denk het niet , hoorde ice er met babs over praten , lets cooling down voor jef bedoeldquote:Op vrijdag 10 maart 2023 12:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Hebben Jeff, Martin en Marciano het al uitgepraat?
Esther is zelf zuur en niet eens door de mosterd.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 13:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Esther vindt de soep weer niet lekker, hij is te zuur door de mosterd zegt ze
Het Luie kreng ligt op haar rug naar muziek te luisteren, dat Marcie die muziek afdraait is puur toevalquote:Op vrijdag 10 maart 2023 12:58 schreef Setje72 het volgende:
Valt me op dat Babette steeds meer Machiano opzoekt
En dan ook 3 keer bah zeggen, nee, niet lekker, bah!quote:Op vrijdag 10 maart 2023 13:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Esther is zelf zuur en niet eens door de mosterd.
Dit idd, het is echt een vervelend wijfquote:Op vrijdag 10 maart 2023 13:10 schreef mootie het volgende:
[..]
En dan ook 3 keer bah zeggen, nee, niet lekker, bah!
Je kunt ook gewoon zeggen dat je overslaat omdat je niet van soep houdt.
En driftig verder breien, ze zou ook eens van die luie reet af kunnen komen en zelf wat doen voor de groep.quote:
Ik neem aan dat je dan niet 6 keer bah roept en steeds meldt dat het zo zuur is.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 13:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Tja je hoeft ook niet elke soep lekker te vinden. Mosterdsoep heeft wel een apart smaakje, waar je van moet houden. Ben gek op alle soepen, maar mosterdsoep heeft ook niet mijn voorkeur
nope, ik zou het proeven en dan zeggen dit is niet mijn soep, ik sla vandaag overquote:Op vrijdag 10 maart 2023 13:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je dan niet 6 keer bah roept en steeds meldt dat het zo zuur is.
quote:Op vrijdag 10 maart 2023 13:14 schreef mootie het volgende:
Een schaap in wolfskleren is gevaarlijk, aldus Isaac.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |