abonnement Unibet Coolblue
pi_208512353
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 20:12 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Kim is geen minderjarige, ze is meerderjarig , als ze 16 ws geweest dan was ik heel fout bezig ja
Daar gaat het niet op. Feit is dat ze in een totaal andere levensfase zit. Normaliter moeten dit soort jonge blaadjes niets van ouderen hebben. Vandaar mijn verbazing dat jij haar hebt weten te 'fixen'. Eerlijk is eerlijk, daar verdien jij wel complimenten voor. Veel mannen die daar jaloers op zijn. Wat mij persoonlijk betreft is het je gegund.

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 21:37 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Levenservaring staat gelijk aan wijsheid en maturiteit, niet aan ouderdom.
2 Dingen die jij helaas niet echt hebt.
Niet?

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 21:51 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Tja aangezien je alleen maar een snelle oplossing voor neuken wilt. Als je bij een club vooral komt met enkel als doel de vrouwen in bed te krijgen dan wordt je inderdaad met de nek aangekeken.

De adviezen zijn er vooral omdat je je prioriteiten eerst eens moet leggen bij het opbouwen van een leven. Zorgen dat je een nuttige dagbesteding hebt en vrienden en hobbies hebt. Dat zijn van die dingen die je een aantrekkelijke persoon maken. Nu is dat leven vooral een dorre leegte. Totaal afstotelijk.

Maar op een of andere manier blijf je maar liever die korte weg zoeken naar neuken. Maar die bestaat niet, hoeveel missies je er ook tegenaan smijt.
Ik begrijp je punt maar dit voorstel had ik gedurende de jaren "pre-missie" proberen te implementeren maar liep op verschillende punten stuk. Combinatie dat ik niet echt met groepsdynamiek om kan gaan en mijn niet al te beste woning. Lekker ook hé dat Hugo de asieleisers tussen de studenten zet terwijl ik op een veel nadeligere plek zit.

Dat station zijn we nu al gepasseerd, want het heeft niet gewerkt. Door mijn hulpverleners en feedback vanuit het land is men met het idee gekomen om te gaan reizen, want vrouwen die reizen zijn wel in voor een wippie. Van daar uit is die missie ook ontstaan.

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 22:43 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Ik vraag me dan ook vooral af wat hij daarna gaat doen. Dit is zo onderhand het levensdoel voor TS geworden. Stel, heel theoretisch gesproken, dat hij daadwerkelijk geslachtsverkeersdeelnemer wordt. Valt hij dan niet in een zwart gat?
Het heeft inderdaad de eerste prioriteit.

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 22:45 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Ik denk eigenlijk niet dat Kees daarmee zit.
Hij zit er wel mee.

quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2023 01:30 schreef eudaemonia het volgende:

[..]
Jawel.

Een hoer.

Maar dat is niet wat TS nodig heeft. Of misschien wel, om daarna alsnog echte hulp te zoeken.
Ja leuk, blijf dan nog steeds een loser.

quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2023 09:09 schreef Raw85 het volgende:
Al een paar senorita's dichtgekit inmiddels, @:TS?
Hola!

quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2023 17:23 schreef SootSprite het volgende:
Waarom lok je ze niet met drugs? Dat deed de lelijkste gast die ik ken altijd. Drugs dealen bij een mbo.
Geen mbo hier, alleen uni.
pi_208512363
quote:
1s.gif Op donderdag 23 maart 2023 22:36 schreef maily het volgende:

[..]
:Z
Meestal Indiers
pi_208512554
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2023 22:34 schreef ph-buf het volgende:
Afgelopen dagen waren even hectisch. Ik was weer terug in Nederland en moest het e.a.a. gebeuren. Nu weer net aangekomen op een nieuwe bestemming. Nieuwe ronde nieuwe kansen. Zo slapen omdat ik morgen weer van 09.00 tot 21.00 moet jagen.

Het vervelende is dat ik in elke stad wel medejagers tegenkom. Als je een week ergens zit herken je die gasten zo.
Nog 1 poging...

Jij wil geen hoer. Want je zoekt iemand die jou ook wil, jou de moeite waard vindt.

Waarom benader je die dames dan als hoer of zelfs erger?
Hoe gaat dat je brengen wat je zoekt?

Zelfs als je de loterij wint en een dame gaat in op je directe voorstel. Denk je dan dat ze jou zal zien?
Geloof me, de volgende dag weet ze je naam niet eens meer.

Deze manier heeft een zeer lage succeskans. En als het lukt wordt je gebruikt en dat is dat. Je mag blij zijn als je niet uitgelachen wordt achter je rug om.

Zelfs mensen die wel makkelijk casual seks kunnen krijgen gebruiken deze manier amper tot niet. Het werkt niet echt en het resultant is zielloze, teleurstellende seks. Meestal in je eentje in je bed na 2 uur in de nacht.
En er komt niets goeds van na 2 uur in de nacht aan iets beginnen (tegeltjes wijsheid van oma Mayhem).

Waarom zo vasthouden aan deze manier?
De staatsloterij geeft meer kans, naar een hoer gaan is intimer.
pi_208512653
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2023 22:34 schreef ph-buf het volgende:

Het vervelende is dat ik in elke stad wel medejagers tegenkom. Als je een week ergens zit herken je die gasten zo.
Kunnen jullie niet samen jagen? Een groepje mannen dat je voorbij rent en zich dan choreografisch geoefend omdraait trekt vast de aandacht.
pi_208512675
Medejagers :')
Alsof je een brochure over een safari in Kenia leest of zo _O-
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_208512725
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2023 22:44 schreef ph-buf het volgende:

[..]
Meestal Indiers
Die staan bekend om hun verfijnde omgangsvormen met vrouwen, dus dat lijkt me idd wel geduchte concurrentie.

pi_208512738
quote:
1s.gif Op donderdag 23 maart 2023 23:07 schreef StateOfMind het volgende:
Medejagers :')
Alsof je een brochure over een safari in Kenia leest of zo _O-


Hmzzzz.

Misschien is dat wat de ts mist. Een hond om de prooi naar hem toe te brengen.
  donderdag 23 maart 2023 @ 23:28:51 #233
395076 Tlaloc
Tlamacazqui
pi_208512823
Wat doe je eigenlijk in het dagelijks leven, TS?

Waarschijnlijk al tig keer gepost, maar eerst aan jezelf werken, zorgen voor jezelf en je directe omgeving en een goede dagelijkse routine. Als je daarin rust, voldoening en vertrouwen uit kunt halen zit je beter in je vel en straal je dat ook uit. Wat je weer helpt in je "missie".

Ironisch genoeg werkt de shortcut die je probeert minder goed dan de lange route van eerst aan jezelf werken.
pi_208512848
quote:
1s.gif Op donderdag 23 maart 2023 23:28 schreef Tlaloc het volgende:
Wat doe je eigenlijk in het dagelijks leven, TS?

Waarschijnlijk al tig keer gepost, maar eerst aan jezelf werken, zorgen voor jezelf en je directe omgeving en een goede dagelijkse routine. Als je daarin rust, voldoening en vertrouwen uit kunt halen zit je beter in je vel en straal je dat ook uit. Wat je weer helpt in je "missie".

Ironisch genoeg werkt de shortcut die je probeert minder goed dan de lange route van eerst aan jezelf werken.
Daar geloof ik niet in. Die vrouwen komen echt niet aanwaaien, al heb je zelfs een dikke Maserati. Je hebt bepaalde sociale vaardigheden nodig!

Hoe kan het dat andere jagers (zijn veel in de straat helaas) wel haar aan het lachen maken, vervolgens een nummer krijgen. Dat maakt mij wel boos en verdrietig.
  donderdag 23 maart 2023 @ 23:38:24 #235
395076 Tlaloc
Tlamacazqui
pi_208512880
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2023 23:32 schreef ph-buf het volgende:

[..]
Daar geloof ik niet in. Die vrouwen komen echt niet aanwaaien, al heb je zelfs een dikke Maserati. Je hebt bepaalde sociale vaardigheden nodig!

Hoe kan het dat andere jagers (zijn veel in de straat helaas) wel haar aan het lachen maken, vervolgens een nummer krijgen. Dat maakt mij wel boos en verdrietig.
Ja, vandaar ook de tips om eerst een leven te krijgen, op verenigingen etc te gaan. Niet omdat je daar een vrouw vindt, maar om aan je sociale vaardigheden te werken.
pi_208512907
quote:
1s.gif Op donderdag 23 maart 2023 23:38 schreef Tlaloc het volgende:

[..]
Ja, vandaar ook de tips om eerst een leven te krijgen, op verenigingen etc te gaan. Niet omdat je daar een vrouw vindt, maar om aan je sociale vaardigheden te werken.
Begrijp ik, maar dat deed ik ook in die hostels. Dat was geen succes, lees maar terug dat ik paar weken geleden een mok heb kapot gesmeten omdat ik boos was dat ik werd buitengesloten.
  donderdag 23 maart 2023 @ 23:58:20 #237
395076 Tlaloc
Tlamacazqui
pi_208512964
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2023 23:43 schreef ph-buf het volgende:

[..]
Begrijp ik, maar dat deed ik ook in die hostels. Dat was geen succes, lees maar terug dat ik paar weken geleden een mok heb kapot gesmeten omdat ik boos was dat ik werd buitengesloten.
Dus je bent geen leuk persoon en ook niet buitengewoon rijk of knap? Tja het makkelijkste is gewoon om een leuk persoon te zijn dan, beetje empathie tonen, oprechte interesse in anderen etc. In jezelf gekeerd op "missie" gaat gewoon niet lukken.

Gewoon even een tip, geen idee in welke stad je bent, maar ga eens een middagje gewoon rondkijken naar bezienswaardigheden. Museum ofzo, weet ik veel. Gewoon eens heen druk.
  vrijdag 24 maart 2023 @ 06:28:18 #238
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_208513545
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2023 22:44 schreef ph-buf het volgende:

Ik begrijp je punt maar dit voorstel had ik gedurende de jaren "pre-missie" proberen te implementeren maar liep op verschillende punten stuk. Combinatie dat ik niet echt met groepsdynamiek om kan gaan en mijn niet al te beste woning. Lekker ook hé dat Hugo de asieleisers tussen de studenten zet terwijl ik op een veel nadeligere plek zit.

Dat station zijn we nu al gepasseerd, want het heeft niet gewerkt. Door mijn hulpverleners en feedback vanuit het land is men met het idee gekomen om te gaan reizen, want vrouwen die reizen zijn wel in voor een wippie. Van daar uit is die missie ook ontstaan.

Nou ze zijn niet in voor een wip met jou blijkbaar want je missies leveren helemaal niets op. :')
pi_208513572
Ik zet 450 euro in dat dit *nooit* tot sex gaat leiden.
pi_208513596
Waarom doe je steeds hetzelfde als het keer op keer mislukt?
pi_208513601
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2023 23:13 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Die staan bekend om hun verfijnde omgangsvormen met vrouwen, dus dat lijkt me idd wel geduchte concurrentie.

[ afbeelding ]
TS is nu net zo sneu. Misschien nog wel sneuer.
  Spellchecker vrijdag 24 maart 2023 @ 07:06:58 #242
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_208513639
quote:
1s.gif Op donderdag 23 maart 2023 23:58 schreef Tlaloc het volgende:

[..]
Dus je bent geen leuk persoon en ook niet buitengewoon rijk of knap? Tja het makkelijkste is gewoon om een leuk persoon te zijn dan, beetje empathie tonen, oprechte interesse in anderen etc. In jezelf gekeerd op "missie" gaat gewoon niet lukken.

Gewoon even een tip, geen idee in welke stad je bent, maar ga eens een middagje gewoon rondkijken naar bezienswaardigheden. Museum ofzo, weet ik veel. Gewoon eens heen druk.
Hij moet naar de huishoudbeurs :+
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 24 maart 2023 @ 07:11:07 #243
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_208513643
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2023 22:34 schreef ph-buf het volgende:
Afgelopen dagen waren even hectisch. Ik was weer terug in Nederland en moest het e.a.a. gebeuren. Nu weer net aangekomen op een nieuwe bestemming. Nieuwe ronde nieuwe kansen. Zo slapen omdat ik morgen weer van 09.00 tot 21.00 moet jagen.

Het vervelende is dat ik in elke stad wel medejagers tegenkom. Als je een week ergens zit herken je die gasten zo.
Maar je snapt wel dat de hele insteek van 'jagen' en 'prooi' als ware je een soort Neanderthaler op jacht naar een mammoet nogal...onaantrekkelijk is (en echt niet onopgemerkt)?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator vrijdag 24 maart 2023 @ 07:24:15 #244
5428 crew  miss_sly
pi_208513662
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2023 23:43 schreef ph-buf het volgende:

[..]
Begrijp ik, maar dat deed ik ook in die hostels. Dat was geen succes, lees maar terug dat ik paar weken geleden een mok heb kapot gesmeten omdat ik boos was dat ik werd buitengesloten.
De idee is nu juist dat je bij verenigingen mensen leert kennen. Mannen en vrouwen. Dat je leert met ze om te gaan. Dat je relaties aangaat, vriendschappen. Sociale vaardigheden opdoet. Dat is een langdurig proces, niet vergelijkbaar met een tijdje in een hostel met telkens andere tijdelijke bewoners.

Je hebt geen sociale vaardigheden. Daar moet je aan werken.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_208513663
Edit: Laat maar
pi_208513737
Dank je wel voor het compliment en aardig van je dat je het mij gunt, naar mijn idee moet je het los laten, echt op zoek gaan werkt niet, leuke vrouwen kom je vaak tegen op momenten dat je niet op zoek bent
pi_208513743
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 maart 2023 07:24 schreef miss_sly het volgende:

[..]
De idee is nu juist dat je bij verenigingen mensen leert kennen. Mannen en vrouwen. Dat je leert met ze om te gaan. Dat je relaties aangaat, vriendschappen. Sociale vaardigheden opdoet. Dat is een langdurig proces, niet vergelijkbaar met een tijdje in een hostel met telkens andere tijdelijke bewoners.

Je hebt geen sociale vaardigheden. Daar moet je aan werken.
Hij doet me denken aan:

https://www.reddit.com/r/(...)content=share_button


Hij wil geen moeite doen, die vrouw interesseert hem niet, hij wil alleen haar kut.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 24 maart 2023 @ 07:51:52 #248
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_208513776
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2023 07:42 schreef SootSprite het volgende:

[..]
Hij doet me denken aan:

https://www.reddit.com/r/(...)content=share_button

Hij wil geen moeite doen, die vrouw interesseert hem niet, hij wil alleen haar kut.
Nou bedankt, daar gaat mijn werkdag, die subreddit moet uren aan hilaritragisch leesplezier opleveren.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_208514235
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2023 23:15 schreef Cause-mayhem2 het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Hmzzzz.

Misschien is dat wat de ts mist. Een hond om de prooi naar hem toe te brengen.
Breng hem nou niet op ideeėn :D
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_208514286
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2023 06:51 schreef SootSprite het volgende:
Waarom doe je steeds hetzelfde als het keer op keer mislukt?
Omdat er weinig tot geen alternatieven zijn
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')