O, oke....dus toch. Nou ik heb het vorige week nog gegeten maar in een glas is een nieuwe voor me.quote:Op donderdag 9 maart 2023 21:51 schreef juul. het volgende:
[..]
Ik hoorde net havermout, er is geen brood voor ontbijt
Hier had Zoe het dus al overquote:SBS6 zendt vanaf 10 april een aangepaste vooravond uit. Lang Leve De Liefde en Een Jaar Van Je Leven krijgen meer ruimte en vullen het gat dat HLF8 achterlaat.
Marciano had toen gewoon gelijk. Simpel.quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:08 schreef pingu66 het volgende:
Marciano is ook snel beledigd als iemand tegen hem ingaat toen mexx tegen hem zei schreeuwlelijk was meneer beledigd omdat een kind van 20 dat miet tegen hem mag zeggen. ( zijn woorden)
quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:26 schreef Kakadylo het volgende:
Zie alhier twee users die aan synchroonzwemmen doen
Fanboy?quote:Op donderdag 9 maart 2023 21:37 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maar jij bent een fanboy en kijkt door een roze bril
Mja,.. ik vind het allemaal dubieusquote:Op donderdag 9 maart 2023 22:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Marciano had toen gewoon gelijk. Simpel.
Imago dingetjequote:Op donderdag 9 maart 2023 22:30 schreef woxxel het volgende:
Jeff staat daar ook bedt raar bij de keuken met. N capuchon op
Ik vind er niets opvallends aan eigenlijk, iedereen kent de nukken en opgefokte buien van Jeff al maanden . Beste is negeren en dat doen ze dan ook.quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:28 schreef spapaars het volgende:
Wat wel opvallend met die ruzie was, dat de rest van de groep amper daarop reageerde, ze gingen gewoon door met waar ze mee bezig waren.
Moet je vooral tegen KimD zeggen ja want die ziet gelijk overal spokenquote:Op donderdag 9 maart 2023 22:30 schreef Judiwi het volgende:
Mirthe heeft die tape aan Eunice en Kenzy laten horen. Vandaar dat Eunice net tegen Kim D zei. Er zijn ook mensen in de loods die achter je rug om kletsen. Meer durfde ze niet te zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |