Velen ergeren zich aan Martin. Marciano heeft de laatste tijd ook steeds woorden met Martinquote:Op vrijdag 10 maart 2023 13:15 schreef mootie het volgende:
Jeff is verantwoordelijk voor zijn eigen gedrag. Isaac probeert het op Martin af te wentelen.
wat ik al eerder zei, bijna niemand luistert meer naar dat geschreeuw en gevloek van jeff. Martin is voor hun veel vervelender.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 13:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Velen ergeren zich aan Martin. Marciano heeft de laatste tijd ook steeds woorden met Martin
Ze hebben in kantoor nu over de situatie van gister met Martin en Jeff. En hier zitten mensen die een grote pest een Jeff hebben en voorstanders van Jeff. Veel andere bewoners vallen minder op of worden uit beeld gehouden. Hij wordt een beetje als de hoofdrolspeler neergezet, dus vaak onderwerp van gesprekquote:Op vrijdag 10 maart 2023 13:23 schreef FreshFruit het volgende:
Wat is dat toch elke keer in de COS dat het over Jeff gaat?
Dat is dus mijn punt Moes.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 13:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze hebben in kantoor nu over de situatie van gister met Martin en Jeff. En hier zitten mensen die een grote pest een Jeff hebben en voorstanders van Jeff. Veel andere bewoners vallen minder op of worden uit beeld gehouden. Hij wordt een beetje als de hoofdrolspeler neergezet, dus vaak onderwerp van gesprek
Ja, maar wat heeft dat er mee te maken?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 13:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Velen ergeren zich aan Martin. Marciano heeft de laatste tijd ook steeds woorden met Martin
Euhm, het begon toch ook met Jeffquote:Op vrijdag 10 maart 2023 13:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is dus mijn punt Moes.
Alles betrekken op Jef.
Martin zorgt voor veel irritatie en sommigen houden hun mond niet meer, waar ze dat eerder wel deden, zoals Jeff en Marcianoquote:Op vrijdag 10 maart 2023 13:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, maar wat heeft dat er mee te maken?
Omdat hij vaak op de streams isquote:Op vrijdag 10 maart 2023 13:23 schreef FreshFruit het volgende:
Wat is dat toch elke keer in de COS dat het over Jeff gaat?
Er lopen meer etters in de loods rond, Jeff is niet de enige, maar je moet het wel willen zien.quote:
Die andere etters worden dan toch ook uitgebreid besproken als ze te zien zijn.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 13:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Er lopen meer etters in de loods rond, Jeff is niet de enige, maar je moet het wel willen zien.
Hij had achter Mexx aan moeten gaan, zoals hij haar beloofd hadquote:Op vrijdag 10 maart 2023 13:33 schreef freaky40 het volgende:
Martin is al vanaf dag 1 bezig daar de boel te verzieken met zijn bokito gedrag.
Kloptquote:Op vrijdag 10 maart 2023 13:35 schreef FreshFruit het volgende:
Ik zal het uitleggen.
Als er iets aan de hand is.Lees ik binnen no time: Maar Jeff.
quote:Op vrijdag 10 maart 2023 13:35 schreef FreshFruit het volgende:
Ik zal het uitleggen.
Ik wil het niet zien. Ik heb aan 1 etter Jeff meer dan genoeg.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 13:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Er lopen meer etters in de loods rond, Jeff is niet de enige, maar je moet het wel willen zien.
Dat is wat jij leest, in de COS worden regelmatig meerdere bewoners breed uitgemeten, de ene keer is dat Erik, dan weer Martin en natuurlijk ook Jeff, enz.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 13:35 schreef FreshFruit het volgende:
Ik zal het uitleggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |