Het is niet moeilijk, dat apparaat is vol gelopen met een opname, onopzettelijk. Als je bij het begin weer een nieuwe podcast op neemt en je kunt 3uur opnemen en je doet er maar 1 uur hou je 2 uur oude opnames over. Normaliter ga je dat niet afluisteren, luister je naar de podcast en eenmaal klaar stop je.quote:Op maandag 6 maart 2023 13:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dus maar het staat er niet meer op?
Ik snap het niet meer
Best jammer.quote:Op maandag 6 maart 2023 13:57 schreef mangalie het volgende:
[..]
Hier heeft ook niemand de opnames gehoord. Alleen de gesprekken die erover gingen.
Leuk is het niet als je hoort dat mensen een hekel aan je hebben en je er uit willen hebbenquote:Op maandag 6 maart 2023 13:57 schreef Charmian het volgende:
[..]
maar als het eigenlijk niet boeiend is, waarom is wanda dan zo boos?
Ze hoort nu, wat erover haar is gezegd. Het lijkt er wel op, dat die podcast bewust heeft aangestaan. Bommetje leggen.quote:
Zou mij ook niet verbazenquote:Op maandag 6 maart 2023 13:59 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze hoort nu, wat erover haar is gezegd. Het lijkt er wel op, dat die podcast bewust heeft aangestaan. Bommetje leggen.
dat stukje had ik gemist, maar jij had het al opgehelderdquote:Op maandag 6 maart 2023 13:59 schreef juul. het volgende:
[..]
Leuk is het niet als je hoort dat mensen een hekel aan je hebben en je er uit willen hebben
Okay, als jij het zegt zal het wel niet zo zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |