Babs is meer Mudley van Wacky racesquote:
Neuh, er is 1 grote stoker in hun midden, ze ergeren zich allemaal telkens (of constant) aan Martin, maar om een of andere vage reden weet hij zich overal tussenuit te wurmen..... die gozer is gladder dan een aal in een emmer snot (zo ontliep hij toch al een paar keer nominaties/eliminaties)quote:
quote:Op woensdag 8 maart 2023 20:42 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Neuh, er is 1 grote stoker in hun midden, ze ergeren zich allemaal telkens (of constant) aan Martin, maar om een of andere vage reden weet hij zich overal tussenuit te wurmen..... die gozer is gladder dan een aal in een emmer snot (zo ontliep hij toch al een paar keer nominaties/eliminaties)
quote:Op woensdag 8 maart 2023 20:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
andersom is het net zo
Kenzi op kantoor vorige week met Ice en Rupie
another coloured person on the wall
dat is blijkbaar geen issuequote:
Zeker! Maar het ging me nu toch echt om het tegelijk lachen dat me aan die lach-scene deed denken (zoals vaker bij Babs)quote:Op woensdag 8 maart 2023 20:42 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Neuh, er is 1 grote stoker in hun midden, ze ergeren zich allemaal telkens (of constant) aan Martin, maar om een of andere vage reden weet hij zich overal tussenuit te wurmen..... die gozer is gladder dan een aal in een emmer snot (zo ontliep hij toch al een paar keer nominaties/eliminaties)
Overigens is die uitspraak toen volledig uit z'n verband getrokken en werd gelijk her en der de racismekaart getrokken. Terwijl wat ie bedoelde heel logisch is want bepaalde groeperingen trekken automatisch als het erop aankomt (on)bewust naar elkaar toe. Je moet daar allemaal rekening mee houden als je een spel speelt waarbij zulke details belangrijk kunnen gaan worden.quote:Op woensdag 8 maart 2023 20:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
andersom is het net zo
Kenzi op kantoor vorige week met Ice en Rupie
another coloured person on the wall
ben ik met je eensquote:Op woensdag 8 maart 2023 20:47 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Overigens is die uitspraak toen volledig uit z'n verband getrokken en werd gelijk her en der de racismekaart getrokken. Terwijl wat ie bedoelde heel logisch is want bepaalde groeperingen trekken automatisch als het erop aankomt (on)bewust naar elkaar toe. Je moet daar allemaal rekening mee houden als je een spel speelt waarbij zulke details belangrijk kunnen gaan worden.
Het kan zijn dat ik het helemaal verkeerd zie, maar al die maanden is het zo dat als Martin zich ergens mee gaat bemoeien, dingen 'ineens' anders worden, verhoudingen 'spontaan' veranderen, er gedoe tussen andere bewoners komt en/of dat er dingen die gedaan worden ineens verziekt worden of fout gaan...... ik kan me vergissen, maar het lijkt er wel sterk op....... en Martin zelf..... weet van de prins geen kwaad en bevindt zich 'toevallig' niet meer in de gevarenzone/de groep of plaats waar iets speeltquote:
het bijzondere vind ikquote:Op woensdag 8 maart 2023 20:48 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Het kan zijn dat ik het helemaal verkeerd zie, maar al die maanden is het zo dat als Martin zich ergens mee gaat bemoeien, dingen 'ineens' anders worden, verhoudingen 'spontaan' veranderen, er gedoe tussen andere bewoners komt en/of dat er dingen die gedaan worden ineens verziekt worden of fout gaan...... ik kan me vergissen, maar het lijkt er wel sterk op....... en Martin zelf..... weet van de prins geen kwaad en bevindt zich 'toevallig' niet meer in de gevarenzone/de groep of plaats waar iets speelt
Zo ook met de gele kaarten van Mexx, hij was de aanstichter (met Laila en Zoe ook), maar toen puntje bij paaltje kwam was hij de vermoorde onschuld.....
Het is dat jij het nu even aanstipt maar daar kraait dan weer geen haan naarquote:Op woensdag 8 maart 2023 20:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
ben ik met je eens
en dat was dus ook maar weer eens overduidelijk op kantoor
Ik ben leeg nuquote:Op woensdag 8 maart 2023 20:51 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
\___/ een teiltje, want Bern is nog niet klaar hoor
GJ die vanwege koppigheid uit het spel ligt met een domme actie die z'n weerga niet kentquote:Op woensdag 8 maart 2023 20:48 schreef KinKiJan het volgende:
Babs: "GJ had dit allemaal nooit geaccepteerd"
Ja, die is weg. Next!
Kon ie wel het WK gaan kijkenquote:Op woensdag 8 maart 2023 20:56 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
GJ die vanwege koppigheid uit het spel ligt vanwege een domme actie die z'n weerga niet kent
en nu geen huis meer heeftquote:Op woensdag 8 maart 2023 20:56 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
GJ die vanwege koppigheid uit het spel ligt vanwege een domme actie die z'n weerga niet kent
Wel erg leuk ja een samenvatting van maanden geleden terugkijken en daarna nog meer frustraties die komen opborrelenquote:
Zolang ie Alicia maar heeftquote:Op woensdag 8 maart 2023 20:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
en nu geen huis meer heeft
en de helft van zijn spullen kwijt is
daarover is het akelig stilquote:Op woensdag 8 maart 2023 21:01 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zolang ie Alicia maar heeft
Want echte liefde overstijgt alles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |