Vind het wel een geinig mens, maar inderdaad voor het spel voegt ze weinig toequote:Op dinsdag 7 maart 2023 07:25 schreef cinsan het volgende:
[..]
van mij mag morrie eruit , ze voegt niks toe , kan niks en wil alles zoals nu make up spullen
Vind dat zo naar gezicht he zie haar dat bijna iedere morgen doen.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 07:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het kan niet raarder met dat mens..
[ afbeelding ]
vind dit engquote:Op dinsdag 7 maart 2023 07:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het kan niet raarder met dat mens..
[ afbeelding ]
soort van trance lijkt het wel opquote:Op dinsdag 7 maart 2023 07:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind dat zo naar gezicht he zie haar dat bijna iedere morgen doen.
ZOu ze dan zo in trance zijn of wat?
Ik hou het nog steeds op BS, je ogen zo wegdraaien is bijzonder ongemakkelijk en nergens voor nodigquote:Op dinsdag 7 maart 2023 07:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind dat zo naar gezicht he zie haar dat bijna iedere morgen doen.
ZOu ze dan zo in trance zijn of wat?
Ja, lijkt mij ook niet gezond om dat iedere dag te doen zoquote:Op dinsdag 7 maart 2023 07:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik hou het nog steeds op BS, je ogen zo wegdraaien is bijzonder ongemakkelijk en nergens voor nodig
Eunie weet dat ze met haar capriolen vaak in beeld zal zijn, altijd handig voor als ze ooit weer buiten staat en haar BS te gelde wil maken, haar volgers zullen in de rij staan voor "sessies"quote:Op dinsdag 7 maart 2023 08:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, lijkt mij ook niet gezond om dat iedere dag te doen zo
Bijzonder amusant ja, ook leuk om haar dagelijkse nieuwe verzinsels te bekijken, lijkt me best lastigquote:Op dinsdag 7 maart 2023 08:13 schreef Dotteke het volgende:
Ze was aan het stampen met haar benen gisteren sloeg ze zichzelf over haar hele lijf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |