is een spelquote:Op maandag 6 maart 2023 14:19 schreef patat het volgende:
Bern gaat iets organiseren? Hij is druk bezig en noemde het woord Dungeon Master
Sasha kan beter naar huis gaan. Wat een chagrijn zegquote:Op maandag 6 maart 2023 14:20 schreef patat het volgende:
Sasha vroeg aan Bern of ze moest helpen, de eerste keer hoorde hij haar niet en keek ze heel geirriteerd
Heb jij andere streams, dan ik die heb? Ze hebben niet de nacht met elkaar doorgebracht. Ze hebben even samen gelegen in bed. Wat daar is gebeurt weet niemand, want er waren geen beelden van. De bewoners hadden het erover.quote:Op maandag 6 maart 2023 14:18 schreef Judiwi het volgende:
Neemt Wanda afstand van haar vriend en vriendinnetjes, zodat ze goed overkomt voor haar thuisfront. Nadat ze nacht heeft doorgebracht met Jasper op het feestje.
Niet te doen he….en hij blijft maar lief ipv een keer te zeggen waar het op staat.quote:Op maandag 6 maart 2023 14:20 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Sasha kan beter naar huis gaan. Wat een chagrijn zeg
Dat is niks nieuws. Is al langer zo. Waarom dat is geen ideequote:Op maandag 6 maart 2023 14:24 schreef patat het volgende:
Het lijkt wel alsof Sasha er niet goed tegen kan dat Bern gewoon lekker 'vrolijk' zijn ding doet![]()
Ze doet zo chagrijnig bij hem en half ongeinteresseerd
Maar dat kan ik ook verkeerd zien
Het wordt steeds groterquote:Op maandag 6 maart 2023 14:25 schreef Deisyy het volgende:
M: Heb je de podcast al geluisterd
W: Ja. Erg he
M: Ik nog niet helemaal
Bern en Sasha weten het ook al, volgens Wanda is het slimmer om het klein te houden.
Ik vond ze altijd heel leuk samen maar ik irriteer me aan haar gedrag zo bot en chagrijnig. Ze reageert alles op hem afquote:Op maandag 6 maart 2023 14:24 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Niet te doen he….en hij blijft maar lief ipv een keer te zeggen waar het op staat.
wanda zegt ook dat ze het klein moeten houden, ter info aannemen dus. ik vrees dat er geen staartjes komen.quote:Op maandag 6 maart 2023 14:24 schreef Harry het volgende:
Stream 1
Mirthe en Wanda
Wanda: we weten niet goed wat we ermee moeten.
Dit. En dit is nu toevallig opgenomen, boeiuh!quote:Op maandag 6 maart 2023 14:26 schreef puzziepie het volgende:
raar gedoe , ze lullen zelf ook allemaal over elkaar
Logisch , ze lult zelf ook slecht over mensen , alleen een beetje onhandig dat het is opgenomenquote:Op maandag 6 maart 2023 14:26 schreef Charmian het volgende:
[..]
wanda zegt ook dat ze het klein moeten houden, ter info aannemen dus. ik vrees dat er geen staartjes komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |