Ik heb Kim niet lastig gevallen, sterker nog ik heb nu een relatie met haarquote:Op dinsdag 21 maart 2023 08:09 schreef ph-buf het volgende:
[..]
Hypocriet. Dat heb jij toch ook met Kimmie gedaan?
Dit haalt de geloofwaardigheid er nog wel een beetje verder af, helaasquote:Op dinsdag 21 maart 2023 05:32 schreef SootSprite het volgende:
[..]
Je familie betaalt je neukmissie? Wtf.
Nou ja, het een sluit het ander niet uit he. Als je iets niet hebt gedaan, kan het ook niet geholpen hebben.quote:Op maandag 20 maart 2023 23:09 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je hebt die adviezen toch niet opgevolgd?
Dat wil er maar niet in (en dat is niet het enige wat ergens niet in gaatquote:Op dinsdag 21 maart 2023 09:24 schreef SootSprite het volgende:
[..]
Ja dus? Je snapt dan toch wel dat een vrouw geen zin heeft in jouw missieshit?
Dat is het probleem.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 09:24 schreef SootSprite het volgende:
[..]
Ja dus? Je snapt dan toch wel dat een vrouw geen zin heeft in jouw missieshit?
Ren je ook met je armen naar achter zoals Naruto? Ik zie TS dat doen nu.🤣quote:Op dinsdag 21 maart 2023 10:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
* Frozen-assassin rent voorbij SootSprite
Hey schatje, je ziet er fantastisch uit. Prachtige kont heb je! Neuken?
TS moet wel een soort Kees Momma zijnquote:Op dinsdag 21 maart 2023 10:05 schreef maily het volgende:
[..]
Dat is het probleem.
Hij snapt het niet.
Dat lijkt me nogal een oneerlijke vergelijking richting Kees Momma. Die vond ik totįįl niet overkomen als een creep, zoals TS, maar meer als iemand die de sociale zaken gewoon wat minder begrijpt (maar wel wil begrijpen en ook snapt dat hij het niet zo goed begrijpt).quote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:21 schreef SootSprite het volgende:
[..]
TS moet wel een soort Kees Momma zijn
Dan moet ik eerst even vijf minuten uithijgen hoorquote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:20 schreef SootSprite het volgende:
[..]
Ren je ook met je armen naar achter zoals Naruto? Ik zie TS dat doen nu.🤣
Meer dat zijn familie hem verwent en zijn idiotie financieertquote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat lijkt me nogal een oneerlijke vergelijking richting Kees Momma. Die vond ik totįįl niet overkomen als een creep, zoals TS, maar meer als iemand die de sociale zaken gewoon wat minder begrijpt (maar wel wil begrijpen en ook snapt dat hij het niet zo goed begrijpt).
Jawel. Het is dat zij het niet als lastig vallen ervaarde. Je meet met dubbele maten vriend.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 08:17 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik heb Kim niet lastig gevallen, sterker nog ik heb nu een relatie met haar
Ehm wat heb ik daar verkeerd gedaan behalve in haar topje te kijken omdat ze vlak voor me buktequote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:39 schreef ph-buf het volgende:
[..]
Jawel. Het is dat zij het niet als lastig vallen ervaarde. Je meet met dubbele maten vriend.
Nou nou, mijn vader is geen bestuursvoorzitter van een beursgenoteerd bedrijf geweest. Die Kees Momma is gewoon een groot kind, totaal niet in staat om dit soort missies uit te voeren. Daarom zal hij wel als maagd sterven.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:10 schreef SootSprite het volgende:
[..]
Meer dat zijn familie hem verwent en zijn idiotie financieert
Daar heb je gelijk in.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:10 schreef SootSprite het volgende:
[..]
Meer dat zijn familie hem verwent en zijn idiotie financieert
Vind jij het wel zo netjes om een vrouw van 30 jaar jonger te versieren en daar seks mee te hebben?quote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:40 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ehm wat heb ik daar verkeerd gedaan behalve in haar topje te kijken omdat ze vlak voor me bukte
Zij heeft mij versierd eigenlijk, en we zijn allebei dik tevreden in ons samen zijn, en ik weet dat mensen het dubieus vinden maar die bepalen toch niet hoeveel wij om elkaar gevenquote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:44 schreef ph-buf het volgende:
[..]
Vind jij het wel zo netjes om een vrouw van 30 jaar jonger te versieren en daar seks mee te hebben?
Ligt eraan hoe oud jullie beiden zijnquote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:44 schreef ph-buf het volgende:
[..]
Vind jij het wel zo netjes om een vrouw van 30 jaar jonger te versieren en daar seks mee te hebben?
Dan moet jij wel iets heel speciaals te bieden hebben. Zeg nou zelf, waarom voor een man van dik 30 jaar ouder gaan terwijl ze ook tig leeftijdgenoten kan krijgen?quote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:48 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Zij heeft mij versierd eigenlijk, en we zijn allebei dik tevreden in ons samen zijn, en ik weet dat mensen het dubieus vinden maar die bepalen toch niet hoeveel wij om elkaar geven
Heb eerst zelf maar eens succes.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:40 schreef ph-buf het volgende:
[..]
Nou nou, mijn vader is geen bestuursvoorzitter van een beursgenoteerd bedrijf geweest. Die Kees Momma is gewoon een groot kind, totaal niet in staat om dit soort missies uit te voeren. Daarom zal hij wel als maagd sterven.
Moneyquote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:51 schreef ph-buf het volgende:
[..]
Dan moet jij wel iets heel speciaals te bieden hebben. Zeg nou zelf, waarom voor een man van dik 30 jaar ouder gaan terwijl ze ook tig leeftijdgenoten kan krijgen?
Zover ik weet ben ik niet speciaal, we klikken gewoon heel goed, en ze houdt van me en ze vind het fijn dat ik levenservaring heb wat haar leeftijdsgenoten missenquote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:51 schreef ph-buf het volgende:
[..]
Dan moet jij wel iets heel speciaals te bieden hebben. Zeg nou zelf, waarom voor een man van dik 30 jaar ouder gaan terwijl ze ook tig leeftijdgenoten kan krijgen?
Nee ik ben niet rijk , zij is 23 en ik 54 trouwensquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |