Ja preciesquote:Op maandag 6 maart 2023 14:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op het moment zelf wordt het ontzettend opgeblazen, maar het zakt al snel weer naar de achtergrond.
Idd, dit waait ook snel weer overquote:Op maandag 6 maart 2023 14:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op het moment zelf wordt het ontzettend opgeblazen, maar het zakt al snel weer naar de achtergrond.
Ik weet niet wat er gezegd is, maar er word de gehele dag geroddeld over elkaar, dus zo verbaast zijn, snap ik dan ook weer niet.quote:Op maandag 6 maart 2023 14:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Plus zulke rare dingen zijn er niet gezegd
Babette schijnt iets gezegd te hebben. Die word iets verweten. Verder zou ik het niet weten.quote:Op maandag 6 maart 2023 14:35 schreef Setje72 het volgende:
Wat is er eigelijk precies te horen op die podcast?weet iemand wat van dat gesprek?
Ik ben zelf dan ook het meest nieuwsgierig naar de reactie van Babette waneer die erachter komt dat zij erop staat.quote:Op maandag 6 maart 2023 14:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze zal het wel weer psychologisch uit gaan leggen en goedpraten en zorgen dat het eraf gehaald wordtquote:Op maandag 6 maart 2023 14:36 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik ben zelf dan ook het meest nieuwsgierig naar de reactie van Babette waneer die erachter komt dat zij erop staat.
Die zal ongetwijfeld ontzettend stressen over wie het allemaal al gehoord hebben.
Snap dan ook niet dat ze het zelf meer terug hebben geluisterd. Nee ze weten niet dat zij erop staat, maar wel dat er per ongeluk en lang is opgenomen. Ze wilde het niet wissen omdat er 'misschien wel iets' op kon staan..
Ik zou in zo'n kleine omgeving stront nieuwsgierig zijn
quote:Op maandag 6 maart 2023 14:37 schreef patat het volgende:
[..]
Ze zal het wel weer psychologisch uit gaan leggen en goedpraten en zorgen dat het eraf gehaald wordt
Ben benieuwd of Mirthe het tegen Kenzy gaat vertellenquote:Op maandag 6 maart 2023 14:39 schreef KinKiJan het volgende:
[..]![]()
Uiteraard, maar het is al wel te laat. Maar dat weet zij dan weer niet
Als het goed is gaat ze dat doen zodra ze alleen is zegt ze net tegen Wanda:quote:Op maandag 6 maart 2023 14:40 schreef patat het volgende:
[..]
Ben benieuwd of Mirthe het tegen Kenzy gaat vertellen
Kenzy zou het weleens door kunnen vertellen oid. Of niet.
Iemand moet het doen
Ow maar ik ook hoor, ik wil ook wel weten wat er op staat en ben vooral nieuwsgierig naar wat er gaat gebeuren als Babette enzo ermee geconfronteerd worden.quote:Op maandag 6 maart 2023 14:36 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik ben zelf dan ook het meest nieuwsgierig naar de reactie van Babette waneer die erachter komt dat zij erop staat.
Die zal ongetwijfeld ontzettend stressen over wie het allemaal al gehoord hebben.
Snap dan ook niet dat ze het zelf niet meer terug hebben geluisterd. Nee ze weten niet dat zij erop staat, maar wel dat er per ongeluk en lang is opgenomen. Ze wilde het niet wissen omdat er 'misschien wel iets' op kon staan..
Ik zou in zo'n kleine omgeving stront nieuwsgierig zijn
Stroomstoring? Febo?quote:Op maandag 6 maart 2023 14:47 schreef patat het volgende:
Over wie loopt Zoë nu te klagen?
'We zitten hier voor hun hoor' zei ze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |