Ik kan stukjes overslaan. Goed bezig, bijna helemaal zelfgemaakt is heerlijk.quote:Op zondag 19 maart 2023 20:29 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Niet![]()
![]()
Okay. Bij deze![]()
![]()
Sorry. Het is even een zit.
Rauw en onge-edit.
Volgens mij heb je hier en daar een stukje teveel overgeslagenquote:Op zondag 19 maart 2023 20:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik kan stukjes overslaan. Goed bezig, bijna helemaal zelfgemaakt is heerlijk.
Maar heb je wel je handen gewassen? Dat mis ik nog in het filmpje.
Na het gehakt kneden, niet ervoor. En aan het begin van het filmpje niks, maar dat kan voor het filmen natuurlijk gebeurd zijn. Kruidenpotjes blijken nogal onhygiënisch te zijn en nog een aantal dingen die je aanraakte, mouwen opstroopte en meteen met de handen in het gehakt.quote:Op zondag 19 maart 2023 20:53 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Volgens mij heb je hier en daar een stukje teveel overgeslagen![]()
En uiteraard ben ik met schone handen begonnen
Meh, die mouwen hadden nog minder geleden dan de doek waar ik mijn handen aan afdroogde, dus ik voelde me niet bezwaard.quote:Op zondag 19 maart 2023 20:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Na het gehakt kneden, niet ervoor. En aan het begin van het filmpje niks, maar dat kan voor het filmen natuurlijk gebeurd zijn. Kruidenpotjes blijken nogal onhygiënisch te zijn en nog een aantal dingen die je aanraakte, mouwen opstroopte en meteen met de handen in het gehakt.
Maar waren alle 3 voor jezelf?
Och meid wat een dramaquote:Op zondag 19 maart 2023 20:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Na het gehakt kneden, niet ervoor. En aan het begin van het filmpje niks, maar dat kan voor het filmen natuurlijk gebeurd zijn. Kruidenpotjes blijken nogal onhygiënisch te zijn en nog een aantal dingen die je aanraakte, mouwen opstroopte en meteen met de handen in het gehakt.
Maar waren alle 3 voor jezelf?
quote:Op maandag 20 maart 2023 13:01 schreef mascara-klodder het volgende:
Bruine bonen met uitgebakken vetspekjes, rauwe ui en piccalilly
quote:Op maandag 20 maart 2023 14:06 schreef golfer het volgende:
Vanavond weer een keer in de sousvide-bak langzaam gegaarde en daarna hard aan de buitenkant gebakken varkenshaas met daarbij een venkel-sinaasappelsalade.
Groentesoep met veel groentequote:Op maandag 20 maart 2023 18:35 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Erwtensoep? Bruine bonensoep? Kippensoep? Tomatensoep?
Vragen, vragen.........
Wat stokbrood erbijquote:Op maandag 20 maart 2023 18:37 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Lekker, Geniet ervan en/of moge het je welbekomen!
Morgen weer.quote:Op maandag 20 maart 2023 13:01 schreef mascara-klodder het volgende:
Bruine bonen met uitgebakken vetspekjes, rauwe ui en piccalilly
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |