Ik vind dat geen fraai gezicht, helemaal niet als diegene bij me aan tafel zitquote:
Vreten daar allemaal als zwijnen. Kans is groot dat het erger is dan het lijkt met die microfoons onder die molenstenen van ze, maar hier gaat altijd direct een wissel of mute op etersquote:
Nee daar kan ik ook niet tegenquote:Op maandag 6 maart 2023 14:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind dat geen fraai gezicht, helemaal niet als diegene bij me aan tafel zit
Zit Kim nu bij jou aan tafelquote:Op maandag 6 maart 2023 14:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind dat geen fraai gezicht, helemaal niet als diegene bij me aan tafel zit
Het is niet alleen het geluid, maar ook doe molen die opengaat en staat terwijl het eten nog te zien is.quote:Op maandag 6 maart 2023 14:07 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Vreten daar allemaal als zwijnen. Kans is groot dat het erger is dan het lijkt met die microfoons onder die molenstenen van ze, maar hier gaat altijd direct een wissel of mute op eters
Vind ik ook, om precies dezelfde reden als jij.quote:Op maandag 6 maart 2023 14:08 schreef Clasientje het volgende:
Begrijp me niet verkeerd hoor Moraima is een leuke vrouw maar haar gun ik niet de winst, ze doet niks daar alleen maar vreten, spelletjes spelen en hand uitsteken voor dure spullen. Janet gun ik het meer met alles wat ze allemaal doet daar in de loods.
Dat heb ik gemistquote:Op maandag 6 maart 2023 14:08 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zit Kim nu bij jou aan tafel![]()
De sfeer is gespannen in die loods
Ik ook niet, ik heb ook niet het idee dat ze aangeslagen isquote:
Geen jankgezicht, wel een bozig gezichtquote:
Neequote:Op maandag 6 maart 2023 14:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik heb ook niet het idee dat ze aangeslagen is
Elke keer als Eunice praat kijkt ze zo heel kort narrig haar kant opquote:Op maandag 6 maart 2023 14:16 schreef utopia2.0 het volgende:
Stream2, Esther gezellig aan het breien, met haar man naast zich.
Valt wel mee. Zijn nog veel samen maar ook wat meer apart. En vooral na dat wanda gedoe met jasperquote:Op maandag 6 maart 2023 14:15 schreef utopia2.0 het volgende:
Bern en Sas lijken wat uit elkaar te groeien
Bedoel je zijn cabaret show?quote:Op maandag 6 maart 2023 14:19 schreef patat het volgende:
Bern gaat iets organiseren? Hij is druk bezig en noemde het woord Dungeon Master
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |