Je hoeft niet lang na te denken of die fout was geweest in de oorlog inderdaadquote:Op woensdag 8 maart 2023 22:21 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Wat een Obersturmbannführer gedrag van de coach van Bayern zeg.
Volgend jaar zit alleen Neymar daar nog ... maar die is meestal geblesseerdquote:Op woensdag 8 maart 2023 22:25 schreef RealistAtheist het volgende:
Mbappé, maar vooral Messi weer volledig onzichtbaar.Hoop dat ze er uitvliegen kutteam dat PSG.
Gnabry vaak blind paard. Sane vind ik wel een fijne speler maar was beter bij Cityquote:Op woensdag 8 maart 2023 22:27 schreef RealistAtheist het volgende:
Hopelijk kan Sané wat brengen. Bij Bayern zijn hij en Gnanbry juist degenen die veel te vaak niks brengen. Dit was iig alweer slecht uitgespeeld door Sané.
Klopt, staan er de laatste tijd ook bijna altijd naast en daar ben ik niet rouwig om. Als je ziet wat Bayern voor spelers heeft zijn het gek genoeg ook gewoon de minste spelers voor in de aanval op dit moment.quote:Op woensdag 8 maart 2023 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gnabry vaak blind paard. Sane vind ik wel een fijne speler maar was beter bij City
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |