Dat heb ik haar horen zeggen tegen Kim k.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:26 schreef lojanda het volgende:
Heb j
[..]
Heb je dat gehoord of is dit een aanname?
Zit ik weer naar de verkeerde stream te kijken. Ik heb Janet die schoonheidssalonnetje speelt met Mirthequote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:29 schreef puzziepie het volgende:
Hoe weet Jeff dat ze op Wanda willen gaan?
gehoordquote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:26 schreef lojanda het volgende:
Heb j
[..]
Heb je dat gehoord of is dit een aanname?
dat gaat over het Mori verhaalquote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:31 schreef puzziepie het volgende:
Het verhaal is aleer anders volgens mij , nu zijn Ice en Jeff ook over Babs aan het praten volgens mij
Maar Kim K is al tijden weg en dat feest was vorige week. Dat kan ze niet tegen Kim K gezegd hebben.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:30 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat heb ik haar horen zeggen tegen Kim k.
meerdere bewoners zeggen hetquote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:33 schreef engine het volgende:
[..]
Maar Kim K is al tijden weg en dat feest was vorige week. Dat kan ze niet tegen Kim K gezegd hebben.
Door wat Moraima heeft gehoord denken ze dat Babette toch in het andere kamp zit.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:31 schreef puzziepie het volgende:
Het verhaal is aleer anders volgens mij , nu zijn Ice en Jeff ook over Babs aan het praten volgens mij
Zaten die dan ook bij die gesprekken? Dat zijn vermoedens maar dat wil nog niet zeggen dat het zo gegaan is.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
meerdere bewoners zeggen het
is ze alweer achter
die zit elke dag achter
etc
Ik geloof Morrie niet , Babs en Wendy zouden nooit op haar stemmenquote:
Morrie vult ook in ,quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:34 schreef lojanda het volgende:
[..]
Door wat Moraima heeft gehoord denken ze dat Babette toch in het andere kamp zit.
ik geloof mori welquote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik geloof Morrie niet , Babs en Wendy zouden nooit op haar stemmen
Was toch een gesprek tussen Sasha Babette Zoë en Wendy in de kas? Moraima wilde naar binnenkomen en Sasha ging op dat moment naar buiten en toen ving Moraima dat op.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat gaat over het Mori verhaal
en zolang Babs elke keer met Matin blijft praten hou je ruis denk ik
want Matin is in die groep de ruis
Dus luistert ze niet goed en vult inquote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik geloof mori wel
maar denk wat Rupie zei dat het een meelul gesprek was
K2 dacht ikquote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:36 schreef lojanda het volgende:
[..]
Was toch een gesprek tussen Sasha Babette Zoë en Wendy in de kas? Moraima wilde naar binnenkomen en Sasha ging op dat moment naar buiten en toen ving Moraima dat op.
wel goed geluisterd maar de intentie van Babs met dat gesprek is andersquote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dus luistert ze niet goed en vult in
Ja dat kan dus niet idd.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:33 schreef engine het volgende:
[..]
Maar Kim K is al tijden weg en dat feest was vorige week. Dat kan ze niet tegen Kim K gezegd hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |