Heeft het niet iets met het scheerincidentje te maken dat je laatst had?quote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 16:30 schreef jarajosefff het volgende:
Heb me vanochtend geschoren, ook bovenlip. Maar ik zie nu ineens een wit vlekje op mijn voortand. Heb ik misschien te hard gedrukt en een stukje tand afgeschoren? Kan dat? Was een gewoon wegwerp scheermesje...
Dat dacht ik idd ook. Heb me gisteren toevallig ook geschoren. Maar het gebeurde vrees ik tijdens poetsenquote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:14 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Heeft het niet iets met het scheerincidentje te maken dat je laatst had?
[..]
Komt doordat de donkere tand dood is.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:25 schreef Hyperdude het volgende:
Waarom heeft die ene tand een andere tint?
Dan zou ik daar van gaan wakker liggen ipv. een klein sneetje.quote:
Stootte 20 jaar geleden een kotkind tegenaan, toen vond ik baby's en peuters nog lief. Je begrijpt dat dit direct voorbij was en ik ben nu 36, en haat koters.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:25 schreef Hyperdude het volgende:
Waarom heeft die ene tand een andere tint?
Tandvlees is binnen een week weer OK.
Jij bent toch die ene die d’r rij-examinator gepijpt bad?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:42 schreef jarajosefff het volgende:
[..]
Nope. Dode tanden zijn trouwens grijs.
Nope. Tanden gaan dood als ze los zitten door een klap of val, er volgt dan een inwendige bloeding die leidt tot DE DOOD. Dat heb ik niet. Ik heb dit:quote:
Heb je al een nieuwe obsessie?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:50 schreef jarajosefff het volgende:
[..]
❤️ Maar goed, wie weet sterft het nog af? Alleen nu ik bijna 40 ben boeit het me steeds minder.
Bedankt, zal voorzichtig poetsenquote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:52 schreef Tourniquet het volgende:
Het is mogelijk dat de snee in je tandvlees zal genezen, net zoals elke andere snee of wond in je lichaam. Het tandvlees heeft de capaciteit om zichzelf te genezen, hoewel het herstelproces enige tijd kan duren.
Om het genezingsproces te bevorderen, is het belangrijk om je mond schoon te houden door goed te poetsen en te flossen. Dit kan helpen voorkomen dat bacteriën zich ophopen in de wond en infectie veroorzaken.
Als je merkt dat de snee in je tandvlees niet geneest of als het bloeden aanhoudt, is het verstandig om contact op te nemen met je tandarts. Hij of zij kan de wond onderzoeken en advies geven over verdere behandeling.
Teruggetrokken tandvlees kan inderdaad niet teruggroeien, maar er zijn behandelingen beschikbaar om de blootliggende tandwortel te bedekken en verdere schade te voorkomen. Het is belangrijk om regelmatig naar de tandarts te gaan en een goede mondhygiëne te handhaven om het risico op terugtrekkend tandvlees te verminderen.
Chatgpt?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:52 schreef Tourniquet het volgende:
Het is mogelijk dat de snee in je tandvlees zal genezen, net zoals elke andere snee of wond in je lichaam. Het tandvlees heeft de capaciteit om zichzelf te genezen, hoewel het herstelproces enige tijd kan duren.
Om het genezingsproces te bevorderen, is het belangrijk om je mond schoon te houden door goed te poetsen en te flossen. Dit kan helpen voorkomen dat bacteriën zich ophopen in de wond en infectie veroorzaken.
Als je merkt dat de snee in je tandvlees niet geneest of als het bloeden aanhoudt, is het verstandig om contact op te nemen met je tandarts. Hij of zij kan de wond onderzoeken en advies geven over verdere behandeling.
Teruggetrokken tandvlees kan inderdaad niet teruggroeien, maar er zijn behandelingen beschikbaar om de blootliggende tandwortel te bedekken en verdere schade te voorkomen. Het is belangrijk om regelmatig naar de tandarts te gaan en een goede mondhygiëne te handhaven om het risico op terugtrekkend tandvlees te verminderen.
Opgelost.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:14 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Heeft het niet iets met het scheerincidentje te maken dat je laatst had?
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |