abonnement Unibet Coolblue
  User die het meest klaagt 2022 donderdag 9 maart 2023 @ 02:41:16 #1
414785 sirdanilot
pi_208296783
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Doe nu mee aan de grote koophuizenbingo !

Het spel gaat als volgt:

1. Ik post elke week foto's van een koophuis dat momenteel te koop staat. Ik verzin wel een foefje om ervoor te zorgen dat je ze niet kunt reverse google image searchen want anders is het niet leuk natuurlijk, dit halve forum speelt vals -O-
2. Bij het koophuis krijg je echt een minimum aan informatie, bijvoorbeeld de regio waar het koophuis staat of de grootte of enige bijzonderheden zoals ' rijksmonument'. De koophuizen staan ofwel in Nederland ofwel in Ierland. Misschien dat we later meer regio's in Europa toevoegen. (Noord Ierland ( :r ) doet niet mee )
3. Raad de prijs waarvoor dit huis te koop staat. Dit moet je afronden op 1000 euro. Bijvoorbeeld '399.000 euro'
4. Zodra de tijd op is maak ik de winnaar bekend Zijn er meerdere FOK!ers die dezelfde winnende prijs hebben geraden? Dan komt er een bonusronde *O*


Ronde 2

Stemmen kan t/m 15 maart 23:00 uur

Dit keer staat het huis in Ierland.

Dit huis komt uit de 19e eeuw tot begin 20e eeuw. Het bevindt zich in Dublin ten zuiden van de rivier de Liffey. Een aardig optrekje al zeg ik het zelf.Het heeft zelfs een openhaard al is die niet echt noodzakelijk voor de milde Ierse winters. Sneeuw is erg zeldzaam in Ierland. Het heeft ook een mooie achtertuin. Uiteraard onderhoudsvriendelijk want je gaat toch niet in de Ierse regen in die tuin zitten :')





Vorige ronde hadden @trein2000 en @Leandra het goed geraden. Maar iedereen mag meedoen voor dit huis wat mij betreft.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_208297215
36,000 zakken chips
Waardeloos in COR.
Als een topic je niet bevalt blijf dan lekker weg.
Wat een kansloze figuur ben je toch. Laat hem met rust. Moeilijk is het niet
pi_208321169
Geen idee of de huizen in Ierland goedkoper of duurder zijn dan in NL.

Maar het is klein. Dus denk iets van 150k
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')