Ik vind dat geen fraai gezicht, helemaal niet als diegene bij me aan tafel zitquote:
Vreten daar allemaal als zwijnen. Kans is groot dat het erger is dan het lijkt met die microfoons onder die molenstenen van ze, maar hier gaat altijd direct een wissel of mute op etersquote:
Nee daar kan ik ook niet tegenquote:Op maandag 6 maart 2023 14:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind dat geen fraai gezicht, helemaal niet als diegene bij me aan tafel zit
Zit Kim nu bij jou aan tafelquote:Op maandag 6 maart 2023 14:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind dat geen fraai gezicht, helemaal niet als diegene bij me aan tafel zit
Het is niet alleen het geluid, maar ook doe molen die opengaat en staat terwijl het eten nog te zien is.quote:Op maandag 6 maart 2023 14:07 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Vreten daar allemaal als zwijnen. Kans is groot dat het erger is dan het lijkt met die microfoons onder die molenstenen van ze, maar hier gaat altijd direct een wissel of mute op eters
Vind ik ook, om precies dezelfde reden als jij.quote:Op maandag 6 maart 2023 14:08 schreef Clasientje het volgende:
Begrijp me niet verkeerd hoor Moraima is een leuke vrouw maar haar gun ik niet de winst, ze doet niks daar alleen maar vreten, spelletjes spelen en hand uitsteken voor dure spullen. Janet gun ik het meer met alles wat ze allemaal doet daar in de loods.
Dat heb ik gemistquote:Op maandag 6 maart 2023 14:08 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zit Kim nu bij jou aan tafel![]()
De sfeer is gespannen in die loods
Ik ook niet, ik heb ook niet het idee dat ze aangeslagen isquote:
Geen jankgezicht, wel een bozig gezichtquote:
Neequote:Op maandag 6 maart 2023 14:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik heb ook niet het idee dat ze aangeslagen is
Elke keer als Eunice praat kijkt ze zo heel kort narrig haar kant opquote:Op maandag 6 maart 2023 14:16 schreef utopia2.0 het volgende:
Stream2, Esther gezellig aan het breien, met haar man naast zich.
Valt wel mee. Zijn nog veel samen maar ook wat meer apart. En vooral na dat wanda gedoe met jasperquote:Op maandag 6 maart 2023 14:15 schreef utopia2.0 het volgende:
Bern en Sas lijken wat uit elkaar te groeien
Bedoel je zijn cabaret show?quote:Op maandag 6 maart 2023 14:19 schreef patat het volgende:
Bern gaat iets organiseren? Hij is druk bezig en noemde het woord Dungeon Master
is een spelquote:Op maandag 6 maart 2023 14:19 schreef patat het volgende:
Bern gaat iets organiseren? Hij is druk bezig en noemde het woord Dungeon Master
Sasha kan beter naar huis gaan. Wat een chagrijn zegquote:Op maandag 6 maart 2023 14:20 schreef patat het volgende:
Sasha vroeg aan Bern of ze moest helpen, de eerste keer hoorde hij haar niet en keek ze heel geirriteerd
Heb jij andere streams, dan ik die heb? Ze hebben niet de nacht met elkaar doorgebracht. Ze hebben even samen gelegen in bed. Wat daar is gebeurt weet niemand, want er waren geen beelden van. De bewoners hadden het erover.quote:Op maandag 6 maart 2023 14:18 schreef Judiwi het volgende:
Neemt Wanda afstand van haar vriend en vriendinnetjes, zodat ze goed overkomt voor haar thuisfront. Nadat ze nacht heeft doorgebracht met Jasper op het feestje.
Niet te doen he….en hij blijft maar lief ipv een keer te zeggen waar het op staat.quote:Op maandag 6 maart 2023 14:20 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Sasha kan beter naar huis gaan. Wat een chagrijn zeg
Dat is niks nieuws. Is al langer zo. Waarom dat is geen ideequote:Op maandag 6 maart 2023 14:24 schreef patat het volgende:
Het lijkt wel alsof Sasha er niet goed tegen kan dat Bern gewoon lekker 'vrolijk' zijn ding doet![]()
Ze doet zo chagrijnig bij hem en half ongeinteresseerd
Maar dat kan ik ook verkeerd zien
Het wordt steeds groterquote:Op maandag 6 maart 2023 14:25 schreef Deisyy het volgende:
M: Heb je de podcast al geluisterd
W: Ja. Erg he
M: Ik nog niet helemaal
Bern en Sasha weten het ook al, volgens Wanda is het slimmer om het klein te houden.
Ik vond ze altijd heel leuk samen maar ik irriteer me aan haar gedrag zo bot en chagrijnig. Ze reageert alles op hem afquote:Op maandag 6 maart 2023 14:24 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Niet te doen he….en hij blijft maar lief ipv een keer te zeggen waar het op staat.
wanda zegt ook dat ze het klein moeten houden, ter info aannemen dus. ik vrees dat er geen staartjes komen.quote:Op maandag 6 maart 2023 14:24 schreef Harry het volgende:
Stream 1
Mirthe en Wanda
Wanda: we weten niet goed wat we ermee moeten.
Dit. En dit is nu toevallig opgenomen, boeiuh!quote:Op maandag 6 maart 2023 14:26 schreef puzziepie het volgende:
raar gedoe , ze lullen zelf ook allemaal over elkaar
Logisch , ze lult zelf ook slecht over mensen , alleen een beetje onhandig dat het is opgenomenquote:Op maandag 6 maart 2023 14:26 schreef Charmian het volgende:
[..]
wanda zegt ook dat ze het klein moeten houden, ter info aannemen dus. ik vrees dat er geen staartjes komen.
Nou ja dat dusquote:Op maandag 6 maart 2023 14:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit. En dit is nu toevallig opgenomen, boeiuh!
is ook, maar nu horen ze dingen rechtstreeks en kunnen ze degenen die zijn opgenomen confronteren met hetgeen wat ze gezegd hebben. maar als ik het nu zo hoor gaat dat niet gebeuren.quote:Op maandag 6 maart 2023 14:26 schreef puzziepie het volgende:
raar gedoe , ze lullen zelf ook allemaal over elkaar
Ow het was een grapjequote:
Dat denk ik ook niet, plus ze vergeten snel . Vorige week was Esther nog degene die het vertrouwen had geschonden , dat is ook alweer vergetenquote:Op maandag 6 maart 2023 14:29 schreef Charmian het volgende:
[..]
is ook, maar nu horen ze dingen rechtstreeks en kunnen ze degenen die zijn opgenomen confronteren met hetgeen wat ze gezegd hebben. maar als ik het nu zo hoor gaat dat niet gebeuren.
Op het moment zelf wordt het ontzettend opgeblazen, maar het zakt al snel weer naar de achtergrond.quote:Op maandag 6 maart 2023 14:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet, plus ze vergeten snel . Vorige week was Esther nog degene die het vertrouwen had geschonden , dat is ook alweer vergeten
Ze vergeven daar idd heel snel. Martin was een tijdje geleden ook aangeschoten wild, daar is ook niets meer van over.quote:Op maandag 6 maart 2023 14:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet, plus ze vergeten snel vorige week was Esther nog degene die het vertrouwen had geschonden , dat is ook alweer vergeten
Ja preciesquote:Op maandag 6 maart 2023 14:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op het moment zelf wordt het ontzettend opgeblazen, maar het zakt al snel weer naar de achtergrond.
Idd, dit waait ook snel weer overquote:Op maandag 6 maart 2023 14:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op het moment zelf wordt het ontzettend opgeblazen, maar het zakt al snel weer naar de achtergrond.
Ik weet niet wat er gezegd is, maar er word de gehele dag geroddeld over elkaar, dus zo verbaast zijn, snap ik dan ook weer niet.quote:Op maandag 6 maart 2023 14:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Plus zulke rare dingen zijn er niet gezegd
Babette schijnt iets gezegd te hebben. Die word iets verweten. Verder zou ik het niet weten.quote:Op maandag 6 maart 2023 14:35 schreef Setje72 het volgende:
Wat is er eigelijk precies te horen op die podcast?weet iemand wat van dat gesprek?
Ik ben zelf dan ook het meest nieuwsgierig naar de reactie van Babette waneer die erachter komt dat zij erop staat.quote:Op maandag 6 maart 2023 14:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze zal het wel weer psychologisch uit gaan leggen en goedpraten en zorgen dat het eraf gehaald wordtquote:Op maandag 6 maart 2023 14:36 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik ben zelf dan ook het meest nieuwsgierig naar de reactie van Babette waneer die erachter komt dat zij erop staat.
Die zal ongetwijfeld ontzettend stressen over wie het allemaal al gehoord hebben.
Snap dan ook niet dat ze het zelf meer terug hebben geluisterd. Nee ze weten niet dat zij erop staat, maar wel dat er per ongeluk en lang is opgenomen. Ze wilde het niet wissen omdat er 'misschien wel iets' op kon staan..
Ik zou in zo'n kleine omgeving stront nieuwsgierig zijn
quote:Op maandag 6 maart 2023 14:37 schreef patat het volgende:
[..]
Ze zal het wel weer psychologisch uit gaan leggen en goedpraten en zorgen dat het eraf gehaald wordt
Ben benieuwd of Mirthe het tegen Kenzy gaat vertellenquote:Op maandag 6 maart 2023 14:39 schreef KinKiJan het volgende:
[..]![]()
Uiteraard, maar het is al wel te laat. Maar dat weet zij dan weer niet
Als het goed is gaat ze dat doen zodra ze alleen is zegt ze net tegen Wanda:quote:Op maandag 6 maart 2023 14:40 schreef patat het volgende:
[..]
Ben benieuwd of Mirthe het tegen Kenzy gaat vertellen
Kenzy zou het weleens door kunnen vertellen oid. Of niet.
Iemand moet het doen
Ow maar ik ook hoor, ik wil ook wel weten wat er op staat en ben vooral nieuwsgierig naar wat er gaat gebeuren als Babette enzo ermee geconfronteerd worden.quote:Op maandag 6 maart 2023 14:36 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik ben zelf dan ook het meest nieuwsgierig naar de reactie van Babette waneer die erachter komt dat zij erop staat.
Die zal ongetwijfeld ontzettend stressen over wie het allemaal al gehoord hebben.
Snap dan ook niet dat ze het zelf niet meer terug hebben geluisterd. Nee ze weten niet dat zij erop staat, maar wel dat er per ongeluk en lang is opgenomen. Ze wilde het niet wissen omdat er 'misschien wel iets' op kon staan..
Ik zou in zo'n kleine omgeving stront nieuwsgierig zijn
Stroomstoring? Febo?quote:Op maandag 6 maart 2023 14:47 schreef patat het volgende:
Over wie loopt Zoë nu te klagen?
'We zitten hier voor hun hoor' zei ze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |