Woke alertquote:Op donderdag 9 maart 2023 20:39 schreef ikbengeenslappehap het volgende:
Lastige woordkeuzes wel anno 2023, maargoed.
En zou je nog steeds graag eens zo'n black cock in je vagijn geramd krijgen? Wil je voelen hoe een neger z'n ballen leegspuit in jouw blanke zaaddoos?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 11:18 schreef oppiedoppie het volgende:
Nooit sex gehad met een neger, wel altijd nieuwschierig geweest naar die grote zwarte lul. Voordat ik wist dat dat niet perse altijd zo is. Hier in Drenthe waren 40 jaar geleden ook niet zoveel negers te vinden en ik wilde niet zomaar met iemand gaan sexen omdat die toevallig een neger was. En nu is het te laat en ben ik getrouwd met een mooie blanke lul.
Nee, nee, nee, hoeft niet perse.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 14:03 schreef einzeinz het volgende:
[..]
En zou je nog steeds graag eens zo'n black cock in je vagijn geramd krijgen? Wil je voelen hoe een neger z'n ballen leegspuit in jouw blanke zaaddoos?
Kon natuurlijk wel. Veel vrouwen die al een natte doos krijgen bij de gedachte.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 14:16 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Nee, nee, nee, hoeft niet perse.
quote:Op vrijdag 10 maart 2023 18:55 schreef suijkerbuijk het volgende:
Tijdens de daad merk je verder niks van.
Nu nog de rest van de kleuren te gaan.
Zou ook graag een Aziaatje doen. Gewoon al haar horen piepen als een dolgedraaide cavia maakt me geil!quote:Op vrijdag 10 maart 2023 18:55 schreef suijkerbuijk het volgende:
Wit en zwart geneukt.
Tijdens de daad merk je verder niks van.
Nu nog de rest van de kleuren te gaan.
Kleur geel aka Chineesje te gaan
Mog een fokster zich aanbieden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |