Vind het wel een geinig mens, maar inderdaad voor het spel voegt ze weinig toequote:Op dinsdag 7 maart 2023 07:25 schreef cinsan het volgende:
[..]
van mij mag morrie eruit , ze voegt niks toe , kan niks en wil alles zoals nu make up spullen
Vind dat zo naar gezicht he zie haar dat bijna iedere morgen doen.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 07:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het kan niet raarder met dat mens..
[ afbeelding ]
vind dit engquote:Op dinsdag 7 maart 2023 07:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het kan niet raarder met dat mens..
[ afbeelding ]
soort van trance lijkt het wel opquote:Op dinsdag 7 maart 2023 07:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind dat zo naar gezicht he zie haar dat bijna iedere morgen doen.
ZOu ze dan zo in trance zijn of wat?
Ik hou het nog steeds op BS, je ogen zo wegdraaien is bijzonder ongemakkelijk en nergens voor nodigquote:Op dinsdag 7 maart 2023 07:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind dat zo naar gezicht he zie haar dat bijna iedere morgen doen.
ZOu ze dan zo in trance zijn of wat?
Ja, lijkt mij ook niet gezond om dat iedere dag te doen zoquote:Op dinsdag 7 maart 2023 07:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik hou het nog steeds op BS, je ogen zo wegdraaien is bijzonder ongemakkelijk en nergens voor nodig
Eunie weet dat ze met haar capriolen vaak in beeld zal zijn, altijd handig voor als ze ooit weer buiten staat en haar BS te gelde wil maken, haar volgers zullen in de rij staan voor "sessies"quote:Op dinsdag 7 maart 2023 08:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, lijkt mij ook niet gezond om dat iedere dag te doen zo
Bijzonder amusant ja, ook leuk om haar dagelijkse nieuwe verzinsels te bekijken, lijkt me best lastigquote:Op dinsdag 7 maart 2023 08:13 schreef Dotteke het volgende:
Ze was aan het stampen met haar benen gisteren sloeg ze zichzelf over haar hele lijf
Hoe verzint ze ze vraag ik mij dan afquote:Op dinsdag 7 maart 2023 08:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Bijzonder amusant ja, ook leuk om haar dagelijkse nieuwe verzinsels te bekijken, lijkt me best lastig
Jah, lenig is ze zeker, het zal haar ook wel gaan lukkenquote:Op dinsdag 7 maart 2023 08:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe verzint ze ze vraag ik mij dan af
Ze krijgt haar been al wel steeds hoger als zit en hem naar haar nek wil brengen
Als je daar mee in bed ligt kan je makkelijk die benen even aan de kant gooienquote:Op dinsdag 7 maart 2023 08:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jah, lenig is ze zeker, het zal haar ook wel gaan lukken
Langer dan Erik, wat zeg ik: 10 keer zo lang. Zelf is ze dan weer korter dan Erik.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 08:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als je daar mee in bed ligt kan je makkelijk die benen even aan de kant gooien![]()
Maar ik vind het wel knap dat ze die iedere dag volhoudt. Het is ook niet zo dat ze het snel afrafelt, ze is er best lang mee bezig
Als je de rest vd dag daar niet veel te doen hebt, anderen liggen uren in bed, ouwehoeren pompen ijzer omhoog .. ze moeten wátquote:Op dinsdag 7 maart 2023 08:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als je daar mee in bed ligt kan je makkelijk die benen even aan de kant gooien![]()
Maar ik vind het wel knap dat ze die iedere dag volhoudt. Het is ook niet zo dat ze het snel afrafelt, ze is er best lang mee bezig
Jan Willem Valk (63)quote:Op dinsdag 7 maart 2023 08:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Bijzonder amusant ja, ook leuk om haar dagelijkse nieuwe verzinsels te bekijken, lijkt me best lastig
Eigenlijk al gelijk, GJ was nog niet weg en ze stond al bij Isaac.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 08:28 schreef Setje72 het volgende:
Net even uitzending van gisteren terug gekeken..hoop echt dat Babette haar ogen uit der kop schaamt na een halve dag was ze al overgelopen
Weet Babs al dat Wanda, Mirthe etc haar hebben gehoord op dat podcastopname ding?quote:Op dinsdag 7 maart 2023 08:28 schreef Setje72 het volgende:
Net even uitzending van gisteren terug gekeken..hoop echt dat Babette haar ogen uit der kop schaamt na een halve dag was ze al overgelopen
Ja het is zeker knap Ze is nu met de slaan sessies begonnen en neuriet er af en toe even bijquote:Op dinsdag 7 maart 2023 08:29 schreef Seattle het volgende:
[..]
Langer dan Erik, wat zeg ik: 10 keer zo lang. Zelf is ze dan weer korter dan Erik.
Maar knap idd. Los van die weggedraaide ogen zou ik dit ook wel willen kunnen, maar er naar kijken is toch prettiger
neequote:Op dinsdag 7 maart 2023 08:32 schreef Seattle het volgende:
[..]
Weet Babs al dat Wanda, Mirthe etc haar hebben gehoord op dat podcastopname ding?
Ze heeft er inderdaad dagen lang de tijd voorquote:Op dinsdag 7 maart 2023 08:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als je de rest vd dag daar niet veel te doen hebt, anderen liggen uren in bed, ouwehoeren pompen ijzer omhoog .. ze moeten wát
quote:Op dinsdag 7 maart 2023 08:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het is zeker knap Ze is nu met de slaan sessies begonnen en neuriet er af en toe even bij
Ze lijken GJ ook totaal niet te missen.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 08:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Eigenlijk al gelijk, GJ was nog niet weg en ze stond al bij Isaac.
Niet echt. Uit het ook uit het hartquote:Op dinsdag 7 maart 2023 08:34 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ze lijken GJ ook totaal niet te missen.
jquote:Op dinsdag 7 maart 2023 08:40 schreef Dotteke het volgende:
Ik hoor nu niemand mopperen daar dat de manager nog in bed ligt, dat was bij Kenzy wel anders
ja maar is brunch om 11 uurquote:Op dinsdag 7 maart 2023 08:40 schreef Dotteke het volgende:
Ik hoor nu niemand mopperen daar dat de manager nog in bed ligt, dat was bij Kenzy wel anders
En over wie heb je het danquote:Op dinsdag 7 maart 2023 09:29 schreef cinsan het volgende:
oh nee gedaan met de rust m adam hinnik is ook wakker
Ze heeft de doppers nog niet open of ze begint al weer.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 09:29 schreef cinsan het volgende:
oh nee gedaan met de rust m adam hinnik is ook wakker
mss wel mss nietquote:Op dinsdag 7 maart 2023 09:31 schreef puzziepie het volgende:
Ah we gaan het weer de halve dag over die Kut Babette hebben
Begon al te denken dat het aan mij lag aangezien Marciano het allemaal wel lijkt te snappenquote:
Ligt niet aan jouquote:Op dinsdag 7 maart 2023 09:35 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Begon al te denken dat het aan mij lag aangezien Marciano het allemaal wel lijkt te snappen
Ook dat mag he, net zoals het gisteren veel over Wanda gingquote:Op dinsdag 7 maart 2023 09:31 schreef puzziepie het volgende:
Ah we gaan het weer de halve dag over die Kut Babette hebben
Ik ben een beetje klaar die bijnamen zowel hier als daarquote:
knipquote:
Het irritatieniveau van Marciano zal snel oplopenquote:Op dinsdag 7 maart 2023 09:45 schreef KinKiJan het volgende:
Om het allemaal nog verwarrender te maken komt Martin er ook bij in de kas
Met een giga groot mes, het is maar een appel zegt Wandaquote:Op dinsdag 7 maart 2023 09:48 schreef KinKiJan het volgende:
Ik dacht dat Isaac hun over wilde halen op Wanda te gaan. Net hoor ik Isaac antwoorden dat hij niet op Wanda wil gaan toen Marciano het hem rechtstreeks vroeg..
Ik snap er niks meer van en eigenlijk hoeft dat ook niet, het gaat toch wel weer veranderen. Appels schillen met Eunice op stream 1 it is
op wie wil ice dan wel gaanquote:Op dinsdag 7 maart 2023 09:48 schreef KinKiJan het volgende:
Ik dacht dat Isaac hun over wilde halen op Wanda te gaan. Net hoor ik Isaac antwoorden dat hij niet op Wanda wil gaan toen Marciano het hem rechtstreeks vroeg..
Ik snap er niks meer van en eigenlijk hoeft dat ook niet, het gaat toch wel weer veranderen. Appels schillen met Eunice op stream 1 it is
Geen geldopdrachten misschien? Was ook gezegd dat ze zuinig moesten doen met het geld, arme tijden komen er aan denk ik zo.quote:
En een eliminatie zal er voorlopig ook wel niet inzitten, dus sssaaaaiii!quote:Op dinsdag 7 maart 2023 09:50 schreef espri het volgende:
[..]
Geen geldopdrachten misschien? Was ook gezegd dat ze zuinig moesten doen met het geld, arme tijden komen er aan denk ik zo.
die verwacht ice pas vanaf 25 maartquote:Op dinsdag 7 maart 2023 09:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En een eliminatie zal er voorlopig ook wel niet inzitten, dus sssaaaaiii!
HTF is Cheng?quote:Op dinsdag 7 maart 2023 09:52 schreef puzziepie het volgende:
Eerst had Cheng het plan gemaakt om Babs weg te werken ..nu gaat het weer over Wanda ,
Jeff is een emotionele stemmer volgens Marciano
Schieten , shots fired , gericht geschoten poeh
quote:Op dinsdag 7 maart 2023 09:56 schreef Hoempah het volgende:
Rupert is het nog niet verleerd om voor zichzelf te zorgen
[ afbeelding ]
Hoopte eigenlijk op een opdracht van een week, en daarna de uitkering in geld, maar ben bang dat het een week rondhangen wordt.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 09:50 schreef espri het volgende:
[..]
Geen geldopdrachten misschien? Was ook gezegd dat ze zuinig moesten doen met het geld, arme tijden komen er aan denk ik zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |