Kalm maar, het is nog niet eens duidelijk wat ze precies krijgt. Misschien wel kamille thee. Ik vroeg het me gewoon af wat ze dan zou krijgen.quote:
-knip-quote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:14 schreef pingu66 het volgende:
Babette Wendy afsnauwen. Babs begint zich te gedragen als een vrouwelijke GJ.
Ho ho ik ben haske rustagquote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:15 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Kalm maar, het is nog niet eens duidelijk wat ze precies krijgt. Misschien wel kamille thee. Ik vroeg het me gewoon af wat ze dan zou krijgen.
voorschrift om meer te bewegen en te gaan sporten hoop ikquote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:15 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Kalm maar, het is nog niet eens duidelijk wat ze precies krijgt. Misschien wel kamille thee. Ik vroeg het me gewoon af wat ze dan zou krijgen.
??????quote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Let je er ook op als Wendy snauwt ?
Vast niet
wat ik hoor van mensen die het gebruiken, die slapen voor het eerst gewoon een nacht door en niet suf overdagquote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:12 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
dat is om in slaap te komen volgens mij.. niet om vast in slaap te blijven
Dat zou inderdaad wel het beste zijn.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
voorschrift om meer te bewegen en te gaan sporten hoop ik
quote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ho ho ik ben haske rustag
Maak je niet druk alles komt goed
Misselijkmakend zoals zij nu eetquote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:22 schreef Judiwi het volgende:
Smerig hoe die Mirthe eet. Praten over merg en bloedvaatjes bah bah
Ja, die stream heb ik maar even uitgezet.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:23 schreef puzziepie het volgende:
Mirthe is ook zo iemand die alle kip uitzuigt
Eens! Het wordt op een geven ook vervelend ,en ze kan er wat aan doen, maar dan moet ze wel eerst verantwoordelijkheid nemen en wat meer aan zelfreflectie doen.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:25 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Ja, die stream heb ik maar even uitgezet.
Ik zou er overigens ook niet tegen kunnen dat ze zo enorm traaaaag is met alles en altijd 10 minuten later (te laat) overal aan komt kakken. Ze zal er vast niet direct wat aan kunnen doen, adhd heeft ze toch dacht ik, maar toch.
Ze zei net wel in een gesprek met Eunice dat ze er wel aan wilde werken volwassener/verantwoordelijker en minder vergeetachtig te zijn. Da's al iets.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Eens! Het wordt op een geven ook vervelend ,en ze kan er wat aan doen, maar dan moet ze wel eerst verantwoordelijkheid nemen en wat meer aan zelfreflectie doen.
Ik ben afgehaaktquote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:30 schreef FreshFruit het volgende:
Eet het bot ook nog even op.
[ afbeelding ]
Ze hebben voor hun doen een gezellige dag gehad, lekkere brunch, kleien in de middag, lekker avondetenquote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:29 schreef Dotteke het volgende:
Rupert zegt dat het een leuke dag was vandaag?
Wat hebben wij gemist?
Je hoort zo vaak dat zo'n botje in iemands strot vast komt te zitten......... tja.... waarom nu niet zou je denken?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |