zijn geweest voor de winst
ik vond haar vooral veel bla blaquote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:42 schreef Kakadylo het volgende:
Maar voor haar leeftijd was ze ontzettend wijs en bovendien een sterke lichaamsbouw van nature
Toen ze vertrok vond ik het helemaal prima hoorquote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vond haar vooral veel bla bla
en manipulatief
quote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:31 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als zij geen vriendje had gehad en daar op haar plek zat dan zou zij een serieuze kanshebber zijn geweest voor de winst
Die was gillend weggelopen van die stalker GJquote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:31 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |