Dat zou kunnen ja, dat het ze naar hun hoofd stijgt nuquote:Op vrijdag 10 maart 2023 12:13 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien hopen ze dat aannames inzake de populairiteit tot wat leuke beelden zal leiden
nee ik vind het ook zeer belachelijk en erg kinderachtigquote:Op vrijdag 10 maart 2023 11:20 schreef KinKiJan het volgende:
Babs past 'een trouwjurk' voor die wedding, of 'fredding' met Wendy..
Ben ik de enige die dit totale onzin vind ?
Toch maar even de handen wassenquote:Op vrijdag 10 maart 2023 12:18 schreef KinKiJan het volgende:
Mirthe's hand stinkt:
Filmpje: https://streamable.com/tvpr25
Na ieder toiletbezoekquote:Op vrijdag 10 maart 2023 12:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Mirtje zegt dat ze niet stinkt, ze wast alles elke dag
Vind ik dus ook.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 12:21 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zijn wel beter geworden in vergelijking met de afgelopen jaren, opdrachten zijn ook beter geworden.
En nog steeds jammer dat ze bijna alles voor de uitzending bewaren, en dat is met deze RLS gelukkig niet zo.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 12:21 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zijn wel beter geworden in vergelijking met de afgelopen jaren, opdrachten zijn ook beter geworden.
Misschien was hij er al voordat de stream er opging. Dus kom je op stream dan doe je het ervoor. Kom je niet op stream (Jap en Wen) dan doen ze het er voor.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 12:14 schreef spapaars het volgende:
Dat Martin ruikt wat er momenteel op de streams staat is wel een feit.
Meerdere mensen in de badkamer, daar is Martin, druk pratende dames in de slaapkamer, daar is Martin.
misschien moeten ze dan meer tv-uren maken, dus vroeger uit bed en niet om 12,24 uur nog bezig zijn met optutten. het zal wel niet, maar een mens mag toch hopenquote:Op vrijdag 10 maart 2023 11:55 schreef D. het volgende:
[..]
Raar om dat te delen, ze hebben er helemaal niets aan
2 x kwam hij binnenlopen, en dat zie je vaak met hem.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 12:24 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Misschien was hij er al voordat de stream er opging. Dus kom je op stream dan doe je het ervoor. Kom je niet op stream (Jap en Wen) dan doen ze het er voor.
Ik hoop meequote:Op vrijdag 10 maart 2023 12:25 schreef Charmian het volgende:
[..]
misschien moeten ze dan meer tv-uren maken, dus vroeger uit bed en niet om 12,24 uur nog bezig zijn met optutten. het zal wel niet, maar een mens mag toch hopen
was het nou nog nooit eerder gedaan in een rls, dan was het misschien nog geinig. maar nu is het gewoon debiel en het zoveelste rare toneelstukje dat wordt opgevoerd.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 11:20 schreef KinKiJan het volgende:
Babs past 'een trouwjurk' voor die wedding, of 'fredding' met Wendy..
Ben ik de enige die dit totale onzin vind ?
Hij kan dus beter de hele dag op de bank gaan zitten en niets doen.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 12:26 schreef spapaars het volgende:
[..]
2 x kwam hij binnenlopen, en dat zie je vaak met hem.
en z'n muil houden, prima ideequote:Op vrijdag 10 maart 2023 12:36 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Hij kan dus beter de hele dag op de bank gaan zitten en niets doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |