ik ben ook slechte slaper , eerder te vroeg wakker , slaap zo 6 uurtjes , maar ik klaag zo niet als kenzy en ik ben 71 jaarquote:
Ik ben ook geen goede slaperquote:Op woensdag 8 maart 2023 09:10 schreef cinsan het volgende:
[..]
ik ben ook slechte slaper , eerder te vroeg wakker , slaap zo 6 uurtjes , maar ik klaag zo niet als kenzy en ik ben 71 jaar
quote:
Heeft de hele dag in bed gelegen gister.quote:
en heel laat er weer inquote:Op woensdag 8 maart 2023 09:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[..]
Heeft de hele dag in bed gelegen gister.
je wast toch ook weer gewoon je volgende was als je eerst de meest smerige was hebt gewassen?quote:Op woensdag 8 maart 2023 09:26 schreef cinsan het volgende:
[..]
en daarna gewone was in zelfde machine wassen , nee bedankt
Het zijn All Stars, die kunnen prima in de was.quote:Op woensdag 8 maart 2023 09:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je dat in een sneakershop zegt
ja ok , maar persoonlijk vind ik het niet proper en ik zou het nooit doen mijn mening maar hoorquote:Op woensdag 8 maart 2023 09:28 schreef Verida het volgende:
[..]
je wast toch ook weer gewoon je volgende was als je eerst de meest smerige was hebt gewassen?
ik snap ook die opmerkingen hier over bah vies niet. Op het aanrecht zitten is vies, iets met je handen pakken is vies enz enz. Misschien spiegelen aan eigen hygiene??quote:Op woensdag 8 maart 2023 09:28 schreef Verida het volgende:
[..]
je wast toch ook weer gewoon je volgende was als je eerst de meest smerige was hebt gewassen?
huuuuuuuuuuu eliminatie verwacht ice dan , vandaar al dagen nominatiegelulquote:Op woensdag 8 maart 2023 09:50 schreef greysbones het volgende:
ICE verwacht wel een zoemer maar geen verdien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |