22 mensen en 6 maanden? Ik denk dat Febo moet opschietenquote:Op maandag 6 maart 2023 19:56 schreef utopia2.0 het volgende:
Nu al nominatie gelul, terwijl dat nog een kleine maand gaat duren
Dat is afwachten, zou kunnen dat ze nu wat sneller gaan, zeg 4 in de finale moeten binnen 6 maanden 17 bewoners weg.quote:Op maandag 6 maart 2023 19:56 schreef utopia2.0 het volgende:
Nu al nominatie gelul, terwijl dat nog een kleine maand gaat duren
quote:
flut camera zonder verwarmingquote:Op maandag 6 maart 2023 19:58 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
die binnen camera zal ook niet goed werken dan![]()
ik denk dat ze raar staan te kijkenquote:Op maandag 6 maart 2023 19:58 schreef puzziepie het volgende:
Babs kan niemand meer overhalen van hun groepje , Janet , en de rest gaan mee met groep Wanda
Aannames. Het zou kunnen natuurlijk, maar zie dat niet meteen gebeuren, anders word de groep te snel te klein. Ook een aanname van mijquote:Op maandag 6 maart 2023 19:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat is afwachten, zou kunnen dat ze nu wat sneller gaan, zeg 4 in de finale moeten binnen 6 maanden 17 bewoners weg.
ik denk inmiddels wel dat niets gaat zoals wij verwachtenquote:Op maandag 6 maart 2023 19:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat ze raar staan te kijken
ik zie JW en Esther zo meegaan met groepje Jeff
Dat is een fixed kutdingetje... gemiste kans.quote:Op maandag 6 maart 2023 19:58 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
die binnen camera zal ook niet goed werken dan![]()
Afwachters.quote:Op maandag 6 maart 2023 20:00 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Aannames. Het zou kunnen natuurlijk, maar zie dat niet meteen gebeuren, anders word de groep te snel te klein. Ook een aanname van mij
dan weet je zeker dat iemand het binnen no time weetquote:Op maandag 6 maart 2023 20:01 schreef utopia2.0 het volgende:
Ze moeten het gewoon met Esther communiceren.
Ik blijf erbij dat Babs meer weet samen met Icequote:Op maandag 6 maart 2023 20:01 schreef utopia2.0 het volgende:
Ze moeten het gewoon met Esther communiceren.
Ze was aan het luisteren en keek heel moeilijkquote:Op maandag 6 maart 2023 20:00 schreef greysbones het volgende:
Mirthe is ook behoorlijk para
die denkt dat Kim hem al heeft geluisterd![]()
Mirthe heeft het nog nooit bij het goede end gehad, die heeft zo haar eigen verhalenquote:Op maandag 6 maart 2023 20:00 schreef greysbones het volgende:
Mirthe is ook behoorlijk para
die denkt dat Kim hem al heeft geluisterd![]()
Daarom juistquote:Op maandag 6 maart 2023 20:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan weet je zeker dat iemand het binnen no time weet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |