Nou ja dat dusquote:Op maandag 6 maart 2023 14:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit. En dit is nu toevallig opgenomen, boeiuh!
is ook, maar nu horen ze dingen rechtstreeks en kunnen ze degenen die zijn opgenomen confronteren met hetgeen wat ze gezegd hebben. maar als ik het nu zo hoor gaat dat niet gebeuren.quote:Op maandag 6 maart 2023 14:26 schreef puzziepie het volgende:
raar gedoe , ze lullen zelf ook allemaal over elkaar
Ow het was een grapjequote:
Dat denk ik ook niet, plus ze vergeten snel . Vorige week was Esther nog degene die het vertrouwen had geschonden , dat is ook alweer vergetenquote:Op maandag 6 maart 2023 14:29 schreef Charmian het volgende:
[..]
is ook, maar nu horen ze dingen rechtstreeks en kunnen ze degenen die zijn opgenomen confronteren met hetgeen wat ze gezegd hebben. maar als ik het nu zo hoor gaat dat niet gebeuren.
Op het moment zelf wordt het ontzettend opgeblazen, maar het zakt al snel weer naar de achtergrond.quote:Op maandag 6 maart 2023 14:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet, plus ze vergeten snel . Vorige week was Esther nog degene die het vertrouwen had geschonden , dat is ook alweer vergeten
Ze vergeven daar idd heel snel. Martin was een tijdje geleden ook aangeschoten wild, daar is ook niets meer van over.quote:Op maandag 6 maart 2023 14:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet, plus ze vergeten snel vorige week was Esther nog degene die het vertrouwen had geschonden , dat is ook alweer vergeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |