het is dat ik weet wat je bedoeltquote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:18 schreef pingu66 het volgende:
Eunice staat vol bewondering te kijken wat JW allemaal met zijn drumstick kan.
Hit me with your rhytm stick, hit me, hit mequote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:18 schreef pingu66 het volgende:
Eunice staat bol bewondering te kijken wat JW allemaal met zijn drumstick kan.
quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:19 schreef Seattle het volgende:
[..]
Hit me with your rhytm stick, hit me, hit me
ik denk dat erik in 30 seconden klaar isquote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:20 schreef Seattle het volgende:
Erik daarentegen kan magische dingen met zijn lange stok
quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:19 schreef Seattle het volgende:
[..]
Hit me with your rhytm stick, hit me, hit me
Zelf of eh…quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat erik in 30 seconden klaar is
Nou ze is al meerdere keren naar achter gegaan om te vragen of ze het niet willen uitzenden. Ook meerdere keren is tegen haar gezegd dat ze niet zo moet schelden en vloeken. Een keertje houdt het op met die bescherming je doet tenslotte mee aan een RLS.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:17 schreef Seattle het volgende:
[..]
Dat is ook raar en voor ons frustrerend. Enerzijds lijkt het alsof FEBO haar wat privacy gunt en anderzijds laten ze op tv zien dat ze aan het wippen is met Jap
Dat vind ik ook, maar daarom vind ik ook dat ze haar gewoon op de stream moeten laten zien na de nacht die je normaal alleen in een nachtmerrie zietquote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:22 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nou ze is al meerdere keren naar achter gegaan om te vragen of ze het niet willen uitzenden. Ook meerdere keren is tegen haar gezegd dat ze niet zo moet schelden en vloeken. Een keertje houdt het op met die bescherming je doet tenslotte mee aan een RLS.
Ik denk niet dat Erik weet waar hij Eunice mortcstoten, tis tenslotte geen biljarten....quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat erik in 30 seconden klaar is
Ik wil gewoon niet aan Erik denken op die manier, maar ik ben er zelf over begonnenquote:
Is er tegenwoordig ook een stream achter?quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:22 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nou ze is al meerdere keren naar achter gegaan om te vragen of ze het niet willen uitzenden. Ook meerdere keren is tegen haar gezegd dat ze niet zo moet schelden en vloeken. Een keertje houdt het op met die bescherming je doet tenslotte mee aan een RLS.
Ja maar dan gaan wij er al over praten op soc.media voordat het op tv is geweest. ( ik kijk nooit de tv uitzending)quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:24 schreef Seattle het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, maar daarom vind ik ook dat ze haar gewoon op de stream moeten laten zien na de nacht die je normaal alleen in een nachtmerrie ziet
Nou… weten op welke plek je de keu moet plaatsen, komt toch wel aardig in de buurtquote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:24 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Erik weet waar hij Eunice mortcstoten, tis tenslotte geen biljarten....
Heb je dat gehoord of is dit een aanname?quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:22 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Lijkt me dat dat alleen maar meer kijkers trekt. Juice!!quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:26 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ja maar dan gaan wij er al over praten op soc.media voordat het op tv is geweest. ( ik kijk nooit de tv uitzending)
Dat gefluister is toch niet te doenquote:
Nee , ik snap er ook weinig vanquote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:27 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat gefluister is toch niet te doen
Nee dat heeft ze meerdere keren gezegd tegen Kim K. Die zei ook dat ze geen K meer mocht zeggen van K5quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:26 schreef engine het volgende:
[..]
Is er tegenwoordig ook een stream achter?
Maar het gebeurd bij meerdere bewoners. En ja, dat is frustrerend.
Dat heb ik ook gehoord inderdaad.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:28 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nee dat heeft ze meerdere keren gezegd tegen Kim K. Die zei ook dat ze geen K meer mocht zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |