Toevallig zegt hij net tegen JW dat ze die van haar ook op hebben gevraagdquote:
Ik vond de ondertiteling van Zoe, Babette, Wendy en Isaac net wel grappigquote:Op maandag 6 maart 2023 16:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IN de kas zijn Wanda en Jasper aan het praten mogen we ook niet zien helaas
Had liever Wanda en Jasper gehoordquote:Op maandag 6 maart 2023 16:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vond de ondertiteling van Zoe, Babette, Wendy en Isaac net wel grappig
Babbette is kut zoals je hieronder oh boven al leestquote:Op maandag 6 maart 2023 16:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vond de ondertiteling van Zoe, Babette, Wendy en Isaac net wel grappig
Dan moet ze net als de rest maar naar huis gaan.quote:Op maandag 6 maart 2023 16:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Babbette is kut zoals je hieronder oh boven al leest
Mja maar dan is iedereen straks weg want ze zijn allemaal kut , maar Babette is het ergstequote:Op maandag 6 maart 2023 16:29 schreef engine het volgende:
[..]
Dan moet ze net als de rest maar naar huis gaan.
En waar moeten wij dan naar kijken?quote:Op maandag 6 maart 2023 16:29 schreef engine het volgende:
[..]
Dan moet ze net als de rest maar naar huis gaan.
Zoveel mensen, zoveel meningen.quote:Op maandag 6 maart 2023 16:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mja maar dan is iedereen straks weg want ze zijn allemaal kut , maar Babette is het ergste
Zoe zelf trekt volle zalenquote:Op maandag 6 maart 2023 16:05 schreef Harry het volgende:
Zoe moppert....
Zoe zegt dat Kenzy niet knap is.
Zoe: Mirthe met haar legging en cameltoe.
Nee hoor, team Babettequote:Op maandag 6 maart 2023 16:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mja maar dan is iedereen straks weg want ze zijn allemaal kut , maar Babette is het ergste
Ze hebben slingers gemaakt hoorquote:Op maandag 6 maart 2023 16:37 schreef Lrod01 het volgende:
Hoogstaande streams weer vandaag. In een bejaardentehuis is er nog meer actie te beleven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |