Ik snap er niets van ,ik zie alleen Jeff en Wen pratenquote:Op maandag 6 maart 2023 11:56 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Tussen de podcast met Rupert en die met Wendy staat 5 kwartier aan opname van toen dat apparaat op opnemen stond terwijl die in de jas van Kim zat. Die jas is in die tijd door verschillende mensen gedragen waardoor er gesprekken op staan.
Ik snap echt niet wat je bedoeltquote:Op maandag 6 maart 2023 11:57 schreef Harry het volgende:
[..]
Je ziet de opnames, maar kan natuurlijk de (totale) inhoud niet luisteren.
Ik kon hem kwa geluid wel horen hij praat alleen zo onduidelijkquote:Op maandag 6 maart 2023 11:47 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hij had het gewoon over die tijden waarop ze herrie mochten maken in K4.
Wel ontzettend zacht, zoals gewoonlijk. Misschien wil K5 juist dat ze laat herrie maken
Je ziet de opnames, maar je kan natuurlijk de (totale) inhoud van wat er op het apparaatje staat niet luisteren.quote:
Die kunnen wij ook niet zien. Dat staat alleen op dat apparaat.quote:Op maandag 6 maart 2023 11:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik snap er niets van ,ik zie alleen Jeff en Wen praten
nog 1?quote:Op maandag 6 maart 2023 11:54 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar daarna staat nog een opgenomen gesprek
Wat is er dan zo belangrijk dat Kim nu luistert dan?quote:Op maandag 6 maart 2023 11:59 schreef Harry het volgende:
[..]
Je ziet de opnames, maar je kan natuurlijk de (totale) inhoud van wat er op het apparaatje staat niet luisteren.
Oh jeequote:Op maandag 6 maart 2023 12:00 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die kunnen wij ook niet zien. Dat staat alleen op dat apparaat.
Het is geen podcast het is een opname die per ongeluk op dat apparaat is gekomen zonder dat mensen weten dat ze 'zijn afgeluisterd'..
Aaah thnx!!quote:Op maandag 6 maart 2023 12:03 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hoempah heeft er filmpjes van in het filmpjes topic staan. Moeite waard
Dat de stream Kim vD volgt is, denk ik, omdat het de vraag is of Kim de podcast na het gesprek met Wendy af gaat sluiten, of nog door gaat luisteren totdat de verborgen opname gaat komen. Dat lijkt mij niet. Dat ligt niet voor de hand.quote:
Wie heeft dat stiekem opgenomen dan?quote:Op maandag 6 maart 2023 12:06 schreef Harry het volgende:
[..]
Dat de stream Kim vD volgt is, denk ik, omdat het de vraag is of Kim de podcast na het gesprek met Wendy af gaat sluiten, of nog door gaat luisteren totdat de verborgen opname gaat komen. Dat lijkt mij niet. Dat ligt niet voor de hand.
Hele goede vraag! Kijk het filmpje naarquote:Op maandag 6 maart 2023 12:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wie heeft dat stiekem opgenomen dan?
Voor ons niet, voor de deelnemers wel, als ze de totale inhoud uit blijven luisteren. Dat gaat niemand doen, lijkt mij.quote:Op maandag 6 maart 2023 12:08 schreef Setje72 het volgende:
Maar wat ik dus begrijp zijn die niet terug te luisteren??
Die zijn prima terug te luisteren, maar als je niet weet dat het erop staat ga je niet verder terug luisteren dan die podcast met Wendy.quote:Op maandag 6 maart 2023 12:08 schreef Setje72 het volgende:
Maar wat ik dus begrijp zijn die niet terug te luisteren??
Nou ja eigenlijk bevestigd het wat ik al vanaf het begin wist: Babs en Ice hebben allebei een soort van feborol in het geheelquote:Op maandag 6 maart 2023 12:08 schreef Harry het volgende:
[..]
Hele goede vraag! Kijk het filmpje naar
eric hoorde ik vorige week als eerste eroverquote:Op maandag 6 maart 2023 12:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wie heeft dat stiekem opgenomen dan?
-knip-quote:Op maandag 6 maart 2023 12:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nou ja eigenlijk bevestigd het wat ik al vanaf het begin wist: Babs en Ice hebben allebei een soort van feborol in het geheel
is dat het gesprek waar erik mee zat te leuren?quote:Op maandag 6 maart 2023 12:11 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die zijn prima terug te luisteren, maar als je niet weet dat het erop staat ga je niet verder terug luisteren dan die podcast met Wendy.
Zoe Babs en Wendy kwamen er gisteren per ongeluk achter nadat ze Wendy terug geluisterd hadden en zelf een beetje zaten te klooien met opnemen.
edit: alleen hebben die het nog niet helemaal terug geluisterd en weten niet dat zij er niet zo best op staan...
Hoop echt dat dit een staartje gaat krijgenquote:Op maandag 6 maart 2023 12:11 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die zijn prima terug te luisteren, maar als je niet weet dat het erop staat ga je niet verder terug luisteren dan die podcast met Wendy.
Zoe Babs en Wendy kwamen er gisteren per ongeluk achter nadat ze Wendy terug geluisterd hadden en zelf een beetje zaten te klooien met opnemen.
edit: alleen hebben die het nog niet helemaal terug geluisterd en weten niet dat zij er niet zo best op staan...
Nou ja dit dus , knip niet doenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |