Jezus in welke ongezonde stad ben jij opgegroeid.quote:Op woensdag 8 maart 2023 17:28 schreef roos94 het volgende:
Gezien het treurige feit dat 1 op de 3 mensen ooit getroffen wordt, is het niet raar om hier weleens angstig over te zijn.
Helaas hebben veel kankersoorten ook nog steeds geen goeie vooruitzichten dus elke dag sterven er een boel mensen door dit.
Zelf ook veel mensen zien gaan hierdoor. Vader, oma, opa, tante, legio kennissen en vriendin vd basisschool. Ook mijn hond die ik 15 jaar had is eraan gegaan
Straks zegt ts dat ze uit IJmuiden komtquote:Op woensdag 8 maart 2023 17:32 schreef hoechst het volgende:
[..]
Jezus in welke ongezonde stad ben jij opgegroeid.
Ik ken alleen een kennis van mijn moeder die het gehad heeft.
Herkenbaar ja. Hier gaat ook iedereen dood behalve aan kanker.quote:Op woensdag 8 maart 2023 17:32 schreef hoechst het volgende:
[..]
Hoop is er altijd.quote:Op woensdag 8 maart 2023 17:43 schreef Cupfighter het volgende:
Ik ga me daar niet druk om maken, dan heb je geen leven meer, je kan van alles krijgen of morgen door een vrachtwagen omver gereden worden
Mijn theorie: In principe krijgt iedereen een vorm van kanker in zijn leven, als je lang genoeg leeft. Het zou zelfs zo kunnen zijn dat als iemand van 85 overlijdt aan een hartaanval en je doet autopsie dat er een tumor ontdekt kan worden, hoe klein dan ook, wat nog geen gevolgen had.quote:Op woensdag 8 maart 2023 17:28 schreef roos94 het volgende:
Gezien het treurige feit dat 1 op de 3 mensen ooit getroffen wordt, is het niet raar om hier weleens angstig over te zijn.
Helaas hebben veel kankersoorten ook nog steeds geen goeie vooruitzichten dus elke dag sterven er een boel mensen door dit.
Zelf ook veel mensen zien gaan hierdoor. Vader, oma, opa, tante, legio kennissen en vriendin vd basisschool. Ook mijn hond die ik 15 jaar had is eraan gegaan
Oook zelf een paar x cancer scare gehad. Moedervlek die onderzocht moest worden. Knobbeltje in borst waar fotos van waren gemaakt.
Ja, dit dus.... en sterkte!quote:Op woensdag 8 maart 2023 19:44 schreef rosita1 het volgende:
[..]
Mijn theorie: In principe krijgt iedereen een vorm van kanker in zijn leven, als je lang genoeg leeft. Het zou zelfs zo kunnen zijn dat als iemand van 85 overlijdt aan een hartaanval en je doet autopsie dat er een tumor ontdekt kan worden, hoe klein dan ook, wat nog geen gevolgen had.
Momenteel ook een vervelende familie-situatie gaande, met uitgezaaide, ongeneselijke kanker. Bah!
Teelbalkanker heeft gelukkig ook een geneeskans van 95%.quote:Op woensdag 8 maart 2023 22:28 schreef Discombobulate het volgende:
Als je er op tijd bij bent kunnen ze het vaak wel fixen zonder problemen. Mijn neefje had teelbalkanker en dat is met een operatie gefixt. Moet je nagaan, dat was heel wat jaar geleden niet voor te stellen. Gewoon operatie en klaar.
Mijn moeder heeft kanker in haar hersens. Volgens de dokter kon het er wel al decennia zitten maar kwam pas later tot uiting. Nooit pijn gehad en nu dagelijks hoofdpijnquote:Op donderdag 9 maart 2023 10:51 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Teelbalkanker heeft gelukkig ook een geneeskans van 95%.
Als je echter de pech hebt dat het je alvleesklier is of een andere gevaarlijke 'soort' dan sta je er heel anders voor.
Het stomme is dat je er vaker niet op tijd bij bent daar kanker in de beginfase geen pijn doet en vaak geen symptomen geeft tot je eigenlijk al 'te ver' bent. Deed het maar pijn! Dan waren heel veel mensen er vroeg bij geweest.
Ja op een bepaald moment gaat het inderdaad pijn doen. Maar helaas niet in de allervroegste fases.. dat bedoel ik.quote:Op donderdag 9 maart 2023 20:47 schreef Thaddeus het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft kanker in haar hersens. Volgens de dokter kon het er wel al decennia zitten maar kwam pas later tot uiting. Nooit pijn gehad en nu dagelijks hoofdpijn
Dat krijg je niet zomaar, ook als je zo'n beetje uit elkaar valt niet.quote:Op donderdag 9 maart 2023 19:20 schreef GM78 het volgende:
....Of de lijdensweg voorkomen en kiezen voor euthanasie.
Is dat in NL toch nog zo moeilijk? Hier in B gaat dat namelijk best wel vlot.quote:Op donderdag 9 maart 2023 20:53 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Dat krijg je niet zomaar, ook als je zo'n beetje uit elkaar valt niet.
Bedankt Lenny 😘quote:Op donderdag 9 maart 2023 20:49 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja op een bepaald moment gaat het inderdaad pijn doen. Maar helaas niet in de allervroegste fases.. dat bedoel ik.
Heel veel sterkte trouwens
Christelijke partijen liggen sowieso dwars.quote:Op donderdag 9 maart 2023 20:55 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Is dat in NL toch nog zo moeilijk? Hier in B gaat dat namelijk best wel vlot.
Jammer wel. Zeker terminale mensen zouden altijd die keuze moeten kunnen maken als ze dat wensen.quote:Op donderdag 9 maart 2023 21:00 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Christelijke partijen liggen sowieso dwars.
ach.. ze kunnen er ook optijd bij zijn maar het kan in 1 a 2 weken volledig omslaan, been there done that enzoquote:Op donderdag 9 maart 2023 21:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben ook bang dat ik er te laat achterkom en dan al niet meer te redden ben. "Was ik maar eerder naar de huisarts gegaan met dat vage hoestje."
120.000 mensen krijgen jaarlijks kanker. Lijkt me die 1 op 3 geen gek aantal.quote:Op woensdag 8 maart 2023 17:32 schreef hoechst het volgende:
[..]
Bij kanker zijn ze niet zo moeilijk hoorquote:Op donderdag 9 maart 2023 20:53 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Dat krijg je niet zomaar, ook als je zo'n beetje uit elkaar valt niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |