Ehm narcisten zijn eigen nog kleine kinderen qua emotie Ze zijn blijven steken in hun ontwikkelingquote:
Jeff vind ik geen narcist.quote:Op donderdag 9 maart 2023 21:23 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ehm narcisten zijn eigen nog kleine kinderen qua emotie Ze zijn blijven steken in hun ontwikkeling
je kunt een hele boelquote:Op donderdag 9 maart 2023 21:23 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ehm narcisten zijn eigen nog kleine kinderen qua emotie Ze zijn blijven steken in hun ontwikkeling
Hij heeft echt heul veul narcistische trekken en ik vind het gewoon soms pijnlijk om naar te kijken. En ergens vind ik hem zelfs zieligquote:
Hij is gewoon heel overtuigt van zichzelf. En dat mag, en moet ook wel als je echt wilt winnen.quote:Op donderdag 9 maart 2023 21:25 schreef Seattle het volgende:
[..]
Hij heeft echt heul veul narcistische trekken en ik vind het gewoon soms pijnlijk om naar te kijken. En ergens vind ik hem zelfs zielig
Ik kan t zelfs niet geloven dat het geen act is.quote:Op donderdag 9 maart 2023 21:25 schreef Seattle het volgende:
[..]
Hij heeft echt heul veul narcistische trekken en ik vind het gewoon soms pijnlijk om naar te kijken. En ergens vind ik hem zelfs zielig
Een diagnose zou ik sowieso niet geven, want ik ben geen psycholoog. Ik ben net een podcast aan het luisteren en het was te toevallig dat die ruzie net voorbij komt en dat Jeff wegstormt met de woorden: ik ben nog steeds de beste hierquote:Op donderdag 9 maart 2023 21:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
je kunt een hele boel
maar niet iemand een diagnose geven aan de hand van een RLS
Je kan het mooi verwoorden Kakadyloquote:Op donderdag 9 maart 2023 21:28 schreef Kakadylo het volgende:
Jeff gedraagt zich zoals vaker als een totale debiel en krijgt eindelijk eens serieus weerwoord en daar kan ie vervolgens niet mee omgaan. Moet notabene door zijn eigen vriendin telkens in bedwang worden gehouden. Hoe zielig is dat zeg en leuk voor die meid ook. Zodra ie weer z'n kuren heeft dan draait FEBO het meteen weg. Normaliter allang een gele kaart gekregen voor wangedrag al dan niet samen met KimD. En nog tijdens zijn managerschap ook dus dat was helemaal frappant geweest. Die twee zijn zelfs zestien uur off stream geweest waarbij zelfs mensen die over hun toxic gedoe spraken werden weggedraaid.
Hoe hij praat is gewoonweg narcistisch en zojuist zag ik alweer dat bondgenoot Isaac hem weeral aan het paaien was zoals ook vaker Babs dan verschijnt. Want ziet natuurlijk zijn groepje uiteenvallen dus duikt er bovenop. Het is echter een repeterend verhaal want straks is er weer drank en komt die andere versie weer naar boven met allerlei slappe excuses waarbij ie z'n charmes in de strijd gooit. Als groep wil je zo iemand eigenlijk heel graag kwijt want als zelfs z'n bedpartner zegt dat ie voornamelijk negatieve energie met zich meebrengt dan is dat veelzeggend. Je ziet de groep ook telkens bedenkelijk kijken.
Heb weleens zo'n lijst aan kernmerken gedropt en het kwam allemaal heel erg aardig overeen jaquote:Op donderdag 9 maart 2023 21:20 schreef Seattle het volgende:
[..]
Grappig, ik ben net een podcast aan het luisteren over narcisme. Jeff is er één uit het boekje als ik de podcast goed begrijp
narcist het nieuwe ADHDquote:Op donderdag 9 maart 2023 21:31 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Heb weleens zo'n lijst aan kernmerken gedropt en het kwam heel erg aardig overeen ja
quote:Op donderdag 9 maart 2023 21:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
je kunt een hele boel
maar niet iemand een diagnose geven aan de hand van een RLS
En ik ben het daar niet mee eens.quote:Op donderdag 9 maart 2023 21:31 schreef Seattle het volgende:
[..]
Je kan het mooi verwoorden Kakadylo
Thnx pik!quote:Op donderdag 9 maart 2023 21:31 schreef Seattle het volgende:
[..]
Je kan het mooi verwoorden Kakadylo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |